Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Nesunku-bet nesuprantu - padekit pls!

Forumai3D3ds maxNesunku-bet nesuprantu - padekit pls!

Žinutės: 313
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2007-12-26
Gruo 27, 2007
Sfinksaslt sako:
kaip galiu tarkim ant puoduko uzmest koki logo? su texturom kaip jau moku tai sunku, reik lb tiksliai atitaikyti dydzius, tai gal turite ideju? pls parasykit... Ir dar norejau paklausti kodel kartai texturos neiseina ( tarkim imu grazia leather textura o man paprasta rusva spalva uzdeda, kodel taip yra?

--

Cheese. It's milk that you chew.
0 Taškai

Žinutės: 593
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2006-09-10
Gruo 27, 2007
Specnaz sako:
3dtotal.com tutorials'uose pazhiurek, ir pamatysi...
0 Taškai

Žinutės: 91
Miestas: Vilnius-Panevezys
Prisijungė: 2007-07-10
Gruo 27, 2007
grakas sako:
as daryciau taip : plane'a pripilipdyciau su komanda CONFORM prie puoduko, o jog ne plainas ant puoduko butu, o tik logo----suzaisciau su opacity map'u. Nzn ar suprantamai paaiskinau, ne koks is manes mokytojas 🙂

--

bla bla bla
0 Taškai

Žinutės: 159
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2006-11-26
Gruo 28, 2007
Liulius sako:
F1 🙂

--

Da best whishez... >_>
0 Taškai

Žinutės: 313
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2007-12-26
Gruo 28, 2007
Sfinksaslt sako:
Deq labai visiems, skubu bandyti 🙂

--

Cheese. It's milk that you chew.
0 Taškai

Žinutės: 266
Prisijungė: 2006-06-30
Gruo 28, 2007
blackR sako:
Kaip supratau zmogui problemos ne su materialais o su UWV kordinatem,ant paprastu primityvu kaip boxas sfera ir t.t. UWV kordinates jau buna,bet kai padarai savo nuosava objekta jis neturi informacijos kaip atvaizduoti textura todel reikia naudoti UWV modefikatorius...(UWV tai kordinates skyrtos texturom ir vadinasi taip del to kad X,Y,Z kordinaciu raides jau uzimtos cia kad lengviau suprasti butu)
0 Taškai

Žinutės: 313
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2007-12-26
Gruo 28, 2007
Sfinksaslt sako:
Tai tipo man UWV modifatoriu paimti ir ka tada? 🙂

--

Cheese. It's milk that you chew.
0 Taškai

Žinutės: 316
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-01-15
Gruo 28, 2007
NoiZzy sako:
Sfinksaslt pabandyk parsipusti tutorialu, ir mokinkis is ju, taip pat skaityk helpa, tai taip ir ismoksi, nes taip visi mokosi, ir zinai del kiekvieno dalykelio gi nerasysi i foruma nes mokinsiesi 100metu...

Sekmes 🙂

--

Less is more!
0 Taškai

Žinutės: 313
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2007-12-26
Gruo 28, 2007
Sfinksaslt sako:
As is totorialu ir mokinuosi, jau gal 1 giga turiu 🙂 bet va sitokio neradau 🙂 tai ir rasau... bet vat pasake kolegos ir jau zinau... 🙂

--

Cheese. It's milk that you chew.
0 Taškai

Žinutės: 266
Prisijungė: 2006-06-30
Gruo 29, 2007
blackR sako:
Pvz tavo objektas editable poly tiesig ant jo meti texturu kordinaciu modefikatoriu kaip pvz UVW map (sorry kad raides buvau supainiojas,skleroze) tiesiog spaudi ant modify\modyfier list ir isirenki modefikatoriu UVW map arba unwrap UVW (jeigu nori koordinates taisineti tiksliau) po to gali objekta tiesiog konvertuoti i vientisa poly ir tos kordinates islieka,arba tiesiog palikti modefikatoriu jeigu jis tau netrugdo,kaip NoiZzy sake mes galetume paaiskinti bet tai neapsimoka daryti tiesiog susirask mano minetas funkcijas helpe ir suprasi ka jie daro jeigu netingesi
0 Taškai

Žinutės: 313
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2007-12-26
Gruo 29, 2007
Sfinksaslt sako:
Ok bandau 🙂 , jei po 48 valandu nieko neparasysiu, vadinasi dar nesigavo 🙂 ...

