0
3
21
Pežiūrėta 4414
Data: 2006-08-22 11:13
Programs: 3DS MAX8 + Final Render Stage 1 SP2 with final shaders, PS CS2
CPU: Duron 1.0Ghz, Geforce 2 MX 400 64MB, 512 DDR RAM
Chevrolet Camaro 69' American Muscle.
Is Amerikietiskuju "Muscle" masinu, si mane labiausiai zavi, tai ir nutariau kazka pamodeliuot.
Ne pirmas modelis, gal trecias (pirmi tai s...), Norejau labiau detalizuoti, bet PC "truputi" lagino.
Apie renderinima. Final Render labai parastas naudoti, kur spalvotai, ten tik renderis, o nespalvotai, ciut ciut PS naudota 🙂 O final shaders labai sutaupo laika. IR greit renderina, nes su mano PC, uztruko apie 20min. Na, kritikai 🙂
CPU: Duron 1.0Ghz, Geforce 2 MX 400 64MB, 512 DDR RAM
Chevrolet Camaro 69' American Muscle.
Is Amerikietiskuju "Muscle" masinu, si mane labiausiai zavi, tai ir nutariau kazka pamodeliuot.
Ne pirmas modelis, gal trecias (pirmi tai s...), Norejau labiau detalizuoti, bet PC "truputi" lagino.
Apie renderinima. Final Render labai parastas naudoti, kur spalvotai, ten tik renderis, o nespalvotai, ciut ciut PS naudota 🙂 O final shaders labai sutaupo laika. IR greit renderina, nes su mano PC, uztruko apie 20min. Na, kritikai 🙂
Kategorija: 3D
Komentarai (21)
Apie mašinų modelinima nieko neišmanau, tad pasakysiu, kas man krenta į akis.
Ši mašina be valytuvų ir veidrodėliu, nors gal taip ir turi būti... Nzn... 🙂
Galėtum uždėti/smarkiai padidinti bump'a ant žemės, kuri, mano nuomone ir taip čia nelabai tinka, ir ant dešinės sienos.
Aš dar pastumčiau mašiną šiek tiek į priekį, nes labai jau arti galinės sienos atrodo ir nudažyčiau galinį spoilerį (ar kaip ten jis vadinasi, nes apie mašinas nedaug išmanau 🙂 ) raudonai.
O apskritai, tai gražus darbas 🙂 .
Ši mašina be valytuvų ir veidrodėliu, nors gal taip ir turi būti... Nzn... 🙂
Galėtum uždėti/smarkiai padidinti bump'a ant žemės, kuri, mano nuomone ir taip čia nelabai tinka, ir ant dešinės sienos.
Aš dar pastumčiau mašiną šiek tiek į priekį, nes labai jau arti galinės sienos atrodo ir nudažyčiau galinį spoilerį (ar kaip ten jis vadinasi, nes apie mašinas nedaug išmanau 🙂 ) raudonai.
O apskritai, tai gražus darbas 🙂 .
--
[i] Rimaz.be [/i]
0 Taškai
To Rimaz: Aciu uz patabas 🙂 , dabar bandysiu issiteisint 😀 . Pirmiausia del valytuvo ir veidrodelio, veidrodeliai yra, po interneta vaiksciojau, ziurinejau, tai veidrodeliai buna tose vietose, valytuvas - taip, jo truksta, bet nusprendziau nedet, nes dar labiau buciau sugadines darba 😀 , spoiloreis tipo "dazytas" pagal mano skoni 🙂 Del zemes texturos, uzsiieny,, tai gatveles panasios i sita, del to ir uzdejau tuos "akmenis", tiesiog patiko bump - kas tai? Tipo kazkas panasaus i "noise"? Jei ka, tai salonui pritruko "poliu" 😀 , o kad langai nebutu kaip pas kaikuriu darbus 100% niaukti, tai padariau relfect, vis graziau ziuris. tai va 🙂
O kad masina prie sienos, tai cia "prof. parkingas" 😀 (joke). Siaip, aciu
O kad masina prie sienos, tai cia "prof. parkingas" 😀 (joke). Siaip, aciu
0 Taškai
Labai jau blizga langai (ir kodėl jie veidrodiniai?). Dėl tokių atspindžių mašina atrodo kaip žaislinė, o dar tas didelis užrašas "Camaro" ant priekio. Veidrodėliai tai tikrai ne vietoj.
Renderis blankokas, trūksta metalo atspindžių.
Renderis blankokas, trūksta metalo atspindžių.
0 Taškai
Nu gal nieko... Bet del scenos tai reiketu labiau pasistengt, nes kazkaip nesiziuri, nors sienu teksturos neblogos. Manyciau, kad tiem akmenim labai tiktu det displacement mapa - tai jaustusi, kad akmenys. Pabandyk pareguliuot sviesas. Pagal seselio krypti sviesa turetu but is galo, bet tada kodel priekinis stiklas taip apsviestas.? Pabandyk ijungt global illiumination ir palikt tik viena sviesa (speju, kad cia panaudotos dvi).
0 Taškai
Hmm, idomus darbas, betr daug ko truksta. kaip tik dabar darau kita muscle car'a tai tikiuos geriau padaryt. siaip pasigedau priekinio bamperio, ratlankiai gan nesiderina prie tokios masinos, veidrodeliai tai sakyciau buna tokie kaip sitoj nuotraukoj
linkers.co.uk
o is kur to sitokius istraukei tai isvis neaisku. su sviesa irgi prastokai, nes jeigu seselis krenta nuo masinos, tai tegu ta pacia kryptim ir nuo sienos buna.
linkers.co.uk
o is kur to sitokius istraukei tai isvis neaisku. su sviesa irgi prastokai, nes jeigu seselis krenta nuo masinos, tai tegu ta pacia kryptim ir nuo sienos buna.
