2012 MAX nesveikas lagas
Sveiki. Pats maxas sukasi kaip ir gerai be lago (12mln poliu kiek bandziau), bet kai tik nori pakeisti viewporta, uzmesti koki modiferi, po renderinimo ziauriai pradeda laginti ir nervus baigia jau suesti.Po kokiu 30s kaip ir atsigauna iki kito peles paspaudimo kur nors. Kame gali but beda (ziurejau ramu tikrai uztenka ir proca mazai labai apkrauna)??Kompas Phenom X6 1100T 8 gb ram Video 6950HD 2GB. Kolkas kiek susiduriau tai man 2012 sudu sudas...
0 Taškai
Ar lag'ina uzmetus "modiferi" ir ant 5k poliu ?
12mln poliu maxui yra tikrai daug jeigu dirbi su tokia scena jos neoptimizuodamas lagas neisvengiamas.Ar tokia pat scena tau nesukelia nepotogum ir nepykantos 3ds max 2009 ir aukštesnėse versijose iki 2012 ?
12mln poliu maxui yra tikrai daug jeigu dirbi su tokia scena jos neoptimizuodamas lagas neisvengiamas.Ar tokia pat scena tau nesukelia nepotogum ir nepykantos 3ds max 2009 ir aukštesnėse versijose iki 2012 ?
--
So this polygon of co-ordinates 1,1,1000 walks into a bar.The bartender says: "Why the long face?"
0 Taškai
12mil maxe tai kaip ir overkillas, zbrushe kiti nesusitvarko su tuo. 🙂 O šiaip yra svarbu ar tai yra object ar sub-object lygyje, ar wireframeas įjungtas/ne ir kiek objektų scenoje (maxas "nemėgsta" daug objetų, t.y. viską, ką įmanoma, geriau jungti į vieną) 🙂 Šiaip nežinau, kas ten vyksta "po kapotu", bet bandau įsivaizduoti, kad jei vartalioji modelį laisvai scenoje, tai jis juos laiko atmintyje, bet kai renderini, tai jis jį "iškrauna" ir "įkrauna" kitą info, bet kai vėl bandai judinti, jis turi vėl pakrauti į atminti, todėl ir gaunasi tas uždelsimas. Ždž, jei taip nutiktų su 12 polygonų, tai sakyčiau būtų jau "kažkas", bet su 12mil — normalu.
Bet čia reikia master'ių paklausti...
Bet čia reikia master'ių paklausti...
--
media
0 Taškai
Gestis teisingai mąsto, o tai patvirtinti galima bandant įjungti šviežiai max'ą ir užkrauti tą pačią sceną - jei taip pat užlagina, tai vadinasi, kad max'as info loadina į RAM'us. Kai renderini, ta info išvaloma, kad atlaisvinti vietos, o po to ją vėl reikia užkrauti, dėl ko tenka palaukti tas ~30s.
O šiaip tai su tais scenos krovimais padėtų SSD arba RAMDisk'as (dar 8GB įsimeti, pasidarai 4GB-8GB RD ir ten laikai max'ą su scenom).
O šiaip tai su tais scenos krovimais padėtų SSD arba RAMDisk'as (dar 8GB įsimeti, pasidarai 4GB-8GB RD ir ten laikai max'ą su scenom).
Paskutinis redagavo: Pumper 2012-09-30, 10:06
0 Taškai
o cia biski prie to pacio gal kam yra taip buve pvz isimetu labai gan dideli autocado brezini i maxa tai fps nuo 160 krenta iki 5 🙂 na lagas kosmaras kai grupinu visa brezini ir skiriu i layeri ir hidinu tai jokio lago vel bet kai tik unhidinu belekox lagas 🙂 nebuvo kam nors taip?
0 Taškai
dwg import options yra parametras curve steps , jeigu nebandei pabandyk ji sumazinti.
--
So this polygon of co-ordinates 1,1,1000 walks into a bar.The bartender says: "Why the long face?"
0 Taškai
Tai va radau beda.... scenoje importuotas vienas nurbs modelis (visai nieko sudetingo) ir tik tuomet kai pekeiciau ji i editable poly lagas visai isgaravo. Tai priejau isvados kad bent jau 2012 maxas ABSODOLIUCIAI nesugeba susidoroti su nurbs'ais... Keisciausia tai kad modelis buvo labai paprastas,ji konvertavus poly countas vos 120k trianglu (120k papildomai jau prie esamu 2.6mln yra niekas)...nu zodziu arba as gal kazko nesuprantu arba NURBS IS EVIL on max... 🙂
P.S. ten tie 12mln buvo kitos scenos ir jinai nelagino,nu gal vos..cia buvo kaip palygimui.
P.S. ten tie 12mln buvo kitos scenos ir jinai nelagino,nu gal vos..cia buvo kaip palygimui.
Paskutinis redagavo: phonex 2012-09-30, 16:39
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.