--

Cheese. It's milk that you chew.
0 Taškai

Žinutės: 313
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2007-12-26
Gruo 29, 2007
Sfinksaslt sako:
Na va jau kazkas panasaus gavoi, bet dar 1 klausimas iskilo....
Kaip ten su renderinimu, pasirenku render ir man nurenderina, bet vot ziuriu kad vis daugiau atsiranda "siuskites render tinka ir 3ds max'ui " ir neraukiu kuo skiriasi, radau kur ten pasirinkti, uzlaudina ir kuo skiriasi as imsiu 3ds max render ar koki super duper render ? 🙂 Tikiosi supratot ko klausiu... 😉

--

Cheese. It's milk that you chew.
0 Taškai

Žinutės: 266
Prisijungė: 2006-06-30
Gruo 30, 2007
blackR sako:
Galiu pasakyti kad neskubetum su rendereis,as pvz naudoju pagrinde VRay bet cia visai kita sritis kur zmones didelese kompanijose uzsiema atskirais dalykais ir galiu dar prideti kad man prireike mazdaug puse metu kad galeciau su VRayjum kazka grazaus parenderinti pe dideliu defektu,o tu neskubek naudok paprasta defoult scanline kolkas,mokinkis modelint texturas uzdeti ir t.t. yra labai didele kruva ka reiktu zinoti todel nepulk prie kito renderio algoritmo nes smegeneles nuleks,cia dar vienas pasaulis atskiras (neskubek nes zandai plys 😋 )
0 Taškai

Žinutės: 366
Prisijungė: 2005-12-04
Gruo 30, 2007
Siger sako:
Tai jau taip, su VRay ar kitu Raytrace renderiu tikrai labai anksti pradėti. Pirmiausia - modeliavimas, tekstūravimas, materialai, apšvietimo pagrindai (nereikia bijoti ir teorijos, o norint kažko rimčiau pasiekti, ji būtina), gal šiek tiek animacijos, o jau tik tuomet kišti snapą į Raytrace (VRay, Brazil, finalRender, MentalRay, etc...) renderių varikliukus. Juolab, kad ir standartiniu 3ds Max Scanline renderiu gali simuliuoti feikinį GI su Radiosity ar kurdamas sferišką dangaus skliautą šviesos šaltiniais (nors tai absoliučiai skirtingi dalykai).
0 Taškai

Žinutės: 313
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2007-12-26
Gruo 30, 2007
Sfinksaslt sako:
Dekui, ate ate renderiams 🙂 ... 🙂

--

Cheese. It's milk that you chew.
0 Taškai

Žinutės: 266
Prisijungė: 2006-06-30
Gruo 30, 2007
blackR sako:
Na galiu pasakyti dar prie to pacio kad profai padaro labai graziu dalyku su defoult scanline,be to anikmacijei jis puikiai tinka nes yra nepalyginamai greitesnis (nors ir paprastas)
0 Taškai

Žinutės: 313
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2007-12-26
Gruo 30, 2007
Sfinksaslt sako:
😉 okis tai dirbsiu su defolt... 🙂 Dar syk atciu

--

Cheese. It's milk that you chew.
0 Taškai

Žinutės: 366
Prisijungė: 2005-12-04
Gruo 30, 2007
Siger sako:
Šiaipjau taip, dėl animacijos. Tačiau. Naudojant apšvietimo simuliacijas jo greitis žiauriai krinta ir čia jau išlošia Raytrace renderiai. Norint greito skaičiavimo su Scanline naudojant AO ir pan., tokiu atveju tik tiesiog vos ne idealus Scanline renderis - Pixar RenderMan. Tiesa, tai tikrai sudėtingas renderiukas, turintis nemažai modifikacijų, programuojamus šeiderius, etc. Tačiau galimybės - žvėriškos 🙂
0 Taškai

Žinutės: 313
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2007-12-26
Gruo 30, 2007
Sfinksaslt sako:
Gali but as mazai ka zinau apie renderius ( zinau tiek spaudi F10 ir spaudi RENDER 🙂 )

--

Cheese. It's milk that you chew.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.