Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Maxscript pagalba

Forumai3D3ds maxMaxscript pagalba

Master
Žinutės: 2597
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Lap 14, 2015
romullus sako:
Ar sunku būtų parašyti tokį skriptuką, kuris perbėgtų per pasirinkto objekto elementus ir kiekvieną jų orientuotų taip, kad visų to elemento verteksų normalių suma būtų orientuota pasirinkta kryptim, tarkim +z, -y ar panašiai. Pabrėžiu, kad orientuotas turi būti pats elementas, o ne normalės.

Jei su elementais keblu, tai iš bėdos galima būtų detačinti juos į atskirus objektus ir transformuoti juos pagal normalių sumos vidurki bei resetinti transformacijas.

Dar reiktų, kad būtų galimybė randomu offsetinti transformacijas tarp originalių ir naujai paskaičiuotų verčių, bet šita vieta, manau neturėtų kelti kažkokių sunkumų.

Būčiau didžiai dėkingas, jei kas padėtų užlipti ant teisingo kelio, nes paties žinios maxscripte, žemiau pradinuko lygio.

O gal kažkas panašaus jau yra parašyta? Greita paieška gūglėje, neką tepadėjo.

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai

Žinutės: 443
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-08-06
Lap 15, 2015
alvius sako:
Jei tau neskubu, kita savaitgali galeciau parasyti.

--

fighting the good fight
0 Taškai

Master
Žinutės: 2597
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Lap 16, 2015
romullus sako:
Ačiu alvius, man tai tikrai nėra skubus reikalas. Bandžiau ir pats pagal maxscripto helpe pateiktus pavyzdukus kažką konstruotis, bet kai reikalas priėjo iki matricų, teko kapituliuoti :]

Atskiru atveju man galėtų pakakti ir skriptuko, kuris veiktų polygon lygmenyje, nes daugumoj visi mano elementai yra sudaryti iš vienetinių poligonų.

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.