Jieskau bet nerandu :(
Zodziu tokia beda pas man,niekaip neisiaiskinu ar MAXe galima naudoti Lyerius tam tikrus texturu,ta prasme labai noreciau kazkaip uzdeti daugiau teXturu viena ant kitos kat persipintu pvz kazkas kaip blend funkcija tik daugiau.Zinau kazka kad UWV unwrap modefikatoriuj kazkas su UW preserv gal galima kazka tokio pasiekt,bet nieko konkretaus,pakomentuokit kas jegu minciu turit.
0 Taškai
Yra toks Mask, su kuriuo galima keist tekstūros blendinimą. Ant Diffuse Color uždėk RGB Multiply, o ant jo abiejų mapų Mask. Toliau ten suprasi ką daryt.
Arba galima uždėt tik RGB Multiply ir jo mapams uždėt tekstūras su alpha kanalais, tada pirmos tekstūros alpha vietose persimatys antro mapo tekstūra.
Siūlau pirmą būdą. Daugiau darbo su material editor, bet tekstūroms nereikalingi alpha kanalai, užtenka tik juodai baltos blendinimo tekstūros.
Arba galima uždėt tik RGB Multiply ir jo mapams uždėt tekstūras su alpha kanalais, tada pirmos tekstūros alpha vietose persimatys antro mapo tekstūra.
Siūlau pirmą būdą. Daugiau darbo su material editor, bet tekstūroms nereikalingi alpha kanalai, užtenka tik juodai baltos blendinimo tekstūros.
0 Taškai
Na geriau ni visai nieko,bet belabai supratau kaip galima tokiu budu kotroluoti abiju spalvu stiprumus.
0 Taškai
jei gerai supratau ko tau reikia naudok mix.ten galima mixe vel mix daryt ir t.t. paziurek 3dtotal tutorialus texturinimo
--
Can't Make It - Fake It
0 Taškai
Nu pabandysiu paaiškint detaliau.
RGB Multiply turi 2 mapus, jis juos sudaugina. Pvz. jei abiem mapam uždėsi po tekstūrą, tai jos bus sujungtos į vieną.
Mask turi irgi 2 mapus. Ant pirmo reikia dėt tekstūrą, ant antro kitą tekstūrą, pagal kurią bus blendinama. Kur blend tekstūra balta, matysis pirmoji tekstūra, kur juoda - bus permatoma.
Taigi ant Diffuse Color uždedi RGB Multiply, ant jo abiejų mapų Mask. Abiem Mask uždedi skirtingas tekstūras ir vienodas blend tekstūras, tik antram Mask blend tekstūrą invertuoji. Gana daug darbo.
O apie Mix visai buvau pamiršęs :unsure: Su juo visai paprasta: yra 2 tekstūros ir blendinimo tekstūra. Kur juoda - piešiama pirma tekstūra, kur balta - antra.
Darant su Mask privalumas tas, kad kiekviena tekstūra gali turėt atskirą blend tekstūrą. Kaip matai būdų yra daug, viskas priklauso nuo poreikių.
RGB Multiply turi 2 mapus, jis juos sudaugina. Pvz. jei abiem mapam uždėsi po tekstūrą, tai jos bus sujungtos į vieną.
Mask turi irgi 2 mapus. Ant pirmo reikia dėt tekstūrą, ant antro kitą tekstūrą, pagal kurią bus blendinama. Kur blend tekstūra balta, matysis pirmoji tekstūra, kur juoda - bus permatoma.
Taigi ant Diffuse Color uždedi RGB Multiply, ant jo abiejų mapų Mask. Abiem Mask uždedi skirtingas tekstūras ir vienodas blend tekstūras, tik antram Mask blend tekstūrą invertuoji. Gana daug darbo.
O apie Mix visai buvau pamiršęs :unsure: Su juo visai paprasta: yra 2 tekstūros ir blendinimo tekstūra. Kur juoda - piešiama pirma tekstūra, kur balta - antra.
Darant su Mask privalumas tas, kad kiekviena tekstūra gali turėt atskirą blend tekstūrą. Kaip matai būdų yra daug, viskas priklauso nuo poreikių.
0 Taškai
Zodziu praktiskai tas pats kas ir blend,man dabar tik dasuto kad ant skirtyngu poligonu galima deti skirtyngas texturas bet ant to pacio objekto,nu aciu,padejo kazkiek,nezinojau apie MIX anksciau.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.