0
4
27
Pežiūrėta 10094
Data: 2006-05-18 14:22
Programs: 3dsmax 7, vray
CPU: Athlon 2500+, 256ram, 128MB video
Komentarai visada laukiami... 🙂
CPU: Athlon 2500+, 256ram, 128MB video
Komentarai visada laukiami... 🙂
Kategorija: 3D
Komentarai (27)
na, graziai nurenderinta 🙂
o siap tai, violetine miegamajam, tai kazkaip nzn 😐 na, dar tas vaizadas uz lango labai jau lipa lauk ... be to stiklo lange nera 🙂
bet siaip labai tvarkingas kambarys 😉
o siap tai, violetine miegamajam, tai kazkaip nzn 😐 na, dar tas vaizadas uz lango labai jau lipa lauk ... be to stiklo lange nera 🙂
bet siaip labai tvarkingas kambarys 😉
0 Taškai
Seip viskas normaliai bet apsvietimas itartinas nes susidaro vaizdas, kad kaikurie daiktai kabo ore.
0 Taškai
Apšvietimas tai tikrai įtartinas. Jeigu čia saulė šviečia į kambarį, tai tikrai per silpnai. Dešinė lempa virš lovos turi du šešėlius, sunku įsivaizduoti, iš kur jie tokie atsirado.
0 Taškai
Lauko apsvietimas nesutampa su vidaus apsvietimu, ir medzio tekstura galetu buti geresnes kokybes, kazkaip seseliu biski trukumas, bet dar puse velnio.
Visumoj darbas ziurisi neprastai.
Visumoj darbas ziurisi neprastai.
--
Jei rankos kreivos, tai nieko ir nebepadarysi 🙂
0 Taškai
Kas del apsvietimo, tai sedejau prie jo ilgiausiai... Maniau, kad jis pavyko geriausiai 🙂 Taciau sutinku kad lauko apsvietimas nesutampa su vidaus 🙂 Del seseliu dabar tepamaciau, tikriausiai del dvieju vray lempu languose... Cia jau mano klaida reikejo viena deti...
0 Taškai
Su modeliavimu irgi galėjai daugiau pasėdėt, nes langas ir balkonas labai nekaip atrodo, trūksta smulkesnių detalių.
0 Taškai
Na is pirmo zvilgsnio viskas lyg ir geraj taciau lb dar dauk ko truksta visokiausiu smulkmenu galejaj pridet ..
Na o sjp tj visaj nieko..
Na o sjp tj visaj nieko..
0 Taškai
nu man tai kazko nesiziuri, kitaip sakant nepatinka, bet pripazystu darbelis puikus
EDIT o gi yra?
EDIT o gi yra?
0 Taškai
nepatiko radijatorius ir apsvietimas ant lovos.Visa kita nieko
--
Can't Make It - Fake It
0 Taškai
Kajuzas-> Be abejo GI naudotas...
0 Taškai
mcminda, tu lab. padetum man ir be abejones daug kitu zmoniu, jei padarytum video tutoriala kaip toki faina lightninga padaryt. plz plz plz plzpzlpzlzplzplzplzlpzlpzpzl
0 Taškai
gal pasistengsiu tai padaryt... Bet tik del jusu... 🙂
laukit, gal po kokiuos savaites bus, kadangi man darbas, tai uzimtas esu 🙂
laukit, gal po kokiuos savaites bus, kadangi man darbas, tai uzimtas esu 🙂
0 Taškai
O pagalves kur!??? :blink: koks miegamasis be pagalviu 😀
--
Time to change everything, make your 3D to be Real.
0 Taškai
o kam pagalves??.. jos po lova kaip ir patalyne 🙂 tik lovos uztiesalas galetu buti grazesnis...
--
Tobulu darbu nebuna...... ir nebus......
0 Taškai
Aš kaip visada įdrėbsiu savo "šaukštą deguto" 🙂 Tačiau tikrai geranoriškai.
Apšvietimas nei į tvorą, nei į mietą. Pirmiausia: pernelyg didelis kontrastas ir skystokas GI (atkreipk dėmesį į spintelių ertmes). Toliau. Niekaip nesuprantu tos krentančios šviesos. Interjere (skirtingai nei eksterjere) visumoje niekada nebūna "aštrių" šviesos dėmių (netgi pačių ryškiausių) ir šešėlių. Štai čia ir sužaidžia pagrindinis GI principas: šviesa daugybę kartų atsispindi nuo aplinkinių paviršių ir įtakoja šešėlius sąlyginai netoli esančių objektų, o taip pat atsiranda savotiškas šviesos gesimas. Vadinasi ir tas šviesos blynas nuo saulės turi būti švelnesniais kraštais (kuo tolyn nuo lango, tuo kraštai labiau švelnėja). Tokį dalyką reguliuok pačio direct'o VRay Shadow parametruose. Konkrečiai: Sphere size.
Neitikinantis santykis bendras apšvietimas/saulė, šviesos spalva ir stiprumas. Apie kitus materialus nekalbėsiu, tačiau argi tokios permatomos yra užuolaidos? Žinoma, jei tai ne tiulis 🙂 Tačiau tokį tamsų tiulį teko matyti tik laidojimo biuruose.
