Del atspindzio
Atsiprasau uz durna klausima, bet norejau paklaust, kaip padaryt mazdaug toki atspindi www1.istockphoto.com niekaip nesigauna 🙁
0 Taškai
Ką turi omeny, sakydamas atspindį? Šviesos bliką? Jis formuojamas šeiderio (BRDF) tipu ir Hilight parametrais. Taip pat ir šviesos šaltinio (kadangi jis ir atspindimas) forma, intesyvumu.
0 Taškai
Gerbiu siger, bet manau tu mazai jam padejai nes pasakiai riebia teorija.
Pabandyk cia, pazaisk su reiksmem ir pagausi pats kaip ir kas valdoma 3dbug.com
Ir dar idek apsvietima, koki omni su skylight ir renderio nustatmuose pasireguliuk
Pabandyk cia, pazaisk su reiksmem ir pagausi pats kaip ir kas valdoma 3dbug.com
Ir dar idek apsvietima, koki omni su skylight ir renderio nustatmuose pasireguliuk
--
SĖKMĖS DARBE !!! 😀Jei dingo X,Y,Z ašių rodyklės paspauskit X 😉
ITMC Mokinys 🙂
0 Taškai
Aš jam nieko nepadėjau, kadangi konkrečiai taip ir neaišku, ko jis klausė. Atkreipk dėmesį į mano posto patį pirmą sakinį. Aplinkos atspindys paviršiuje, tiesioginės šviesos blikas, refleksas, caustics ir pan. yra skirtingi atspindžių tipai. Todėl jie ir koreguojami dažniausiai yra atskirai. Vienaip metaluose, kitaip nemetaluose (du pagrindiniai gamtoje egzistuojantys Medžiagų tipai). Taip pat reikėtų žinoti kokio renderio varikliuko šeideriui nori kurti tą atspindintį materialą, kadangi ir parametrų pavadinimai gerokai skiriasi: vienaip max'o Standard material, kitaip Brazil, FR, VRay... Kokį naudoja šviesos šaltinį. O dabar tik pateiktas paveiksliukas ir "niekaip nesigauna". Jau ne kartą minėjau, kad išmokite užduoti klausimą.
0 Taškai
Oi sorry neisigilinai i tavo posta :o reik but atidesniam 😉
--
SĖKMĖS DARBE !!! 😀Jei dingo X,Y,Z ašių rodyklės paspauskit X 😉
ITMC Mokinys 🙂
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.