0
3
27
Pežiūrėta 4265
Data: 2006-05-24 09:49
Programs: 3dsmax8+V-ray
CPU: Galingas
Interjero detales
CPU: Galingas
Interjero detales
Kategorija: 3D
Komentarai (27)
Gera pintine. Jei ne paslaptis, kaip padaryta - su teksturom ar geometrija?
--
Maksimoj neperku.
0 Taškai
Gerai atrodo.... man labai patinka. Bet su kedes ir spinteles texturom dar padirbek...
0 Taškai
na gelyte su pintine tai tikriausiai is archmodeliu 24 volumo pasiskolinai ane? 🙂
--
Tobulu darbu nebuna...... ir nebus......
0 Taškai
Nu viskas atrodo gerai tik vat kazkaip nelabai tikrovskikai atrodo matosi toks nublukimas... nu man tai taip nepatinka kai vaizdas nublukes 😉
0 Taškai
kaip ir daugeliui uzkliuvo kedes ir spinteles texturos.Nors tikrovej jos taip ir atrodytu, bet darant grazu paveiksliuka jas reiktu pakeist.Pintas vazonas su gelem super.
--
Can't Make It - Fake It
0 Taškai
Tai kad cia beveik viskas paimta is archmodels 🙂 pintine su gele is archmodels vol 24, kede is vol 16 ir zvakide is vol2... Todel man ispudis labai geras apie darba nesusidaro, kadangi paties modeliavimo nieko nera... Apsvietimas neblogas... Bet tik tiek...
0 Taškai
Seip jei visi modeliai yra pasiskolinti tai tada nekas, seip autorius tai galejo nurodyt iskarto. Renderis neprastas, bet tai ir viskas, teksturas kedes su spintele reiktu pataisit.
Idomu ko autorius sieke su siuo darbu?
Idomu ko autorius sieke su siuo darbu?
--
Jei rankos kreivos, tai nieko ir nebepadarysi 🙂
0 Taškai
Gal parodyt apsvietima?
0 Taškai
🙂 aciu uz komentarus,bet jei nuo to pasidarys geriau kede patsai modeliavau ir ne paslaptis kad kede sukurta garsaus dizainerio.Tikrai nemanau kad kas pasikeistu jei as padaryciau spintele,o teksturos tikroveje taip ir atrodo.Gele is 24arch models patsai vazonas geometrija ir padarytas su spleinu truputelis modeliavomo ir smegenu pasukimo esu dares panasu bet jis man sioje scenoje netiko.Visa esme buvo medziagu savybes ir apsvietimas,taip pat v-ray nustatymai.Nublukima padariau photoshope susvelninti aplinkai.Apsvietimas labai paprastas vienintelis uz langu vraylightas sphere saules imitacijai visa kita vray environmentas ir color mappingui naudojau gamma correction paexperimentuoti 🙂
0 Taškai
Reiktų pasakyt, kas ne tavo daryta, tada būtų aišku ką komentuot ir ko ne.
O medžio tekstūros tai tikrai blogai sudėtos, ant kėdės kojų tai išvis nesąmoningai.
O medžio tekstūros tai tikrai blogai sudėtos, ant kėdės kojų tai išvis nesąmoningai.
0 Taškai
....hmzzz....kazkaip neitiketina, kad zmones netiki tuo, ka mato...pvz kedes ir spinteles textura uzkliuvo ne vienam....man tai atrodo viskas cia normoj...nes jeigu pasidomejus interjero dizainu, galima rasti tokiu "nesamoningu" sprendimu, kad ohohoho... 🙂 ...manau, very good darbelis....o pintine tai tikrai nice... 🙂 ...tokia pintiniska....hyhy 🙂
--
viskas prasideda nuo 0.... 🙂
0 Taškai
Andixus pasižiūrėk į kėdės kojas, kaip medžio tekstūra eina tai skersai, tai išilgai. Tau atrodo, kad realybėj taip įmanoma?
