Paskutinis redagavo: ramanauskius 2013-01-28, 17:54
0
0
11
Pežiūrėta 4374
Data: 2013-01-28 16:48
3ds Max, Vray, Photoshop
Kategorija: 3D, Architektūra
Komentarai (11)
namukai kaip namukai 🙂 ka apsvietimui naudojai, ta prasme kokia sistema?
0 Taškai
Saulėlydžio HDRI (backlate'as - nuotrauka) ir lemputės.
--
portfolio - behance.netblogas - facebook.com
__________________________________________
balnaitis@gmail.com
0 Taškai
aisq as buciau tavo vietoj biski ant to dazyto medzio text. padirbes kaip sake cia praitam mano darbe workaholicas daugiau slapumo inesti nes ir pas tave sausai atrodo 🙂 noretusi daugiau refelctionu kazkokiu 🙂
+1 Taškai
Namo šmotas kairėj pusėj atsakančiai blaško dėmesį ir apskritai kompozicija kesitoka tokia, sakyčiau. Na ir dangaus bitmap'ą aštresnį galėjai pasirinkt. Visa kita man patinka.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
+1 Taškai
Kamera per aukstai per stovi. Ta prasme ne zmogaus akiu lygyje. Vizualizuojant architektura patartina rodyti taip, kaip matys zmogus.
Vyriskis prastai ilipdytas.
Vyriskis prastai ilipdytas.
+1 Taškai
man viskas patiko, išskyrus twora, nežinau gal ao per didelis ar kas jai yra, bet atrodo kad fresnelis per daug juodas
dar norėtūsi, ant namo lentų ao, ten žinoma bumpas, bet galima išsibeikinti ao ir su bumpu, bet čia nebūtinai
ps. labai patiko žolė ir tie krumiukai, matosi kad tie bandymai veltui nenuėjo
dar norėtūsi, ant namo lentų ao, ten žinoma bumpas, bet galima išsibeikinti ao ir su bumpu, bet čia nebūtinai
ps. labai patiko žolė ir tie krumiukai, matosi kad tie bandymai veltui nenuėjo
+1 Taškai
ramanauskius sako:
aisq as buciau tavo vietoj biski ant to dazyto medzio text. padirbes kaip sake cia praitam mano darbe workaholicas daugiau slapumo inesti nes ir pas tave sausai atrodo 🙂 noretusi daugiau refelctionu kazkokiu 🙂
Pakelti atspindžius ar padaryti kad jis atseit šlapias - po lietaus..? Nes aš iš pradžių MR dariau tai per daug atspindžių buvo, dabar matyt į priešingą pusę persūdžiau.
romullus sako:
Namo šmotas kairėj pusėj atsakančiai blaško dėmesį ir apskritai kompozicija kesitoka tokia, sakyčiau. Na ir dangaus bitmap'ą aštresnį galėjai pasirinkt. Visa kita man patinka.
Sutinku, įkyriai jis ten kyšo, norėjau parodyti kur link tie takeliai veda... 🙂
ES sako:
Kamera per aukstai per stovi. Ta prasme ne zmogaus akiu lygyje. Vizualizuojant architektura patartina rodyti taip, kaip matys zmogus.
Vyriskis prastai ilipdytas.
Patartina, bet ne taisyklė, žemiau nuleidus ta tvora pusę renderio užima, pritraukti kameros arčiau išlaikant 35mm focal length nenorėjau, visumoj sutinku kad kameros pozicija galėjo būti geresnė.
Post production įgūdžiai mano labai silpni.
Rytis sako:
man viskas patiko, išskyrus twora, nežinau gal ao per didelis ar kas jai yra, bet atrodo kad fresnelis per daug juodas
dar norėtūsi, ant namo lentų ao, ten žinoma bumpas, bet galima išsibeikinti ao ir su bumpu, bet čia nebūtinai
ps. labai patiko žolė ir tie krumiukai, matosi kad tie bandymai veltui nenuėjo
Su tvora bandžiau išsisukti priskirdamas desaturated medžio tekstūrai ištemptą noise map su rusva ir gelsva spalvom, nes pirminis variantas buvo perdaug vienodas. Reikėjo ilgiau prie jos padirbėti, nes dar ir lygi kaip styga atrodo 🙂 Beje naudojau Catmull-Rom anti-aliasing, tikriausiai tie tamsūs objektų kraštai taip pat įtakos turėjo.
Ačiū už pastebėjimą, atsipirko tie peckiojimaisi su medžiais ir krūmais 🙂
_______________________________________________________________
Dėkui visiems už pastabas ir komplimentus. Konstruktyvios kritikos ir tikėjausi. 😉
Paskutinis redagavo: basas 2013-01-29, 01:06
--
portfolio - behance.netblogas - facebook.com
__________________________________________
balnaitis@gmail.com
0 Taškai
Tai tiesiog reikejo arciau tvoros kamera pastatyt, ir nebesimatytu jos. Zinoma gal ir nebutina nuleisti, bet jai esant tokiame aukstyje dingsta masteliskumas architekturos.
0 Taškai
Tikriausiai todėl tie žmogeliukai man atrodo permaži, draugui - perdideli 🙂 Nors mastelį tikrinau, abu ~1,8m
--
portfolio - behance.netblogas - facebook.com
__________________________________________
balnaitis@gmail.com
0 Taškai
Mastelis ir masteliskumas berods yra dvi skirtingos savokos. As turejau galvoje, kad pvz jeigu kamera pakeli biskuti auksciau nei zmogaus akys, tuomet susidaro ivaizdis kad patys pastatai yra zemesni, mazesni. Ir taip atrodo iki tol, kol kamera nepakyla iki tokio lygio, kai pasidaro akivaizdu, kad ji yra auksciau nei gali matyti zmogus 🙂
+1 Taškai
Supratau, todėl ir atrodė žmonės draugui perdideli palyginus su namais.
O gavosi taip nes laikiau kamerą nutaikytą horizontaliai - nemėgstu naudoti Camera Correction Modifier, nesuprantu kodėl architektams taip patinka dviejų taškų perspektyva... 🙂
O gavosi taip nes laikiau kamerą nutaikytą horizontaliai - nemėgstu naudoti Camera Correction Modifier, nesuprantu kodėl architektams taip patinka dviejų taškų perspektyva... 🙂
--
portfolio - behance.netblogas - facebook.com
__________________________________________
balnaitis@gmail.com
0 Taškai
Įveskite trumpą aprašymą, kodėl manote, kad šis turinys yra netinkamas.