0
0
2
Pežiūrėta 3768
Data: 2014-06-22 22:59
na ka pasidalinsiu savo katik baigtu darbeliu
low poly modeliai
salmas: italo-chlcidian type3
trikampiai:max 1522 (min 803)
(texturos =2^10 DDS kompresintos pavizdyje)
salmas: samno-attic type5
trikampiai: max 2338(1052salmas+620(pluknsos ir seriai)+~700(visa kita kas liko) (texturos =2^10 DDS kompresintos pavizdyje)
savai 1947 trikampiai (texturos 2^10 DDS kompresintos pavizdyje)
bendras modelis:
pavizdyje 6943 trikampiai
vienintele galva pavizdyje yra ne mano daryta tad galite ja ignoruoti 🙂
low poly modeliai
salmas: italo-chlcidian type3
trikampiai:max 1522 (min 803)
(texturos =2^10 DDS kompresintos pavizdyje)
salmas: samno-attic type5
trikampiai: max 2338(1052salmas+620(pluknsos ir seriai)+~700(visa kita kas liko) (texturos =2^10 DDS kompresintos pavizdyje)
savai 1947 trikampiai (texturos 2^10 DDS kompresintos pavizdyje)
bendras modelis:
pavizdyje 6943 trikampiai
vienintele galva pavizdyje yra ne mano daryta tad galite ja ignoruoti 🙂
Komentarai (2)
Su kokiu enginu čia daryti screenai? man atrodo su specularais kažkas negerai nes labai išdegęs metalas.
0 Taškai
na cia yra openGL2 fast preview
kuriame dalyvauja diffuse, normal, spec ir opacity mapai.
Bet dabar kai pasakei tai istikro atkreipiau demesi, kad bent jau occlusion mapas kuris dalyvauja kaip overlay layeris diffuse texturoje turi buti biski paeditintas.
kuriame dalyvauja diffuse, normal, spec ir opacity mapai.
Bet dabar kai pasakei tai istikro atkreipiau demesi, kad bent jau occlusion mapas kuris dalyvauja kaip overlay layeris diffuse texturoje turi buti biski paeditintas.
0 Taškai
Įveskite trumpą aprašymą, kodėl manote, kad šis turinys yra netinkamas.