0 Taškai
to zzzzz ir Trolis: Jau gavau pakankamai kritikos ir is kitur, prie seno darbo negrysiu, bet jau zinau ka taisyt reiketu ir kaip, ir gautus tikrai dvigubai geriau nei dabar. Atsakymai i jusu klausimus. GI ijunktas ir buvo, bet reikes prie jo dar padirbet (pasimokint), cia sviecia tik viena omni sviesa, o stiklas kadangi nera status, tai gauna siek tiek sviesos ir jis. p.s. daug sviesos 😀
nuo sienos nekrenta seselis, nes jinai apsisviecia ta pacia omni. texturint visai zalias, isbandysiu tavo zzzz varianta. Trolis, sitai masinai nereik priekiinio bamperio, del veidrodzio nerandu linko 🙂 ratlankiai, aj cia patylesiu :Nemoku as ju daryt 😀 O kas nors ka nors GERO Pasakys 😀 ?
nuo sienos nekrenta seselis, nes jinai apsisviecia ta pacia omni. texturint visai zalias, isbandysiu tavo zzzz varianta. Trolis, sitai masinai nereik priekiinio bamperio, del veidrodzio nerandu linko 🙂 ratlankiai, aj cia patylesiu :Nemoku as ju daryt 😀 O kas nors ka nors GERO Pasakys 😀 ?
0 Taškai
Neblogai 🙂 Sekmes dirbant toliau 😉
0 Taškai
masinos modelis gan graziai ziurisi bet vot man pati aplinka neptinka....pazaisk su texturom daugiau (Y) 🙂
sekmes dirbant toliau 😉
sekmes dirbant toliau 😉
--
Art begins in imitation and ends in innovation.
0 Taškai
sienos nieko, zemes textura tikrai nesiziuri be bumpo, nors ir tas neka padetu.. isvis galejai plytelem isklot, nes italijose, kur gatveles tokios su mustangais niekas nelaksto... nepatiko man ratlaniai labai ishsikishe kazkokie ir materialas ju kazkoks netoks.. perpilkas manyciau. o dar apie renderi tai man seseliai nepatiko... nu tai tiek, 🙂
0 Taškai
Na del to bliko ant stiklu irgi sutinku kad per sviesus, plius noretusi geresnio materialo ant lietnyku. Bet siaip zjbs
0 Taškai
Hmm....priekinio bamperio isvis nerasta, stogas ilenktas i vidu (per lietu balos stovetu 🙂 ), ratai isvis pagal masina nesiderina, veidrodeliai tikrai ne tokie, kokie buna is tikruju
( linkers.co.uk ), priekyje dar truksta detalumo,galetu bent riba buti, kur atsidaro lempos, emblemos an priekio isvis tokio dydzio nei vienoj nuotraukoj nemaciau, atidziau isiziurejus dar daugiau skirtumu rast galima butu.
murines sienos tekstura turetum sumazint, kad realiau atrodytu, nes daabr plytos kaip ir per dideles, be to, seseliai krenta kur kuris nori be aiskios tvarkos.
( linkers.co.uk ), priekyje dar truksta detalumo,galetu bent riba buti, kur atsidaro lempos, emblemos an priekio isvis tokio dydzio nei vienoj nuotraukoj nemaciau, atidziau isiziurejus dar daugiau skirtumu rast galima butu.
murines sienos tekstura turetum sumazint, kad realiau atrodytu, nes daabr plytos kaip ir per dideles, be to, seseliai krenta kur kuris nori be aiskios tvarkos.
0 Taškai
karlo ir sssr->> ziuriu ir jums prikibo mano pasakymas 🙂 🙂 Sekmes dirbant toliau 😉
0 Taškai
mcminda 😀 , kad pirmas pradejai toki palinkejima naudot, tai ir istrigo 😀 Sekmes rasant toliau 😉
0 Taškai
....sekmes dirbant toliau... 😀 ...o darbas neblogas...nesvarbu, kad yra siokiu tokiu trukumu, bet modeli gera pasirinkai... 🙂 klasikiniai automobiliai amzinai lix nepakartojami...amen... 😉
--
viskas prasideda nuo 0.... 🙂
0 Taškai
Va cia tikra galinga urzgenti kaip tigras masina apie toki galiuna visada svajojau bet del darbo tai jis fainas tik aplinka kaskaip nelabai ir ratai gal per mazi bet cia tik mano nuomone 😋
0 Taškai
Nezinau, kam cia nepatiko renderis... Jis visai neblogas (jei nebutu tu atspindziu ant stiklo) ir tikrai neblankus - priesingai - sodrus ir tikras. Kazkaip cia su tais renderiais zmones susiskalde i dvi stovyklas: Vray ir Final render ir pastoviai pjaunasi. Siulyciau paziuret kaip atrodo masinos gatveje, o ne i tokias, kurios perdetai spindi, atspindi ir klisus seselius meta. --> BeLeKaZ Nereiktu bijot ir noisa det su photoshopu...
0 Taškai
5z: aciu 🙂 , na darysiu dar viena muscle car, darysiu tikrai detalesne nei si. Beje, ismokau siek tiek daugiau "navarotu" su Final REnder, bei atsisiunciau Total Textures visus CD. Unreal dalykas, labai tikroviskos texturos, tai tikiuosi, renderis mano nuo to tik pageres 🙂
0 Taškai
Įveskite trumpą aprašymą, kodėl manote, kad šis turinys yra netinkamas.