kaip pergraduot istampyta geoshere?
Gal kas zinot kaip pergraduot taisyklingais lygiakrasciais trikampiais istampyta kuna (suspausta geosphere su strech-geodesic base type-icosa), labai tie trikampiai nevienodi, i trikampius nepanasus. Material nepades nes paskui as dar is sudaromuju su chamfer ir pan dar modelinu karkasa. Ar siaip koki patarima kaip padaryt elipsini kupola, kurio sudaromosios kaip geosphere-geodesic base type-icosa.
0 Taškai
screen shot kad aiskiau butu.... labai sunkiai suprantu kas ir kaip...
--
Da best whishez...
0 Taškai
<linka numesk..> tai kad neturiu, nebent e-mail galeciau atsiust.
wxing, kas tai per sifrai, nieko nesako. Gal galima zmoniu kalba?[img]url[/img]
wxing, kas tai per sifrai, nieko nesako. Gal galima zmoniu kalba?[img]url[/img]
0 Taškai
1. eini i imageshack.us
2. Browse
3. Pasirinki paveiksleli
3. Host it! <- mygtukas
4. ir kopini linka kuris paraystas prie "Thumbnail for forums (1)"
5. Ir ikeli i savo posta
ir atrodys taip:
2. Browse
3. Pasirinki paveiksleli
3. Host it! <- mygtukas
4. ir kopini linka kuris paraystas prie "Thumbnail for forums (1)"
5. Ir ikeli i savo posta
ir atrodys taip:
--
Because there is no patch for human stupidity
0 Taškai
Pavyko. Tai va, esme kad temptoje sferoje trikampiai nebera tokie taisyklingi kaip pradiniame karkase. Man reik modifikuoto kuno su tokiais trikampiais kaip nemodifikuotoje geosphere tam kad galeciau sudaromasias naudoti kaip tolimesni karkasa modelinant laikanti konstruktyva. Aisku galima ir tempta modelint, bet atrodo tikrai nekaip, kiekviena detale vis kitokia. Subdivide tik smulkina jau sugraduota, ir tai labai primityviai. Dabar ka zinau tai tik kiekviena trikampi tampyt su vertex, kas tikras kosmaras, o galutinis rezultatas vistiek gali neatrodyt taisyklingai. Tokia ta beda.
0 Taškai
na nelabai isivaizduoju a cia gamini ir ar tiks, bet taisiklingiems trikampiams tokios formos kune:
1. pasidarai sfera (paprasta Sphere);
2. paverti ant sono (90 laipsniu), kad asigaliai butu horizontaliai;
3. nustatai tiek segmentu, kad poligonai mazdaug atitiktu norimu trikampiu dydi;
4. dedi modifieriu Edit poly;
5. pazymi viena is krastiniu (Edge) kurios jungia asigalius;
6. spaudi Ring, tada Loop (Selection skiltyje);
7. spaudi Connect (Edit Edges skiltyje) (objekto suapvalinimui galima naujas krastines padidinti su Scale irankiu)
8. pazymi visas virsunes (Vertex);
9. spaudi Connect (Edit Vertices skiltyje);
10. jei trikampiai per mazi, tai gali gristi i Sphere lygmeni ir sumazinti segmentu skaiciu (bet nepadidinti, nes atsiras keturkampiu).
1. pasidarai sfera (paprasta Sphere);
2. paverti ant sono (90 laipsniu), kad asigaliai butu horizontaliai;
3. nustatai tiek segmentu, kad poligonai mazdaug atitiktu norimu trikampiu dydi;
4. dedi modifieriu Edit poly;
5. pazymi viena is krastiniu (Edge) kurios jungia asigalius;
6. spaudi Ring, tada Loop (Selection skiltyje);
7. spaudi Connect (Edit Edges skiltyje) (objekto suapvalinimui galima naujas krastines padidinti su Scale irankiu)
8. pazymi visas virsunes (Vertex);
9. spaudi Connect (Edit Vertices skiltyje);
10. jei trikampiai per mazi, tai gali gristi i Sphere lygmeni ir sumazinti segmentu skaiciu (bet nepadidinti, nes atsiras keturkampiu).
0 Taškai
wxing, man reik kad visi trikampiai butu mazdaug vienodi visose plokstumos dalyse, kaip pradineje geosphere, o ja istempus trikampiai tampa nelygiakrasciais. Galvojau gal yra koks modifikuoto kuno pergradavimas (subdivide netinka, nes tik smulkina ir labai sudinai). Sphere netinka is esmes - kuno viduryje gaunami daug didesni trikampiai, o prie asies sueina i taska.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.