Tokioje vaizdo pozicijoje (daug atviros lango ertmės) reikia dėti ir lango stiklą. Žodžiu, daug galima kalbėti, tačiau pirmiausia reikia tvarkytis su tokiais akivaizdžiais dalykai. Sėkmės 😉
Apšvietimas nei į tvorą, nei į mietą. Pirmiausia: pernelyg didelis kontrastas ir skystokas GI (atkreipk dėmesį į spintelių ertmes). Toliau. Niekaip nesuprantu tos krentančios šviesos. Interjere (skirtingai nei eksterjere) visumoje niekada nebūna "aštrių" šviesos dėmių (netgi pačių ryškiausių) ir šešėlių. Štai čia ir sužaidžia pagrindinis GI principas: šviesa daugybę kartų atsispindi nuo aplinkinių paviršių ir įtakoja šešėlius sąlyginai netoli esančių objektų, o taip pat atsiranda savotiškas šviesos gesimas. Vadinasi ir tas šviesos blynas nuo saulės turi būti švelnesniais kraštais (kuo tolyn nuo lango, tuo kraštai labiau švelnėja). Tokį dalyką reguliuok pačio direct'o VRay Shadow parametruose. Konkrečiai: Sphere size.
Neitikinantis santykis bendras apšvietimas/saulė, šviesos spalva ir stiprumas. Apie kitus materialus nekalbėsiu, tačiau argi tokios permatomos yra užuolaidos? Žinoma, jei tai ne tiulis 🙂 Tačiau tokį tamsų tiulį teko matyti tik laidojimo biuruose.
Tokioje vaizdo pozicijoje (daug atviros lango ertmės) reikia dėti ir lango stiklą. Žodžiu, daug galima kalbėti, tačiau pirmiausia reikia tvarkytis su tokiais akivaizdžiais dalykai. Sėkmės 😉
0 Taškai
Aciu uz komentara, taciau kas del GI tai gal ir skystokas, bet kas del krentancios sviesos, tai kampai buna pakankamai astrus, o kaip minejai kad vis toliau jie tuo labiau turetu svelneti, tai ir turetu jei erdve apsvietimo butu labai didele, o cia tik miegamasis(del to gal ir nelabai noreciau su tavim sutikti 🙂 ). O kas del bendro apsvietimo, t.y. stiprumo ir spalvos, mazai skyriau demesio derinimui su lauku... Gal siek tiek ir patingejau 🙂 O kas del uzuolaidu tai tikrai ju tokiu yra 🙂 ir man gal nelabai primena laidojimo biurus 🙂 Na vistiek aciu uz nebloga komentara 😉
0 Taškai
Na jau, na jau... Nepatingėk apsidairyti aplink. Kad ir miegamasis, tačiau "erdvės" pakanka. Teoriškai, jei šviesa kristų visiškai statmenai ir paviršius būtų idealiai lygus (kas gamtoje neegzistuoja), o taip pat aplink nebūtų visiškai jokių kitų paviršių - taip, tiesioginės šviesos ir neapšviestos ribos būtų "aštrios". Deja... Nesiimsiu dėstyti šviesos, difuzijos ir spalvos fizikos teorijos, pakaks, jei kiek įdėmiau pasidairysi po savo kambarį 🙂 Jau šviesos kritimo "ploto pradžioje" atspindys yra kiek (tegul ir labai nežymiai) išsklidęs (stiklo, oro, paviršiaus nelygumų ir spalvos, antrinių atspindžių įtaka). Tiesiog žmogaus akis adaptuojasi ir nepastebi tokių niuansų. Tačiau jau net ir nedideliu atstumu nuo pradinio taško šis efektas ryškėja ir matomas "plika akimi".
Tiesiog per savo bemaž 15 metų CG karjerą įpratau į dalykus žiūrėti kiek labiau analitiškai ir netingėti lyginti teoriją su praktika.
Siūlyčiau apmalšinti pradedančiojo ambicijas ir įsiklausyti į tai, kas yra sakoma (visi praėjome tą etapą, kai kažką daugmaž "žiūrimo" padarėme, imame save laikyti profais).
Tiesiog per savo bemaž 15 metų CG karjerą įpratau į dalykus žiūrėti kiek labiau analitiškai ir netingėti lyginti teoriją su praktika.
Siūlyčiau apmalšinti pradedančiojo ambicijas ir įsiklausyti į tai, kas yra sakoma (visi praėjome tą etapą, kai kažką daugmaž "žiūrimo" padarėme, imame save laikyti profais).
0 Taškai
Man labai patinka kad isdestot savo kritika. Jusu komentarus idemiai perskaitau, taciau pasigincyti visada galima 🙂 Kas del profo, tai niekuomet saves tokiu nelaikiau ir neketinu laikyti... Aciu uz gerus patarimus... 😉
0 Taškai
Įveskite trumpą aprašymą, kodėl manote, kad šis turinys yra netinkamas.