Daylight system debesuotas dangus MR?
sveiki, norejau paklausti kaip pakeisti dangu is standartinio MR sky i pvz savo, labai reikia dangaus su debesimis neprarandant renderio kokybes, ir toks pats klausymas tik animaijai su judaniais debesimis. Aciu
0 Taškai
beje dar man kakaip displacement su MR nesigauna, andau visaip ir niekaip 🙁
0 Taškai
del displacement tai reik nuimt make smooth MR nustatymuose (cia zolei kaip suprantu reikia)
o dangu tai yra daug budu ir daug tutorialu, galima pvz deti plane ar cilindra uz fona. arba deti MR Enviroment/Background camera map
o dangu tai yra daug budu ir daug tutorialu, galima pvz deti plane ar cilindra uz fona. arba deti MR Enviroment/Background camera map
0 Taškai
Aciu aciu, bandysiu toliau, it taip bandysiu zole padaryti, nors man atrodo kad geriau zole daryti su fur n hair?
0 Taškai
fur&hair labai sunkus resursu rijimo atzvilgiu
0 Taškai
na siaip zinau, bet vistiek zymiai geriau iseina, nors vis dar reikia pabandyti su displacement
0 Taškai
[quote="inox"]norejau paklausti kaip pakeisti dangu is standartinio MR sky i pvz savo, labai reikia dangaus su debesimis neprarandant renderio kokybes[/quote] Jei tereikia debesų fone, o apšvietimas tinka ir nuo mrsky, tai užtenka idėti paveiksliuką į enviroment map arba fotošope. O jei reikia atitaikyti ir apšvietimą, tuomet teks daylight'e mrsky keisti į skylight ir į enviroment map dėti hdr sferinę panoramą [equirectangular panorama]. Kaslink animacijos, tai galima būtų renderintis hdr panoramų seka vue programoj, arba bandyti ieškotis tokio daikto stock'uose.
[quote="inox"]beje dar man kakaip displacement su MR nesigauna, andau visaip ir niekaip[/quote] Tikiuosi displacement'ą jungi per mental ray connections? Kas ten tau nesigauna?
[quote="Augis"]del displacement tai reik nuimt make smooth MR nustatymuose[/quote] Idomu tuomet, kodėl mental images idėjo tą varnike ties "smooth", jei jau ją vis tiek reikia nuiminėt? ;] Šiaip "smooth" reikia atjungti tik tuomet, kai displeismentui naudoji height map.
[quote="inox"]beje dar man kakaip displacement su MR nesigauna, andau visaip ir niekaip[/quote] Tikiuosi displacement'ą jungi per mental ray connections? Kas ten tau nesigauna?
[quote="Augis"]del displacement tai reik nuimt make smooth MR nustatymuose[/quote] Idomu tuomet, kodėl mental images idėjo tą varnike ties "smooth", jei jau ją vis tiek reikia nuiminėt? ;] Šiaip "smooth" reikia atjungti tik tuomet, kai displeismentui naudoji height map.
0 Taškai
r.g. Aš tiesiog parašiau, kodėl gali neveikti nors lyg ir turėtų 🙂 O va jei nebūtų varnikės tai reiktų mąstyt kodėl gi jie jos nepadarė o man vietiek neveikia. Šiaip dėkui nežinojau, kad tik su height map reikia nuimt.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.