Dideli projektai/modeliai/vizualizacijos
Vel as 🙂 🙂 :huh:
Tarkime turiu modeli kuriame. 10 namu, 50medziu, gatves, saligatviai, suoliukai ir t.t. Viska sudejus i viena .max faila (dirbant viename faile, kai visi objektai vienam faile). Luzta 3D max, issijungia, net pajudint cameros neina ir pan. Mano atveju medziai sudetingi, todel stringa viskas, bet dar net ne visi objektai sukurti.
Kaip jus gamindami, kiek maciau jusu kai kuriu darbus, ispudingas vizulkes suvaldote visa ta reikala?
Tarkim *.cad ir *.max filai labai graziai "draugauja" per file link manager. Kiti net 3D daro su cadu, o material ir renderina su maxu. As 2d brezini taip megstu "pasikist" po apacia, o visa modeli su 3d maxu darausi.
O ar neitu tarkime medzius padaryti medziai.max faile, namus - namai.max, suolai - suolai.max ir t.t. Aisku kiekvienas turetu savo koordinates, tarkim padarius "file>merge" nesuliptu vienas ant kito. Siuo atveju "file>merge" netinka. Gal visa tai galima su File>Xref object/scene ? Nelabai suprantu kaip ten veikia ir ar is viso tam skirta.. O gal tiesiog reikia superinio kompo ir nera jokiu variantu? As prispeliot daug galiu, bet gal jus ka nors konkreciai patarsite.
Tarkime turiu modeli kuriame. 10 namu, 50medziu, gatves, saligatviai, suoliukai ir t.t. Viska sudejus i viena .max faila (dirbant viename faile, kai visi objektai vienam faile). Luzta 3D max, issijungia, net pajudint cameros neina ir pan. Mano atveju medziai sudetingi, todel stringa viskas, bet dar net ne visi objektai sukurti.
Kaip jus gamindami, kiek maciau jusu kai kuriu darbus, ispudingas vizulkes suvaldote visa ta reikala?
Tarkim *.cad ir *.max filai labai graziai "draugauja" per file link manager. Kiti net 3D daro su cadu, o material ir renderina su maxu. As 2d brezini taip megstu "pasikist" po apacia, o visa modeli su 3d maxu darausi.
O ar neitu tarkime medzius padaryti medziai.max faile, namus - namai.max, suolai - suolai.max ir t.t. Aisku kiekvienas turetu savo koordinates, tarkim padarius "file>merge" nesuliptu vienas ant kito. Siuo atveju "file>merge" netinka. Gal visa tai galima su File>Xref object/scene ? Nelabai suprantu kaip ten veikia ir ar is viso tam skirta.. O gal tiesiog reikia superinio kompo ir nera jokiu variantu? As prispeliot daug galiu, bet gal jus ka nors konkreciai patarsite.
0 Taškai
Su proxy galima tai atlikti. Jei v-ray naudoji pasiziurek video ir aisku viskas bus ;]
--
Because there is no patch for human stupidity
0 Taškai
as manau kad kuo didesne scena ji vistiek resursu daugiau ryja. tai ir nuo masinos daug kas priklauso. gi su Pentiumu 1 nepavilks 1000000 poliu ir su renderinimu bus problem... Na aisku gali viska verstis i proxy ir viewporte pasidaryti display as a box, ar hidden padaryti ir render hidden objects, yra daug variantu. bet jei masina gal ir gali pavezti scena (kai ja optimizavai) bet ka darysi kai reikes renderinti. Na zodziu manau viskas susideda i ta kaip tu optimizuoji scena kokio dydzio texturos ir t.t.
--
Da best whishez...
0 Taškai
Nera jau visai toks lavonas tas mano kompiuteris, matysiu kaip seksis 🙂 Bet siuo atveju Vray proxy, superinis issigelbejimas! Idomu kaip renderinsis viskas kartu, medzius renderino.
0 Taškai
O kai sumastysiu pakeisti, tarkim, kelias sakas savo medzio uzteks paeditint ta *.vmesh ir vis pasikeis *.max scenoj kurio buvo vray proxu prideta?
0 Taškai
kai konvertuoji i vray proxy atgal iseities nebera ;] konvertuoti reik kai jau final modelis
0 Taškai
Pacio *.vmesh edituot negali.
Bet gali tureti atskira max scena su situo objektu. Padarius pakeitimus vel issaugai ji tuo paciu pavadinimu (xxx.vmesh). Ir turek omeny, kad issaugojant viska kaip viena objekta ju pivot pointas yra 0,0,0 asyje. Jeigu nenori pvz, kad pakeitus medzio forma jis levituotu kitoje scenoje, tai geriau laikyk jo apacia iscentruota *.max scenoje pries darant proxy.
Bet gali tureti atskira max scena su situo objektu. Padarius pakeitimus vel issaugai ji tuo paciu pavadinimu (xxx.vmesh). Ir turek omeny, kad issaugojant viska kaip viena objekta ju pivot pointas yra 0,0,0 asyje. Jeigu nenori pvz, kad pakeitus medzio forma jis levituotu kitoje scenoje, tai geriau laikyk jo apacia iscentruota *.max scenoje pries darant proxy.
--
Because there is no patch for human stupidity
0 Taškai
Aciu. Per sita savaite nemazai suzinojau nauju dalyku, cia beklausinedamas. 😉
0 Taškai
Beja V-Ray 1.50.SP3 leidzia VRayProxy konvertuot atgal i mesha 🙂 Very very useful when u screw up 🙂
--
fighting the good fight
0 Taškai
Pas mane SP2 dabar.
Nenoriu naujos temos kurti, cia paklausiu.
Ka negerai darau? Daznai tokiu problemu is anksciau turedavau, atrodo modelis kaip modelis, o nurenderinu ir turiu visokiu: img10.imageshack.us 🤔
Nenoriu naujos temos kurti, cia paklausiu.
Ka negerai darau? Daznai tokiu problemu is anksciau turedavau, atrodo modelis kaip modelis, o nurenderinu ir turiu visokiu: img10.imageshack.us 🤔
0 Taškai
vadinasi kazkur yra spragu modelij arba vertexai per daug arti vienas kito,tokie dalykai dazniausiai atsiranda kai naudojams boolianas arba proboolian,daznai tenka taisineti ranka toke geometrija nes objektas buna suskalditas...
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.