


Pežiūrėta 2434
Data: 2010-08-21 16:40


Programs: max 2011 vray fumefx
CPU: superšikatron
Šitas video yra darytas pagal tutorialą ( tysonibele.com ) ir todėl dedu į wip, nes negaliu sakyti kad šita animacija yra pilnai mano. Čia dariau išmokt kažkokius pagrindus ir pažiet kaip išeitų paprasta animacija padaryt. Ačiū už kritiką.
CPU: superšikatron
Šitas video yra darytas pagal tutorialą ( tysonibele.com ) ir todėl dedu į wip, nes negaliu sakyti kad šita animacija yra pilnai mano. Čia dariau išmokt kažkokius pagrindus ir pažiet kaip išeitų paprasta animacija padaryt. Ačiū už kritiką.
Kategorija: 3D
Komentarai (12)
Geras. Bet renderinimo laiką manyčiau būtų galima gerokai pamažint renderint atskirais pass'ais (ar kaip ten jie vadinami) ir viską sujungi kitoj programoj. Bet šiaip komiškas toks video 😀
--
'''*=-_[Ponas Ką.]_=-*'''Maži pasiekimai veda į didelius pasiekimus.
0 Taškai
Loist>> gal gali plačiau papasakot, kaip renderinant passais gerokai pamažinamas renderinimo laikas? Smalsu labai.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
😀 Dėkui už gerus komentarus, o su passais man atrodo tiesiog daugiau vargo. O ir laiko manau neką ten sutaupysi, dar beto reiktų dėt viską per kitą programą...
--
Pas nepažįstamuosius saldainiai skaniausi. ž.
0 Taškai
Na pradėkime nuo to, kad pirmas 12 sekundžių kamera nejuda, taigi galima surenderinti tik backround‘ą be roboto į vieną paveiksliuką ir jį naudoti kaip backgound plate, o kad būtų ant asfalto atspindys tai renderintum visai animacijai atskira asfalto reflection‘ą ar specular pass‘ą priklauso kuris čia vyrauja. Kad būtų aplinkos atspindžiai, background‘ą surenderini į hdri map‘ą ir po to visam renderinimui gali jį naudoti. Taigi 12-13 sekundę kai kamera juda, kad nesijaustų kad kažkas su perspektyva negerai, reiktų kiekvieną frame renderinti atskirai , bet baigus jos judėjimui vėl gali naudoti pirmai aprašytą būdą be to kadangi background‘as nėra pagrindinis elementas gali jį renderinti silpnesniais GI nustatymai, bet iki tokios ribos kol artefaktai akių nedrasko, arba išvis visą animaciją renderinti be GI, o naudoti AO vietoj jo. Vėlesnioje animacijos dalyje toje vietoje kai robotas sustoja prie minos, manau būtų išvis galima apseiti tik renderinant jo tą ploną zondą ar lazdelę, o robotui užtektų ir vieno frame nes vistiek jis visą tą laiką nejuda, tai kam jį veltui renderinti
0 Taškai
Gali sutaupyt renderinimo laika ir dar kaip. Tik ne taip Loist issireiske.
Placiau apie maskinima ir compositiona:
spot3d.com
spot3d.com
Placiau apie maskinima ir compositiona:
spot3d.com
spot3d.com
0 Taškai
O čia įdomiai, tas toks judėjimas(staigiai minkštas) pavadinčiau labai patiko 😀
0 Taškai
siaip tikrai geras darbas, tik man truputi truksta dinamiskumo judesiuose, judesiai pernelyg suvarzyti, truputi reiketu reiketu padirbeti prie pacios judesiu fizikos ir elastiskumo 🙂
P.S. sprogimas atrode geriausiai 😉
P.S. sprogimas atrode geriausiai 😉
--
[color=blue]visos fotografijos bei reklamos paslaugos[/color] [url]prozvilgsnis.lt[/url][color=blue]KURIAME INTERNETO SVETAINES![/color]
0 Taškai
😀 DDDDD labai super ir grazus pacio roboto vaiksciojimo sprendimas- toks neipareigojantis ir isvengentis ciuozinejimo 🙂
--
Gurgul gurgul gurgul I shit me self...
0 Taškai
Video nuostabus 😀 DD igarsinimas labai geras, ir pats robotukas mielas. 🙂
0 Taškai
Įveskite trumpą aprašymą, kodėl manote, kad šis turinys yra netinkamas.