Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Daugiau nuo: phonex

  • Bedroom
  • Viper SRT
  • LEGO Animacija
  • VW Buggy
  • Loft bathroom
phonex

Viper SRT

nuo phonex

0
2
11
Pežiūrėta 2435
Data: 2015-07-15 04:08
Padidinti
Composition testas darant bakalaurini darba. Naudotas softas:
VirtualRig Studio
Maya + Vray
PS
HDR Light Studio

Viperio modelis is forza zaidimo. Laukiu jusu kritikos ir patarimu

HDRI ir backplates is HDRI4Free
Kategorija: Automobiliai
Komentarai (11)

Žinutės: 806
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-01-21
Lie 15, 2015
irisas sako:
perdaug kritikos neturiu. kas idomaiusia - labiausiai patiko tecias variantas. tik po to pastebejau kad zalias renderis :) . del posto - jo perdaug .
0 Taškai

Žinutės: 977
Miestas: London
Prisijungė: 2006-06-25
Lie 15, 2015
phonex sako:
Kuria prasme jo per daug? Man su postu visad sunku todel noreciau kokiu nors patarimu. Ko dabar per daug? Spalvos per blankios ar kokio vignette per ryskus? Kuo daugiau info tuo man labiau pades :)
0 Taškai

Žinutės: 806
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-01-21
Lie 15, 2015
irisas sako:
man asmeniskai ta vinjete nereikalinga butu ir spalvos nublukintos tai neryskiai matosi viskas - kaip per maiseli. antroje nuotraukoje tas geltonumas - nezinau kaip kitiem, bet man akis skauda ziurint. benras vaizdas visu beveik tas pats - nerysku, blanku ir reikia itempti akis kad paziureti. del to ir zalias renderis grazesnis - viskas aiskiai matos.
0 Taškai

Žinutės: 480
Prisijungė: 2014-02-14
Lie 15, 2015
kgiedrius sako:
Irgi labiausiai patiko trečias renderis. Taip pat pritariu nuomonei, kad šiek tiek per blanku. Dėl užtamsintų kraštų, tai man atrodo, jog toksai dalykas yra labiau naudojamas, kai bandoma atkartoti nuotrauką fotografuotą makro rėžimu. Dar, jeigu nesivaidena, kalnų kontūrai (ten, kur matosi) truputį per ryškūs, nes horizonto linija prieš pastaruosius lygtais labiau yra susiliejusi.

Automobilis, mano akimis, į aplinką puikiai įstatytas :)

--

Rodos mokaisi iš savo klaidų, bet retkarčiais imi ir užlipi, ant jau kažkur matyto... grėblio.
0 Taškai

Žinutės: 450
Miestas: Zurich/Vilnius
Prisijungė: 2009-09-07
Lie 15, 2015
ES sako:
Aš pasakysiu šiaip savo pasvaičiojimą, kuris nebūtinai tau reikšmingas bus, nes pats darbas iš techninės pusės atliktas visai gerai.
Man kažkaip trūksta emocijos šitam paveiksliukui. Viperis man turi asociacija labiau su sportu, driftu lenktynėm, o ne ilgais/ramiais tripais keliuose kaip kad rodai dabar :) aš tokiam keliui pasirinkščiau kokį oldie kabrioletą, jeigu tektų važiuoti. Bet čia tik man. Tai va, daug įdomiau būtų jeigu šitas „viperis“ būtų „skersas“, važiuotų minimum 100km/h šitame kelyje, gale nuo padangų rūktų dūmai, o pro pravertą keleivio langą matytųsi ranka su kepure/buteliu/ar dar kažkuo. Bent jau man pats paveiksliukas turėtų daugiau „draivo“, emocijos.
Ai dar dėl posto pagalvojau. Tikriausiai galėtum viską palikti kaip kad darei, tik mašinai palikti daugiau originalios spalvos. Dabar mašinai per mažai dėmėsio, kai ją užteplioji lygiai taip pat kaip ir visa kitą :)
Sėkmės tolimesniuose darbuose!

Paskutinis redagavo: ES 2015-07-15, 22:02

0 Taškai

Žinutės: 1357
Miestas: Colchester
Prisijungė: 2009-12-18
Lie 16, 2015
ramanauskius sako:
Pritariu ES, bet kartais "autorius" gali nezinodamas pats ka nori isreiksti savo vizulkej, ja isreiskia darydamas.

