1
5
25
Pežiūrėta 8555
Data: 2006-07-20 10:51
Programs: 3d max, V-ray. Maziau Vue5 ir real flow
Isbandziau savo kompiuterio galimybes... Pradzioj ir apie animacija galvojau, dabar jau nebe 🙂
Paveiksliuko istorijos nepasakosiu, labai jau daug variantu. Jeigu Jus kokia gera ismastysite prasau parasykite...
Pakomentuokite kas Jums nepatinka/patinka, jei dar bus laiko pakoreguosiu ir idesiu i kelis kitus saitus...
Isbandziau savo kompiuterio galimybes... Pradzioj ir apie animacija galvojau, dabar jau nebe 🙂
Paveiksliuko istorijos nepasakosiu, labai jau daug variantu. Jeigu Jus kokia gera ismastysite prasau parasykite...
Pakomentuokite kas Jums nepatinka/patinka, jei dar bus laiko pakoreguosiu ir idesiu i kelis kitus saitus...
Kategorija: 3D
Komentarai (25)
grazu.. nepatinka tekantis vanduo.. net ir laika sustabdzius jis taip neatrodytu 🙂 ir kas ten per kabantys lasai?
--
Tobulu darbu nebuna...... ir nebus......
0 Taškai
na vanduo tai jau labai stambus yra, jei butum dares maza upeli tai butu tikrai tikes, ir tas stogas atrodo labai jau plonas pastorink tu ji arba kokius tvirtinimus uzdek.
0 Taškai
Labai gerai kritika, as pats ilgai ziuredamas pradedu nieko nebepastebeti.
0 Taškai
heh vandenuka reikejo sculptint arba poliais modelint
0 Taškai
vandenuka su realflow darydamas, galejai ir geriau siek tiek... Turiu galvoje tekanti vandeni, o vanduo baseine tai graziai atrodo. Uolos labai graziai atrodo ir tie aborigenai ant ju 🙂 Kas daryta su reactoriu, tai irgi graziai... Taciau speju poliu tame arciausiai matomame ranksluostyje tikrai turetu buti nemazai... 🙂 Gal nelabai patiko ten toliau po pastoge (pirmame aukste) apsviestumas ant lubu, gal siek tiek per tamsus... Bet visumoj darbas ciki 🙂 Sekmes ATA dirbant toliau 😉
P.S. Kiek poliu scenoje?
P.S. Kiek poliu scenoje?
0 Taškai
Medis nepatinka, turbut ifotoshopintas.
Ir gal dangus turetu but sviesesnis.
Bambukinis gultas gerai atrodo, vanduo baseine.
Ant ranksluoscio turbut fallof'as - atrodo aksominis, bet surangytas graziai.
Ir gal dangus turetu but sviesesnis.
Bambukinis gultas gerai atrodo, vanduo baseine.
Ant ranksluoscio turbut fallof'as - atrodo aksominis, bet surangytas graziai.
--
Maksimoj neperku.
0 Taškai
Vanduo tikrai keistai atrodo. Reiketu dar pazaisti su Velocity, Pressure'ais ir panasiai... Ir nepakenktu motion blur 🙂 .
Lubos keistai atrodo: lyg jos butu labai labai plonos, ypac matosi tose srityse, kuriose yra langai. Bet siaip cia tik keli nedidukai minusai, o mintis man patinka.
Lubos keistai atrodo: lyg jos butu labai labai plonos, ypac matosi tose srityse, kuriose yra langai. Bet siaip cia tik keli nedidukai minusai, o mintis man patinka.
0 Taškai
Aciu uz pagyrimus ir uz kritika.
To mcminda: del real flow, tai reikejo didesne rezoliucija ko gero pasiimti, bet ir taip ta simuliacija pora valandu skaiciavo, gal koki karta reikes per nakti palikti 🙂 . Del apsvestumo po pastoge - pilnai pritariu, ten ir man ne labai patinka, buvau padares kad fakelas sviestu, bet tuomet irgi ne kazkas geresnio, reikes gal kur kitur problemos paieskoti. Poligonu truputi virs 1'000'000.
