Kaip padaryti lipduka ar kazka panasaus?
Tai vat as nezinau kaip padaryti ant paprasto pleino ar ant kokio objekto kokinors uzrasa, etikete ar dar ka. na kad butu tas lipdukas taip sakant nesumodeliuotas bet padarytas su texturom. Konkreciai tai man dabar reikia padaryti uzrasa ant puodelio. Taigi prasau kas galit paaiskinti kaip tai padaryti arba imesti koki nors aisku tutoriala padekit.
0 Taškai
o man,jug cia pagrindai,nors biskeli pasiskaitykit po simts pierkunu 😋 taigi klausyk,jeigu zinai kas yra poligonai tai galiu pasakyti kad prie ju gaima priskyrti kanala pvz 1,2,3, t.t. yra materialu rusiu ivairiausiu kekvienas materialas gali buti priskyrtas tam tikram kanalui o va tavo paveiksliukas turi buti imestas i materialo diffuse slota (kitaips sakant diffuse tai konkreti spalva kuria galima priskyrti objektui bet sale jos yra langelis kuri paspaudes pamatysi daug kitu funkciju ir tame tarpe bitmap-cia ir turi nuroditi paveiksliuka kury nori) o kad textura visa guletu ant objekto zmoniskai reikia naudoti UVW mapa pvz,salia "Nesunku-bet nesuprantu - padekit pls!" pasisikaityk apie UVW nes jau kartoti tikrai nenoriu 🙂
0 Taškai
blackR - tai va as ir sito dalyko norejau kaip ir Grincaz tik parasiau netaip forume 🙂 "Nesunku-bet nesuprantu - padekit pls!". Tikrai aciu!
--
Cheese. It's milk that you chew.
0 Taškai
blackR labai apsvietei dekui tau.. mazdaug nutuokiu kur tie kanalai yra ir meginsiu dabar visokius experimentus.. dar karta dekui 😀
0 Taškai
Nera uz ka,su paciais kanalais nebutina zaisti jeigu norit naudoti tik viena textura bet jeigu norit daugiau texturu priskyrti tam paciam objektui tai konvertuojat 3d objekta i editable poly ir sub objekt lygija tarp poligons galima zimeti poligonus ir ten nuroditi kanala kekvienaj pasirinktu poligonu grupei po to naudoti materiala multisubobjekt ir per materiala priskirineti skirtingas spalvas pasirinktom zonom-kanalam (arba kaip jau minejau texturas kekvieno materialo diffuse) ir net nebutinai difuse bet taip pat bump opacity ir t.t.
0 Taškai
Man rodos bus žymiai paprasčiau tokiam reikalui naudotis blend materialu 🙂 Yra ir daugiau būdų mix'uoti map'us diffuse kanale (materialo). Tačiau norint ant vieno materialo "užsmaukti" kitą - idealiausias variantas - Blend. Juolab, kad į Blend gali krauti kitus Blend nors iki pensijos 🙂
0 Taškai
multi subobjekt kanalams galima priskirineti ir plend jeigu jau taip,nors galima kaip ir tamsta sakot,tiesiog nenoriu zmoniu panioti labai,tegu i kopecias po viena laipteli lipa nes isigas hehe
0 Taškai
Tai, kad su Blend viskas žymiai paprasčiau nei varijuoti mappingo kanalais, o ir doram mappingui teks rimtai koreguoti kiekvieno kanalo UVW koordinates. Su Blend - sutvarkei vieną Unwrap UVW ir žaidi su tekstūromis (ar neretai pakanka tik maskavimo tekstūros). O štai su kanalais naujokas tikrai gali susipainioti 🙂
Dar vienas dalykas. Multimaterialas retsykiais iškrečia labai nemalonius pokštus. Tiesa, su standartiniu Blend to nepastebėjau, tačiau su VRayBlend - bėdos labai dažnos, taip pat problemos su refrakcija bei naudojant 2 sided material. Žodžiu, jei yra galimybė išvengti multimaterialo - vengiu. Kaip ir Boolean loginių operacijų modeliavime.
Dar vienas dalykas. Multimaterialas retsykiais iškrečia labai nemalonius pokštus. Tiesa, su standartiniu Blend to nepastebėjau, tačiau su VRayBlend - bėdos labai dažnos, taip pat problemos su refrakcija bei naudojant 2 sided material. Žodžiu, jei yra galimybė išvengti multimaterialo - vengiu. Kaip ir Boolean loginių operacijų modeliavime.
0 Taškai
aha,cia jau turbut teks ir pritarti be to kaip kurios senesnes maxo versijos luzta kai naudoji ta multisub...(ipac keiciant materiala ir paliekant UVW modefikatoriu)
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.