0 Taškai
Visumoje - patiko 😉
Kai ir daugeliui, užkliuvo tekstūros. Materialai gan įtikinami, tik parketas galėtų būti kiek labiau aštresnių atspindžių (nors lakas taip labai įvairus būna). Apšvietimas tikrai labai neblogai pavyko. Gaila, kad tai tik detalė, tad apie bendrą apšvietimą sunku ką pasakyti. Tiesa, matosi šiek tiek GI bagų ant grindjuostės (viena iš "pavojingiausių" vietų interjere). Kompoziciškai gal galėtų būti daugiau "vaizdo" viršutinėje kadro dalyje. Bet tikrai labai neblogai.
P.S. Nepersistenk su Gamma corection 🙂 Ji tikrai dar neveikia tvarkingai (pilnavertė bus tik tikroje 1.50 versijoje, o ir ji naudinga tik tada, kai nenaudoji pačio MAX'o gamos. Paskutinėse Vray versijose tikrai labai neblogai veikia HSV exponential. Taip pat labai ramiai gali naudoti pačio MAX'o korekciją.
Beje, naudoti Archmodel'ius nematau nieko blogo - jie tam ir skirti. Kam bereikalingai gaišti laiką, jei nereikia kažko specifinio. Pats naudoju labai dažnai kasdieniam darbui. Taip pat ne problema naudoti ir vizualo portfolio. Kitas reikalas, kai rodomas ir modelingas.
Kai ir daugeliui, užkliuvo tekstūros. Materialai gan įtikinami, tik parketas galėtų būti kiek labiau aštresnių atspindžių (nors lakas taip labai įvairus būna). Apšvietimas tikrai labai neblogai pavyko. Gaila, kad tai tik detalė, tad apie bendrą apšvietimą sunku ką pasakyti. Tiesa, matosi šiek tiek GI bagų ant grindjuostės (viena iš "pavojingiausių" vietų interjere). Kompoziciškai gal galėtų būti daugiau "vaizdo" viršutinėje kadro dalyje. Bet tikrai labai neblogai.
P.S. Nepersistenk su Gamma corection 🙂 Ji tikrai dar neveikia tvarkingai (pilnavertė bus tik tikroje 1.50 versijoje, o ir ji naudinga tik tada, kai nenaudoji pačio MAX'o gamos. Paskutinėse Vray versijose tikrai labai neblogai veikia HSV exponential. Taip pat labai ramiai gali naudoti pačio MAX'o korekciją.
Beje, naudoti Archmodel'ius nematau nieko blogo - jie tam ir skirti. Kam bereikalingai gaišti laiką, jei nereikia kažko specifinio. Pats naudoju labai dažnai kasdieniam darbui. Taip pat ne problema naudoti ir vizualo portfolio. Kitas reikalas, kai rodomas ir modelingas.
0 Taškai
to AE - o tu manai siolaikines baldu gamybos technologijos to negali?...
--
viskas prasideda nuo 0.... 🙂
0 Taškai
message 2 to AE - jeigu netiki pasivaiksciok po baldu centrus...manau, kazka panasaus tikrai sutixi...(pvz- medzio drozliu plokste apklijuota medzio texturos imitacija (plevele)...) 😉
--
viskas prasideda nuo 0.... 🙂
0 Taškai
Kad medžio raštas eitų skersai tai dar taip nemačiau. Imitacijas galima tokias pagamint, bet nekaip atrodytų tai nieks ir negamina.
Čia matosi, kad su tekstūravimu nesistengta - UWV Map --> box ir nieko netaisyta.
Čia matosi, kad su tekstūravimu nesistengta - UWV Map --> box ir nieko netaisyta.
0 Taškai
Man atrodi viskas labai tvarkingai, na del teksturu ir as papriestarauciau, bet...(smulkmena) Keep going!!
--
Ne kuriniu daugiau gyvenime, bet kuriniams daugiau gyvenimo... 😉
0 Taškai
Įveskite trumpą aprašymą, kodėl manote, kad šis turinys yra netinkamas.