Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Daugiau nuo: Edd Win

  • Rheinmetall Man 2024
  • Masyaf 1191 AD
  • Parfum De Wemano
  • Crysis 3 Concept Art
  • The Chase
Edd Win

Ancient Modern India

nuo Edd Win

0
4
18
Pežiūrėta 3872
Data: 2015-03-15 01:10
Padidinti
Na stai dar vienas naujas darbelis 🙂
Bandziau senove jungti su moderniu pasauliu, kaip man pavyko, spresti jum 🙂
Kategorija: Sci-Fi
Komentarai (18)

Žinutės: 702
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2004-05-28
Kov 15, 2015
Dzonis sako:
Man patiko; sakyčiau kažkas naujesnio 3dbug'e.
Beje, geltona+mėlyna specialiai daryta ar taip jau netyčia gavosi? 😉 Man paliko įspūdį kažkuris (ne iki galo perskaitytas) straipsniukas iš serijos "Teal and Orange - Hollywood, Please Stop the Madness" - theabyssgazes.blogspot.com
Dabar nelabai domiuos tais menais, negaliu vertint lygio, bet gal vertėtų pritaikyt kokiam Indijos 3D konkursui, gal ten patiktų europiečio dėmesys ir kokį prizą nulaužtum. 😉

Paskutinis redagavo: Dzonis 2015-03-15, 18:44

--

Maksimoj neperku.
0 Taškai

Žinutės: 84
Prisijungė: 2014-03-12
Kov 15, 2015
Edd Win sako:
Dekui, visus savo darbo elementus kontroliuoju pats! taip kad siuo atveju viskas buvo daroma specialiai, kad isgauciau vizuoliai taip kaip norejau. Dabar kaip paminejai kaskaip ir pats pastebejau kad atitinka ta "Filmik look" ir Orange + Blue.. kai kuriau visai nesusimasciau 🙂 Dar karta dekui 😉

--

Concept Design | 3D Modeling | Visual Development
0 Taškai

Žinutės: 1375
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Kov 16, 2015
ramanauskius sako:
Atrodo labai super 🙂
0 Taškai

Žinutės: 154
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2005-05-16
Kov 16, 2015
ISurg sako:
Na, kiti tavo darbai man atrodo geresni nei šis. Tikriausiai labiausiai kliūnantis dalykas - sunkiai suvokiamas mąstelis, greičiausiai dėl realybėje nedidelių objektų, kurie fotomontaže panaudoti kaip dideli arba atvirkščiai. (labiausiai jaučiasi kur kupolas ir plokšti akmenys).
Dar, manau, stipresnė atmosferinė perspektyva galėtų pagerinti vaizdą.

Paskutinis redagavo: ISurg 2015-03-16, 13:11

0 Taškai

Žinutės: 1015
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-12-16
Kov 16, 2015
gestis sako:
man tai patiko kontrastas ar derinys tarp senos civilizacijos ir naujos (sci-fi?). Tai pirmas įspūdis, nuostabu!
0 Taškai

Žinutės: 84
Prisijungė: 2014-03-12
Kov 16, 2015
Edd Win sako:
Dekui uz kritika ir ispudzius! Zodziu bus geresniu darbu ateityje "I Promise" ! 🙂

--

Concept Design | 3D Modeling | Visual Development
0 Taškai

Žinutės: 180
Miestas: vilnius
Prisijungė: 2012-03-23
Kov 17, 2015
gyvulius sako:
Ut, kad grazu. Nesu megejas tu zmoniu iklijavimo i trydyshkes, bet cia jau mano problema. Visa kita super grazu akis paganyt.
0 Taškai

Žinutės: 1375
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Kov 17, 2015
ramanauskius sako:
Man ir 2d zmones sucks 😀
0 Taškai

Žinutės: 84
Prisijungė: 2014-03-12
Kov 17, 2015
Edd Win sako:
Tai cia viskas 2D, netik zmones! Cia nera nei vieno 3D modelio viskas sukurta photoshope, dekui beja 😉

--

Concept Design | 3D Modeling | Visual Development
0 Taškai

Žinutės: 180
Miestas: vilnius
Prisijungė: 2012-03-23
Kov 18, 2015
gyvulius sako:
Ot velnias pasimoviau ant matka painting. Nu good job velnias pagalvojau kad 3D 😀
0 Taškai

Master
Žinutės: 2597
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Kov 18, 2015
romullus sako:
Galvojau galvojau, kodėl man šitas paveikslas nesiklijuoja ir supratau kad kalti šešėliai - labai nevienodas jų intensyvumas. Uolų ir senovinių elementų šešėliai labai kontrastingi, beveik juodi, o futuristinių dalių jie daug blyškesni.

