Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Daugiau nuo: Rytis

  • Elly
  • 350z tune ip fx
  • Mazda rx-7
  • Portrait
  • Dodge in the Forest
Rytis

Mazda RX - 8

nuo Rytis

1
1
9
Pežiūrėta 96
Data: 2021-09-06 14:15
Padidinti
Sveiki, Pagaliau dalinuosi savo pabaigta mazdikę 😀
gal ir ne viskas kaip planuota bet esu patenkintas kad pabaigiau nuo a iki z, nieko atmestinai net iki garso ir editinimo.
Tikiuosi patiks ir jums


Daugiau img, aprašymą ir darbo proceso iškarpas rasite čia
artstation.com
Kategorija: 3D
Komentarai (9)

Žinutės: 1137
Miestas: EIRE
Prisijungė: 2005-03-26
Prieš 9 dienas
Adomolis sako:
A ko tep tamsu?

Paskutinis redagavo: Adomolis Rugsėjo 6, 23:35

0 Taškai

Žinutės: 49
Miestas: Kretinga
Prisijungė: 2014-04-28
Prieš 9 dienas
rgcotl sako:
grazus darbas, toks pastebejimas ziurint i dazu (ar lako spindejima) atrodo kad materiolams spindint matos tokios kaip ir matines metalo demes, kurios ant dazyto ir nulakuoto automobilio lyg ir neturetu taip matytis.
0 Taškai

Žinutės: 2699
Prisijungė: 2008-12-08
Prieš 9 dienas
Rytis sako:
Adomolis - Taip norėjosi, gal šiek tiek ir nutamsinau, bet kiek mėginausi visokius variantus gradindamas galiausiai vis grįždavau prie tokio stiliaus, tai čia jau toks buvo asmeninis sprendimas, žinojau kad bus kam nepatiks 🙂 bet šiaip darydamas cc stebėjau kad pure black visumoj nebūtų.

rgcotl - Dėkui. Jeigu mašina nublunka būna, atkreipk dėmesį kada į kokią saulėj ilgai pastovėjusią mašiną, kur net laką pragraužia ir atrodo tokios dėmės. 🙂 Kadangi 3D pasaulyje visos mašinos yra naujos iš salono. Tai aš norėjau padaryti gerai nutrintas. Tikslas buvo gerai aptrintos mašinos, po gero pavažinėjimo, ir ką tik po lietaus, todėl jos šlapios/blizgios ir aplinka šlapia/blizgi. Tikiuosi supratai ką norėjau pasakyti 😀 nes ne koks aš aiškintuvas
0 Taškai

Žinutės: 1801
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-04-05
Prieš 9 dienas
Kajuzas sako:
Pagaliau! Grazu ir gerai padirbeta. Man patinka demesys materialam ir teksturom. Ir tas spalvotu lempu renderis man limpa labai. Vienas is dalyku kuris man krenta i akis vis dar tai tie atspindziai rato ertmeje/giliai po masina, atrodo ten ju neturetu but, susidaro realtime game feel. Ar masinos kebulas nesimato atspindziuose/nemeta seseliu?
Kiek laiko renderino?

--

Pas nepažįstamuosius saldainiai skaniausi. ž.
0 Taškai

Žinutės: 2699
Prisijungė: 2008-12-08
Prieš 9 dienas
Rytis sako:
Hey Kajau, tikrai kad pagaliau heh 😀 net keistas jausmas buvo kai galiausiai pabaigiau 😀
Dėkui už gerus žodžius.
Gal gali įmest screeną apie kurią vietą butent šneki ? Meginsiu išsiaiškint ar aš su pavargusiom akim jau nebematau, ar bugas koks ar kas ten yra 😀

Renderino ilgai, 8 mėn 800f senukas kompas. ir tada Įsigyjau naują workstationa tai likusisu 1400f damušė per 1 mėn abu (aišku palikdavau tik naktimis ir kada laisvi kompai būdabo, tai grubiai kiek gryno renderinimo jau nebesuseksiu, bet DAUG ) seknačiam kartui jei kažką pan darysiu tai tik į real time enginą be jokių kalbų 😀
0 Taškai

Žinutės: 1801
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-04-05
Prieš 9 dienas
Kajuzas sako:
Wow ilgai renderino O_O Bet vat realtime matytusi iskarto kad realtime, drisciau teigti. O toks 'oldschoolinis' 😀 renderinimas tai visgi etalonas kokybei. Tiesa, su kuo renderinta? Ar jau pradejai sekanti projekta? 😀
Del sviesiu daliu po masina kalbejau apie ta melyna sviesa imgur.com

--

Pas nepažįstamuosius saldainiai skaniausi. ž.
0 Taškai

Žinutės: 2699
Prisijungė: 2008-12-08
Prieš 9 dienas
Rytis sako:
Nu ant UE5 Gal išeitų ir taip padaryti kad nesimatytų tas "real time" jausmas apie kurį kalbi.
O aš tam tradiciniui renderinimui visada jausiu silpnybę, bet kad tokias animacijas kur realiai tik mašinos showcase daug praktiškiau daryti real time tai tikrai sutinku 😀
Renderinta V-Ray man jis kaip lipo prieš n metų kai buvo dar 1,5 versija berods taip ir nebeatlimpa 😀

Sekančio projekto nepradėjau dar, pirma noriu apsivalyti kompą, susitvarkyti bibliotekas, persirašyti kelis softus, kelis kitus susirašyti. Susiarchivuoti mazdikę ir jau padėti 😀 Bet apie sekantį projektą jau brainstorminu ilgai, tai tikrai greitu metu jau ir pradėsiu.

Ai dėl tos šviesos, ten ji krenta nuo menulio + to ežero vandens ir ant tam tikrų kameros kampų ta šviesa ir reflectionas ten ir pasimato. jokių skilių nėra tai tikriausiai taip veiktu ir realybėj nes tikrai ten nieko prifeikinta nėra 😀 arba pats renderis pabugino biški, nes kaip ant padangos rašto reflectioną ten pagauna kai iš abiejų pusiu sparnai ir pan yra aš irgi nelabai suprantu 😀
0 Taškai

Žinutės: 1801
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-04-05
Prieš 9 dienas
Kajuzas sako:
Sekmes su naujo projekto brainstorminimu ir atsisviezinimu! As irgi uzkietejes v-ray useris, nematau prasmes net bandyt kazko kito. Del realtime'o tai nezinau istikro gal jau ir galima isspaust kazka prilygstancio tradiciniam renderinimui bet dar skeptiskai ziuriu nes daug dirbu su unrealu ir kazkaip vistiek sudinai atrodo viskas 😀 (lyginant su tradiciniu renderiu). Raytracing gal reikia naudot? Nes viskas tam realtaime approximate ir fake yra, daug visokiu limitu

Paskutinis redagavo: Kajuzas Rugsėjo 7, 15:40

--

Pas nepažįstamuosius saldainiai skaniausi. ž.
0 Taškai

Žinutės: 2699
Prisijungė: 2008-12-08
Prieš 9 dienas
Rytis sako:
Ačiū, dažniau gal forume papostinsiu su sekančiais progresais ir šiaip random stuff 😀
Jei UE4 darai tai jo tik raytrace gali kažką linkt ten išspausti, bet vistiek jaučiasi tas real time.
Bet va kai mačiau žmonės kurie jau testuoja UE5 ir fotorealus daro tai impresive, aišku nežinai kaip ten daryta dauguma su scanais tą nanite naudoja, kas daug to realizmo ir įneša. Bet vistiek jau apšvietimai ir visa kita kitaip veikia 🙂
0 Taškai