line
nera tois glaimybes kad line'o pvz pirmutini vertexa kaip nors prilinkinti prie vieno objecto o galini prie kito ? ir kad judinant viena ar kita objekta line'as tampytusi kaip koks laidas. ?
0 Taškai
galima prilinkint visa ta "tipo laida" prie objekto ir vidurinius vertexus suanimuot 🙂
0 Taškai
[img=img47.imageshack.us] ka reikia keisti ar daryti kad virve kristu at boxo? nes dabar kiaurai eina ?
0 Taškai
NU bandziau ir su RIGID BODY Collection:[img=img250.imageshack.us]
Deforming mesh collection naudojau nes bandziau vertexus atachint defmesh budu
Deforming mesh collection naudojau nes bandziau vertexus atachint defmesh budu
0 Taškai
jei tau reikia kazko panasiai videogaga.lt tai virve dedi i rope kolekcija, visa kita i rigid body. virvei priskiri reactor rope modifieri ir isskleidi ji, pazym vertex, pazymi vertexa ant virves, constraints rolloute spaudi attach to rigid body ir attach to rigid body rolloute pasirenki objekta (gali uzdeti varnele ant ignore collisions), tuomet !butinai! atzymek attach to rigid body ir pazymek kita vertexa ir atlik viska vel taip pat ir vuola! 🙂
0 Taškai
jagro neglaima atsisiusti... bent jau nieku neradau download mygtuko...
0 Taškai
Nu va dabar kazkas mazdaug gavosi.. aksciau ir taip gavosi bet tiesiog negalvojau kad taip negraziai virve kris ant objecto... tarpas tarp objecto ir virves yra nemazas...
0 Taškai
--
<< cgart.lt >>
0 Taškai
Manau issitempia todel, kad nepriattachinta. Reactor rope iskleidus pazymek vertex ir paziurek ar tikrai visi vertexai, kuriuos nori prijungt, geltoni.
0 Taškai
Taigi reikia pažaisti su rope parametrais - gerokai padidinti stiffnes, damping irgi reiktu kilstelt, taip pat padidink weaves skaičių, pažymėkkeep shape. Nors tavo atveju manau geriausias sprendimas tiesiog būtų pakeisti rope tipą iš spring į constraint.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.