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai

Žinutės: 84
Prisijungė: 2014-03-12
Kov 18, 2015
Edd Win sako:
hehe gyvulius 😉
romullus: bet reikia nepamirsti kad seseliu intensivumas kinta i blankesnius objektams esanties toliau nei pagrindinis focal pointas, plius vyrauja atmosfera, mazas kiekis smelio atmosferoje jau automatiskai blankina netik seselius bet ir objektu spalva 🙂

--

Concept Design | 3D Modeling | Visual Development
0 Taškai

Žinutės: 986
Miestas: London
Prisijungė: 2006-06-25
Kov 18, 2015
phonex sako:
o tu dar karta paskaityk ka romullus rase. Jei darant kaip tu sakiai tai tada kodel uolienu ir senu pastatu seseliai tokie tamsus? Saules intensyvumas ir seselis yra vienodas visiem objektam, ar jie balti, ar zali nera jokio skirtumo.
0 Taškai

Žinutės: 84
Prisijungė: 2014-03-12
Kov 18, 2015
Edd Win sako:
Jai nestudijavot fundamentals of "Value" and "Color" nesigyncikit!
Viskas atlikta fundamentaliu pagridu ziniomis
Stai labai puikus pavizdys:


--

Concept Design | 3D Modeling | Visual Development
0 Taškai

Žinutės: 986
Miestas: London
Prisijungė: 2006-06-25
Kov 18, 2015
phonex sako:
hm..Tavo tiesa 🙂 Matyt ne taip is pradziu supratau tavo komentara nes rasydamas saviski net negalvojau apie atstuma tarp objektu. Anyway tiesa tavo puseje 🙂
0 Taškai

Žinutės: 84
Prisijungė: 2014-03-12
Kov 19, 2015
Edd Win sako:
Ta prasme as nesakau kad cia su tuo darbu yra viskas "Tip Top"! zinoma yra kai kuriu neatitikimu, pvz kaip teige ISurg kad mastelis sunkiai suvokiamas, buvo is tiesu galima ir daugiau papluseti kad isbaigciau be jokiu minusu, bet tai jau butu labai daug darbo valandu surije, tokiu atveju tada butu buve daug paprasciau viska ismodeliuoti sutexturuoti ir isrenderinti ir paprasciausiai su photoshop patweekinti 🙂

--

Concept Design | 3D Modeling | Visual Development
0 Taškai

Žinutės: 151
Miestas: Vilnius/Kaunas/Klaipėda
Prisijungė: 2013-10-14
Kov 19, 2015
Litho sako:
Gražus peizažas, man patiko. 🙂 Patiko medžiagų kontrastas tarp šiurkčių uolienų ir lygių naujų pastatų.

Pritariu ISurg, kad labai trūksta ženkliai stipresnės atmosferinės perspektyvos.

Dar labai trūksta tonų variacijos. Visa dešinėje pusėje uola, nuo viršaus ligi apačios, nuo toliausio nusisukusio kraštelio iki artimiausios keteros, - labai vienodo tono. Taip pradingsta modeliavimas, plokštumos, kurių tenais turėtų būti gan daug.

Žmogeliukai per daug detalūs ir spalviškai labai išsiskiria. Jeigu tai sutvarkytum, jie nebeturėtų iškristi iš konteksto. Man jie tinka, bet dabar jie kliūna už akies. 🙂
0 Taškai

Žinutės: 1015
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-12-16
Kov 19, 2015
gestis sako:
kas dėl šešėlių, tai iš kart pastebėjau, kad jie skiriasi ant skirtingų medžiagų, bet tai visai normalu. Tarkim marmuras žymai daugiau sugertų šviesos nei koks kalkakmenis. Be to šviesesni paviršiai visada stipriau bounce'ina.

Kas man prasilenkia, tai skirtingos sharp'o vertės. Uoloms ir senai architektūrai įvedus šiek tiek dinaminio blur'o, manau viskas labiau integruotųsi į visumą.
0 Taškai