Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

BeLeKaZ

Camaro

nuo BeLeKaZ

0
3
21
Pežiūrėta 4414
Data: 2006-08-22 11:13
Padidinti
Programs: 3DS MAX8 + Final Render Stage 1 SP2 with final shaders, PS CS2
CPU: Duron 1.0Ghz, Geforce 2 MX 400 64MB, 512 DDR RAM

Chevrolet Camaro 69' American Muscle.
Is Amerikietiskuju "Muscle" masinu, si mane labiausiai zavi, tai ir nutariau kazka pamodeliuot.
Ne pirmas modelis, gal trecias (pirmi tai s...), Norejau labiau detalizuoti, bet PC "truputi" lagino.
Apie renderinima. Final Render labai parastas naudoti, kur spalvotai, ten tik renderis, o nespalvotai, ciut ciut PS naudota 🙂 O final shaders labai sutaupo laika. IR greit renderina, nes su mano PC, uztruko apie 20min. Na, kritikai 🙂
Kategorija: 3D
Komentarai (21)
«12»

Žinutės: 2
Prisijungė: 2006-07-25
Rugp 22, 2006
Rimaz sako:
Apie mašinų modelinima nieko neišmanau, tad pasakysiu, kas man krenta į akis.
Ši mašina be valytuvų ir veidrodėliu, nors gal taip ir turi būti... Nzn... 🙂
Galėtum uždėti/smarkiai padidinti bump'a ant žemės, kuri, mano nuomone ir taip čia nelabai tinka, ir ant dešinės sienos.
Aš dar pastumčiau mašiną šiek tiek į priekį, nes labai jau arti galinės sienos atrodo ir nudažyčiau galinį spoilerį (ar kaip ten jis vadinasi, nes apie mašinas nedaug išmanau 🙂 ) raudonai.
O apskritai, tai gražus darbas 🙂 .

--

[i] Rimaz.be [/i]
0 Taškai

Žinutės: 19
Prisijungė: 2005-06-06
Rugp 22, 2006
BeLeKaZ sako:
To Rimaz: Aciu uz patabas 🙂 , dabar bandysiu issiteisint 😀 . Pirmiausia del valytuvo ir veidrodelio, veidrodeliai yra, po interneta vaiksciojau, ziurinejau, tai veidrodeliai buna tose vietose, valytuvas - taip, jo truksta, bet nusprendziau nedet, nes dar labiau buciau sugadines darba 😀 , spoiloreis tipo "dazytas" pagal mano skoni 🙂 Del zemes texturos, uzsiieny,, tai gatveles panasios i sita, del to ir uzdejau tuos "akmenis", tiesiog patiko bump - kas tai? Tipo kazkas panasaus i "noise"? Jei ka, tai salonui pritruko "poliu" 😀 , o kad langai nebutu kaip pas kaikuriu darbus 100% niaukti, tai padariau relfect, vis graziau ziuris. tai va 🙂
O kad masina prie sienos, tai cia "prof. parkingas" 😀 (joke). Siaip, aciu
0 Taškai

Žinutės: 304
Miestas: Kaunas - Alytus
Prisijungė: 2005-03-20
Rugp 22, 2006
AE sako:
Labai jau blizga langai (ir kodėl jie veidrodiniai?). Dėl tokių atspindžių mašina atrodo kaip žaislinė, o dar tas didelis užrašas "Camaro" ant priekio. Veidrodėliai tai tikrai ne vietoj.
Renderis blankokas, trūksta metalo atspindžių.
0 Taškai

Žinutės: 125
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-07-25
Rugp 22, 2006
zzzzz sako:
Nu gal nieko... Bet del scenos tai reiketu labiau pasistengt, nes kazkaip nesiziuri, nors sienu teksturos neblogos. Manyciau, kad tiem akmenim labai tiktu det displacement mapa - tai jaustusi, kad akmenys. Pabandyk pareguliuot sviesas. Pagal seselio krypti sviesa turetu but is galo, bet tada kodel priekinis stiklas taip apsviestas.? Pabandyk ijungt global illiumination ir palikt tik viena sviesa (speju, kad cia panaudotos dvi).
0 Taškai

Žinutės: 23
Prisijungė: 2006-07-24
Rugp 22, 2006
Trolis sako:
Hmm, idomus darbas, betr daug ko truksta. kaip tik dabar darau kita muscle car'a tai tikiuos geriau padaryt. siaip pasigedau priekinio bamperio, ratlankiai gan nesiderina prie tokios masinos, veidrodeliai tai sakyciau buna tokie kaip sitoj nuotraukoj
linkers.co.uk

o is kur to sitokius istraukei tai isvis neaisku. su sviesa irgi prastokai, nes jeigu seselis krenta nuo masinos, tai tegu ta pacia kryptim ir nuo sienos buna.
0 Taškai

Žinutės: 19
Prisijungė: 2005-06-06
Rugp 22, 2006
BeLeKaZ sako:
to zzzzz ir Trolis: Jau gavau pakankamai kritikos ir is kitur, prie seno darbo negrysiu, bet jau zinau ka taisyt reiketu ir kaip, ir gautus tikrai dvigubai geriau nei dabar. Atsakymai i jusu klausimus. GI ijunktas ir buvo, bet reikes prie jo dar padirbet (pasimokint), cia sviecia tik viena omni sviesa, o stiklas kadangi nera status, tai gauna siek tiek sviesos ir jis. p.s. daug sviesos 😀
nuo sienos nekrenta seselis, nes jinai apsisviecia ta pacia omni. texturint visai zalias, isbandysiu tavo zzzz varianta. Trolis, sitai masinai nereik priekiinio bamperio, del veidrodzio nerandu linko 🙂 ratlankiai, aj cia patylesiu :Nemoku as ju daryt 😀 O kas nors ka nors GERO Pasakys 😀 ?
0 Taškai

