Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

bip (labai labai reik help)

Forumai3D3ds maxbip (labai labai reik help)

Žinutės: 757
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-11-17
Lie 19, 2007
toto777 sako:
mazdaug kai bandau rotatint stubura tai man bip01 labai (...) ir vietoj to kad papsčiausiai pasirotaitintu stuburas dar is visas bipas pasistumia, tarsi bandytu ishlaikyt kakzoki svorio centra, o man to nereik ir aknscčiau to nebudavo,

kadangi manau jog niekas nesuprato ka as cia pasakiau va cia galit parisiust video failiuka kur parodo kas vyksta kai as palenku stubura.

kaip padaryt kad vel viskas suktusi normaliai?
0 Taškai

Žinutės: 125
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-07-25
Lie 20, 2007
zzzzz sako:
Gal galetum paprasciau paaiskint ka tu nori padayt, o ne tai ka darai? 🙂
0 Taškai

Master
Žinutės: 2599
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Lie 20, 2007
romullus sako:
Greičiausiai pakeitei bipedo balance factor. Gražink jo reikšmę į 0,0 ir viskas bus kaip buvę.

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai

Žinutės: 757
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-11-17
Lie 20, 2007
toto777 sako:
to romullus - radau ta balance factor bet man jo neleidzia pakeist(mazdaug papilkejes ir t.t.) ir dar nustatytas ties 1.0 rupuze 🙁
0 Taškai

Master
Žinutės: 2599
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Lie 20, 2007
romullus sako:
Pažymėk viewporte bipedo rootinį objektą, tada motion panel'yje track selection rollout'e paspausk body horizontal (horizontali rodyklė, nukreipta į abu galus), patikrink ar time slider'is stovi freime su su setintu key'jumi, (jei ne, paprasčiausiai key info rollout'e spustelk set key) ir balance factor taps aktyvus.

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai

Žinutės: 757
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-11-17
Lie 20, 2007
toto777 sako:
lyg ir dariau viska kaip sakei bet balance factor netapo aktyvus
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.