To Dzonis: medis neiphotoshopintas, gal reikes koki geresni modeli. susirasti/pasidaryti. del dangaus bandziau derinti pagal scena 🙂
To Argonaut: motion blur cia tikrai nepakenktu tik ar kada nors ji man suskaiciuotu 🙂 Del lubu tai jau kazkas sake, cia mano neapdairumas (o gal taip turi buti 🙂 )
Aciu visiems, labai teisingi Jusu pastebejimai, cia ko gero pirmas is tokiu rimtesniu mano darbu tad smagu isgirsti kazka naujo kai jau pats nieko nebematai ziuredamas i ta pati paveiksliuka.. 🙂
To mcminda: del real flow, tai reikejo didesne rezoliucija ko gero pasiimti, bet ir taip ta simuliacija pora valandu skaiciavo, gal koki karta reikes per nakti palikti 🙂 . Del apsvestumo po pastoge - pilnai pritariu, ten ir man ne labai patinka, buvau padares kad fakelas sviestu, bet tuomet irgi ne kazkas geresnio, reikes gal kur kitur problemos paieskoti. Poligonu truputi virs 1'000'000.
To Dzonis: medis neiphotoshopintas, gal reikes koki geresni modeli. susirasti/pasidaryti. del dangaus bandziau derinti pagal scena 🙂
To Argonaut: motion blur cia tikrai nepakenktu tik ar kada nors ji man suskaiciuotu 🙂 Del lubu tai jau kazkas sake, cia mano neapdairumas (o gal taip turi buti 🙂 )
Aciu visiems, labai teisingi Jusu pastebejimai, cia ko gero pirmas is tokiu rimtesniu mano darbu tad smagu isgirsti kazka naujo kai jau pats nieko nebematai ziuredamas i ta pati paveiksliuka.. 🙂
0 Taškai
o man jis sumazintas labai graziai ziurisi 😉 (ATA nepriimk uz pikta 🙂 )
o dabar apie visa kita 😉
tiksliai negaliu paskyt del ko bet kazkaip kartu viskas nedera gal perkrauta 🤔
siena ir stogas nepatinka - nesuvokiu ju paskirties, as nearchitektas bet visvien malonu kai daigtai ir elementai turi prasme.
truksta "color bleedo" gal siektiek - pvz u budos nugaros, gal truputuka nuo zoles.
nesijaucia kad daigtai butu kazkaip susieti tarpusavyje nei spalvine nei kompozicine prasme nors pavieniui dauguma ju atrodo tikrai gerai.
aplinka sterili, apsvietimas baltas (nera jaukumo).
kas del uolu - tai kazkokios jos tokios labai jau procedurines ir nenaturalios, minkstos (nuo displacemento kogero)
laiptai uz pavesines kybo ore 😋
kaip jau kazkas pasake is kur ir kam tie "lasai"?
kas del vandens, reikejo nepagailet laiko ir padidinti rezoliucija, parandomaizinti emitinant (matosi kai emitinama "bangom") ir sugeneruoti siektiek plonesni mesh'a
gal apsvietima netoki vientisa reiktu irnktis ir gal (jeigu zinoma tia imanoma padaryti tokioj scenoj pagelbetu occlusion pass'as daigtams suristi?
nebandau visko supeikti, bet pamaniau kad geriau taip negu "wow kaip tu tai isrenderinai!?! 🙂 " (sluoksniais zinoma 🙂 )
P.S. nemanau kad medis photoshopintas 🙂
o dabar apie visa kita 😉
tiksliai negaliu paskyt del ko bet kazkaip kartu viskas nedera gal perkrauta 🤔
siena ir stogas nepatinka - nesuvokiu ju paskirties, as nearchitektas bet visvien malonu kai daigtai ir elementai turi prasme.
truksta "color bleedo" gal siektiek - pvz u budos nugaros, gal truputuka nuo zoles.
nesijaucia kad daigtai butu kazkaip susieti tarpusavyje nei spalvine nei kompozicine prasme nors pavieniui dauguma ju atrodo tikrai gerai.
aplinka sterili, apsvietimas baltas (nera jaukumo).
kas del uolu - tai kazkokios jos tokios labai jau procedurines ir nenaturalios, minkstos (nuo displacemento kogero)
laiptai uz pavesines kybo ore 😋
kaip jau kazkas pasake is kur ir kam tie "lasai"?
kas del vandens, reikejo nepagailet laiko ir padidinti rezoliucija, parandomaizinti emitinant (matosi kai emitinama "bangom") ir sugeneruoti siektiek plonesni mesh'a
gal apsvietima netoki vientisa reiktu irnktis ir gal (jeigu zinoma tia imanoma padaryti tokioj scenoj pagelbetu occlusion pass'as daigtams suristi?