Žinutės: 582
Miestas: Klaipeda
Prisijungė: 2004-05-26
Rugp 22, 2006
mcminda sako:
Neblogai 🙂 Sekmes dirbant toliau 😉
0 Taškai

Žinutės: 262
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2005-02-14
Rugp 22, 2006
Karlo sako:
Sekmes dirbant toliau 😉
0 Taškai

Moderator
Žinutės: 1371
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-09-02
Rugp 22, 2006
SSSR sako:
masinos modelis gan graziai ziurisi bet vot man pati aplinka neptinka....pazaisk su texturom daugiau (Y) 🙂
sekmes dirbant toliau 😉

--


Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai

Žinutės: 1765
Prisijungė: 2006-04-05
Rugp 22, 2006
Kajuzas sako:
sienos nieko, zemes textura tikrai nesiziuri be bumpo, nors ir tas neka padetu.. isvis galejai plytelem isklot, nes italijose, kur gatveles tokios su mustangais niekas nelaksto... nepatiko man ratlaniai labai ishsikishe kazkokie ir materialas ju kazkoks netoks.. perpilkas manyciau. o dar apie renderi tai man seseliai nepatiko... nu tai tiek, 🙂
0 Taškai

Žinutės: 1132
Miestas: EIRE
Prisijungė: 2005-03-26
Rugp 23, 2006
Adomolis sako:
Na del to bliko ant stiklu irgi sutinku kad per sviesus, plius noretusi geresnio materialo ant lietnyku. Bet siaip zjbs
0 Taškai

Žinutės: 23
Prisijungė: 2006-07-24
Rugp 23, 2006
Trolis sako:
Hmm....priekinio bamperio isvis nerasta, stogas ilenktas i vidu (per lietu balos stovetu 🙂 ), ratai isvis pagal masina nesiderina, veidrodeliai tikrai ne tokie, kokie buna is tikruju
( linkers.co.uk ), priekyje dar truksta detalumo,galetu bent riba buti, kur atsidaro lempos, emblemos an priekio isvis tokio dydzio nei vienoj nuotraukoj nemaciau, atidziau isiziurejus dar daugiau skirtumu rast galima butu.
murines sienos tekstura turetum sumazint, kad realiau atrodytu, nes daabr plytos kaip ir per dideles, be to, seseliai krenta kur kuris nori be aiskios tvarkos.
0 Taškai

Žinutės: 582
Miestas: Klaipeda
Prisijungė: 2004-05-26
Rugp 24, 2006
mcminda sako:
karlo ir sssr->> ziuriu ir jums prikibo mano pasakymas 🙂 🙂 Sekmes dirbant toliau 😉
0 Taškai

Žinutės: 1765
Prisijungė: 2006-04-05
Rugp 24, 2006
Kajuzas sako:
reiks ir man pradet naudot. Sekmes dirbant toliau 😉
0 Taškai

Žinutės: 262
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2005-02-14
Rugp 25, 2006
Karlo sako:
mcminda 😀 , kad pirmas pradejai toki palinkejima naudot, tai ir istrigo 😀 Sekmes rasant toliau 😉
0 Taškai

Žinutės: 44
Miestas: Kitas
Prisijungė: 2005-05-17
Rugp 25, 2006
Andixus sako:
....sekmes dirbant toliau... 😀 ...o darbas neblogas...nesvarbu, kad yra siokiu tokiu trukumu, bet modeli gera pasirinkai... 🙂 klasikiniai automobiliai amzinai lix nepakartojami...amen... 😉

--

viskas prasideda nuo 0.... 🙂
0 Taškai

Žinutės: 44
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-05-02
Rugp 25, 2006
2-D sako:
Va cia tikra galinga urzgenti kaip tigras masina apie toki galiuna visada svajojau bet del darbo tai jis fainas tik aplinka kaskaip nelabai ir ratai gal per mazi bet cia tik mano nuomone 😋
0 Taškai

Žinutės: 125
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-07-25
Rugp 30, 2006
zzzzz sako:
Nezinau, kam cia nepatiko renderis... Jis visai neblogas (jei nebutu tu atspindziu ant stiklo) ir tikrai neblankus - priesingai - sodrus ir tikras. Kazkaip cia su tais renderiais zmones susiskalde i dvi stovyklas: Vray ir Final render ir pastoviai pjaunasi. Siulyciau paziuret kaip atrodo masinos gatveje, o ne i tokias, kurios perdetai spindi, atspindi ir klisus seselius meta. --> BeLeKaZ Nereiktu bijot ir noisa det su photoshopu...
0 Taškai

Žinutės: 19
Prisijungė: 2005-06-06
Rugs 1, 2006
BeLeKaZ sako:
5z: aciu 🙂 , na darysiu dar viena muscle car, darysiu tikrai detalesne nei si. Beje, ismokau siek tiek daugiau "navarotu" su Final REnder, bei atsisiunciau Total Textures visus CD. Unreal dalykas, labai tikroviskos texturos, tai tikiuosi, renderis mano nuo to tik pageres 🙂
0 Taškai

Žinutės: 1765
Prisijungė: 2006-04-05
Rugs 1, 2006
Kajuzas sako:
o as manau kad ir texturint butu neprosal ismokt
0 Taškai
«12»