Klausimėlis
Sveiki,
pasižiūrėkite.
i4.photobucket.com
kaip panaikinti pažymėtus poligonus? Na, kad sienoje atsirastų skylė? Darau paprastą darbelį ir noriu kad ten būtų kažkas panašaus į duris. Bet kai paspaudžiu "Delete", net nematau skylės šonų.
Ačiū.
pasižiūrėkite.
i4.photobucket.com
kaip panaikinti pažymėtus poligonus? Na, kad sienoje atsirastų skylė? Darau paprastą darbelį ir noriu kad ten būtų kažkas panašaus į duris. Bet kai paspaudžiu "Delete", net nematau skylės šonų.
Ačiū.
0 Taškai
Ekstrudink tuos poligonus i vidu ir tada spausk delete, o paskui su wertex weld sujunk wertexus.
--
Water drop...
0 Taškai
Ačiū recall. Gavosi viskas, nors ne viską dariau kaip sakei. Pirma extrudinau tuos poligonus į vidų (Extrusion Height: 5, kaip ir to box'o plotis) ir spaudžiau "Delete". Tada apsukau vaizdą iš kitos pusės, vėl tą patį padariau. Gražu 😁
0 Taškai
Ir gavai šūdiną geometriją, nes a) poligonai dengia vieni kitus, b) liko nesuweldinti verteksai. Geriau pasinaudok recall patarimu kaip reikiant arba jei naudoji 7-ą max'ą paieškok bridge funkcijos.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
O cia truputi off topic :
Kuo skiriasi weldinimas nuo collapse?
Kuo skiriasi weldinimas nuo collapse?
0 Taškai
[c] Brokenbone:
O cia truputi off topic :
Kuo skiriasi weldinimas nuo collapse?[/c]collapse, tik sudeda vertexus i viena taska, o weldinimas is daug vertexu padaro viena .
O cia truputi off topic :
Kuo skiriasi weldinimas nuo collapse?[/c]collapse, tik sudeda vertexus i viena taska, o weldinimas is daug vertexu padaro viena .
0 Taškai
wxing, meluoji.
Weld skiriasi nuo collapse tuom, kad turi treshold parametrą, leidžiantį reguliuoti kokiose ribose veiks weldinimas.
Weld skiriasi nuo collapse tuom, kad turi treshold parametrą, leidžiantį reguliuoti kokiose ribose veiks weldinimas.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.