nebandau visko supeikti, bet pamaniau kad geriau taip negu "wow kaip tu tai isrenderinai!?! 🙂 " (sluoksniais zinoma 🙂 )
P.S. nemanau kad medis photoshopintas 🙂
0 Taškai
Na žinodamas ką gali ištiesų nurenderinti tai pasakyčiau jog nepersistengei. Neišmanau galimybių ir subtilybiu bet iš kompozicinės ir praktinės pusės tai pravalas. Siųlau šį darbą paversti į kažkokio sapno viziją, nesistenk jo realistiško padaryti, tarkim dalį padaryk itin realistiškai o kaiką paversk vos ne į žiburėlius ir blizgučius. Perversk šį sumanymą į viziją o ne į kurorto atviruką. Manau tada nebereiktų kabinėtis prie smulkmenų, beliktų tik aptarinėti ideją.
sėkmės 🙂
sėkmės 🙂
0 Taškai
darbas taj jega! :o
wiskas atrodo lb grazei, tik tas stogas viska gadina, kazkoks plonas lb...
wiskas atrodo lb grazei, tik tas stogas viska gadina, kazkoks plonas lb...
0 Taškai
Na darbelis tikrai ispudingas, seip jau praktiskai visas bedas issake kiti, tai nebeturiu ka ir be pridurti. Na man kaip megejui tai cia viskas atrodo gerai, nes labai norint galima prisikabinti ir prie paciu geriausiu ir profesionaliausiu darbu.
--
Jei rankos kreivos, tai nieko ir nebepadarysi 🙂
0 Taškai
Neodan, na tiap tu teisus, kogero as cia prie visko ir prisikabinau, bet tiap asakant tobulumui nera ribu (bet stengtis reikia)
0 Taškai
To LWO: kas tas color beedas? 🙂 Del laiptu tai jie nekabo, ji itvirtinti i siena, kazkokiam architekturos zurnale taip maciau 🙂 . Del vandens rezoliucija taip, parandomaizinti nereikia nes ten pries tai vanduo susikaupia ir "susirandomaizina" paciame piltuve (na is kur bega). Del apsvietimo tai kaip standartini pasidariau tai ir daugiau nekeiciau 🙂 (gal reiketu o gal ir ne).
To FDISK: sapnas, tai jau naujas darbas butu 🙂
To KAJUZAS: reaktriaus cia nenaudojau, tas ranksluostis tai su Cloth modifajeriu (8 max)...
To FDISK: sapnas, tai jau naujas darbas butu 🙂
To KAJUZAS: reaktriaus cia nenaudojau, tas ranksluostis tai su Cloth modifajeriu (8 max)...
0 Taškai
color bleed tai kai spelva nuo vieno objekto persiduoda kitam pvz prisidek la prie veido o dar geriau kanors spalvoto
del real dlow tai sprendziant is mesho nesusirandomizina
del real dlow tai sprendziant is mesho nesusirandomizina
0 Taškai
mane biski neramumina polycountas.. jei cia isvis poliai, nes nei vieno kampiuko nematau o_O! kiek poliu tam ranksluosty? (tas ranksluostis man ramybes neduoda 😀 )
0 Taškai
>>>Kajuzas: neturetu buti tame ranksluotyje ziauriai daug poliu. Be to, jis nera rodomas is arti, todel ju daug ir nereikia. O mano nuomone, poliu reikia tiek, kiek reikia, didesnis poliu skaicius nepagerins kurinio. Tad koks skirtumas? 🙂
0 Taškai
Ranksluostis 23'904 poligonu, tuo tarpu gultas ant kurios ranksluostis 298'800, taigi kaip matyt ne viskas detalu kas taip atrodo 🙂
Kaip jau sakiau scena virs 1 mln. poligonu. Buna projektu kur be 4 mln. niekaip neapsiverti ir renderina viska kuo puikiausiai. Tuo tarpu cia (nors ir poligonu daug maziau) prarenderinti pavyko tik per keleta layer'iu. Matyt visi displasement, hair ir panasios nesamones labai daug itakos turi... (pagrindinis eroras - You crazy buster, give me more memory).
Tiesa, dar del darbo pataisymo, as patiuninguosiu ji dar stipriai, bet tik ne dabar, labai jau uzkniso ji daryti, o laisvo laiko nelabai yr...
Kaip jau sakiau scena virs 1 mln. poligonu. Buna projektu kur be 4 mln. niekaip neapsiverti ir renderina viska kuo puikiausiai. Tuo tarpu cia (nors ir poligonu daug maziau) prarenderinti pavyko tik per keleta layer'iu. Matyt visi displasement, hair ir panasios nesamones labai daug itakos turi... (pagrindinis eroras - You crazy buster, give me more memory).
Tiesa, dar del darbo pataisymo, as patiuninguosiu ji dar stipriai, bet tik ne dabar, labai jau uzkniso ji daryti, o laisvo laiko nelabai yr...
0 Taškai
Įveskite trumpą aprašymą, kodėl manote, kad šis turinys yra netinkamas.