Esme tokia, kad cia antraste turetu buti "Dar laukia ilgas gyvenimo kelias pries aki" :) Argi netiesa phonex :D ?
0 Taškai

Žinutės: 977
Miestas: London
Prisijungė: 2006-06-25
Lie 16, 2015
phonex sako:
ES man butent tokiu komentaru ir reikia! :)
Is technines puses viskas aisku, o jei ko ir nezinant tai yra simtai tutorialu ir t.t. Problemos su pacia mintim.
Darant sita darba mano mintis buvo kad ilga kelia iveikti greitai, reikia greito automobilio. Mazdaug "For the long road ahead" (panasiai kaip kad ramanauskius is sake). Taciau variantas su driftinanciu viper'iu labiau deretu. Gera zinia tik ta kad bus ir toks variantas. Ju man reikia padaryti apie 4 skirtingus. Modeliavimui laiko isvis nera todel lieka tik CG masina ikomponuota i foto. Sunkiausia man yra butent rasti tinkamas nuotraukas ir isvis "pagauti minti"..o dar plius turiu ir teoriskai viska kaip ir pagrysti. Tam turiu 7500 zodziu ir viskas turi buti akademine kalba ir etc...

Ramanauskius - kaip pirstu i aky :)
0 Taškai

Master
Žinutės: 2234
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Lie 18, 2015
romullus sako:
Prisidėsiu prie tų, kuriems žalias renderis patiko labiau, bet spėju, postas čia antraeilės reikšmės reikalas. Man daug labiau nepatinka kompozicija. Nesu specialistas, bet man regis nuotrauka parinkta nedėkinga tokiam reikalui. Be automobilio, foto dominuoja centrinė kompozicija, bet įklijavus vaiperį iškart atsiranda ryškus disbalansas ir kompozicija svyra į kampą. Ryškiai trūksta kokios nors atsvaros paveiksliuko kairėje. Be to automobilis gaunasi smarkiai užspaustas - trūksta erdvės po juo. Beje, vaiperis turi ir taip gan plačią "šikną", o plačiakampis kadras ją išpūčia beveik iki komiškų proporcijų.

Jei darbo užduotis buvo perteikti "long road ahead" minty, tai bandyčiau ieškoti kitokio tipo nuotraukos, be centrinės kompozos. Gal pabandyk ieškoti pagal kitokius raktažodžius.

Paskutinis redagavo: romullus 2015-07-18, 10:50

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai

Žinutės: 977
Miestas: London
Prisijungė: 2006-06-25
Lie 21, 2015
phonex sako:
Pridedu dar kelis variantus. Bandziau padaryti ir judesyje taciau kazkaip nelabai man gerai gaunasi , stai pvz testo:

0 Taškai

Žinutės: 1024
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-12-16
Lie 21, 2015
gestis sako:
...panašu, kad yra taip - Pirmiausia reikia sutvarkyti kompoziciją. Turimais atvejais galima būtų su mašina pavažiuoti kažkiek į priekį, bet tada dings pagrindinis objektas ir gausis bendras landšaftas....

O jei, kaip sakai, reikia greitai nusigauti iš vieno taško į kitą, tai derėtų rinktis kitą transporto priemone? Jei esi biznierius, tai gal reiktų sėsti ant raketos, o jei esi menininkas tai gal geriau pedalinti ar pėsčiomis eiti - tokiu būdu patirsi daugiau įspūdžių/xp....

O vizualiai, tai čia kažkas nesiderina, o kempingas tikrai tiktų - iš T3 pamenu... :) O patį auto tai ant aštrių posukių reiktų dėti (nors nepažįstų jos "specifikacijų").

Dabartiniu atveju "akademiškai" jos(kaip pagrindinio objekto) nepateisinsi. :(

PS ups, pražiopsojau naujus renderius. ..čia kalbėjau apie pirmuosius, o apie kitus reiktų dar pamįslyti... :)

Paskutinis redagavo: gestis 2015-07-21, 20:31

0 Taškai

Žinutės: 977
Miestas: London
Prisijungė: 2006-06-25
Lie 21, 2015
phonex sako:
Sutinku su kompozicija 100%, cia man ir yra sunkiausia. Tik pastebejimas vienas - mano bakalauro sritis yra apie masinu apsvietima reklamoms arba cover'iams taikant fotografinjos principus. Todel kompozicija nebus pagrindinis vertinimo kriterijus. Nors ji manau yra labai svarbi. Jeigu noreciau galeciau isvis apsiriboti tik studio renderiais, nes to pilnai uztektu. Todel pasidarysiu ir studio kelis renderius. Kazkaip isvis sunkiai man su situ bakalauru einasi.. :)
0 Taškai