From 9 to 8
obj i viena mesha pavercia o export 3ds isbarsto skirtingas detales po scena ir nebelieka visu modifieriu 🤔
0 Taškai
obj veikia puikiai ne karta perkelinejau tarp maxu mayos mudboxo xsi zbrusho ir dar visokiu softu ir nebuvo jokiu problemu
pas tave greiciausiai nustatymus reik koreguot
pas tave greiciausiai nustatymus reik koreguot
0 Taškai
[quote="BW"]...kaip persineshti mesha...[/quote]
[quote="BW"]...nebelieka visu modifieriu...[/quote]
Tai tau reikia eksportuot meshą ar visą sceną su modiferiais?
[quote="BW"]...nebelieka visu modifieriu...[/quote]
Tai tau reikia eksportuot meshą ar visą sceną su modiferiais?
0 Taškai
Pamiršk apie tai. Kas ten toj tavo scenoj tokio ypatingo, kad negali sukolapsinti modelio į mešą ir importuoti į ankstesniają maxo versija vienu iš pasiūlytųjų formatu? Net jei ir rastum kokį scriptą kuris perkeltų visą sceną iš 9-o į 8-ą, tai beveik šimtaprocentinė garantija, kad vėliau pradėtų listi tokie bugai, kad vis tiek viską gautum perdaryti iš naujo :]
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
taip ir supratau akd glaiu pamirsti... 😀 na pas mane ten robotas, ir tiesiog tyngiu poto detachinti detales... Na bet gal...
0 Taškai
Na dėl detachinimo tai mažiausiai galvą reiktų sukti. Jei saugosi į 3ds tiesiog pažymėk kad exportuotu kaip multiple mesh. Jei visgi exportuosi kaip vientisą meshą, tai detachink ne poligon sublygyje, o element - vienas kliktelėjimas ant elemento ir detach, vienas kliktelėjimas ir detach - pusė minutės ir viskas tvarkoj.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.