NET RENDER
Turiu dvi sistemas:
Intel dual Xeon (3.2 Ghz), 1 gb ram, EAX 1800 512 mb, Windows XP 32
Intel core duo 2.4, 2 gb ram, AX800Pro, Windows XP 32
bandziau net renderi 3DS max 9 (Vray RC3) padaryti, kazkas liko neaisku. Pasileidu ant abieju backburner server, bei monitor. Tada max uzdedu NET RENDER, atsiradusiame lange darau conect, viskas susijungia. Darau submit tada abu kompai surenderinai ta pacia nuotrauka (nepasiskirsto darbais). Dar bandziau split scan lines naudot, bet tada abu kompai surenderina is gabaliuku tas pacias nuotraukas. Kaip padaryti kad jie nerenderintu ta ka kitas jau renderina (pasiskirstytu darbais)?? Dar bandziau viena kompa kai server padaryti kita kaip client, tada darbas budavo nusiunciamas tik i server o client likdavo be darbo? Ir ar isvis galima su keliais kompais vien nuotrauka renderinti?? tas help labai jau sausas, gal kas galit padet?
Intel dual Xeon (3.2 Ghz), 1 gb ram, EAX 1800 512 mb, Windows XP 32
Intel core duo 2.4, 2 gb ram, AX800Pro, Windows XP 32
bandziau net renderi 3DS max 9 (Vray RC3) padaryti, kazkas liko neaisku. Pasileidu ant abieju backburner server, bei monitor. Tada max uzdedu NET RENDER, atsiradusiame lange darau conect, viskas susijungia. Darau submit tada abu kompai surenderinai ta pacia nuotrauka (nepasiskirsto darbais). Dar bandziau split scan lines naudot, bet tada abu kompai surenderina is gabaliuku tas pacias nuotraukas. Kaip padaryti kad jie nerenderintu ta ka kitas jau renderina (pasiskirstytu darbais)?? Dar bandziau viena kompa kai server padaryti kita kaip client, tada darbas budavo nusiunciamas tik i server o client likdavo be darbo? Ir ar isvis galima su keliais kompais vien nuotrauka renderinti?? tas help labai jau sausas, gal kas galit padet?
0 Taškai
Esu sita bandes ant Final render, bet gal tau kazkuom pades renderinant is su Vray.
Abu kompai turi turet ta pati maksa ir tas pacias renderio versijas. Pirmame leidi savo darba, o kitame tik pakuri netserveri (ar kazkaip panasiai vadinasi Fr programa). Tuomet is pirmojo kompo jungiesi prie antrojo (per run) ir spaudi ir is renderio lango bandai pasijungti. Kai randa - gali renderint. Ir renderint turetu is kart abu kompai po tam tikra kvadrateli.
Abu kompai turi turet ta pati maksa ir tas pacias renderio versijas. Pirmame leidi savo darba, o kitame tik pakuri netserveri (ar kazkaip panasiai vadinasi Fr programa). Tuomet is pirmojo kompo jungiesi prie antrojo (per run) ir spaudi ir is renderio lango bandai pasijungti. Kai randa - gali renderint. Ir renderint turetu is kart abu kompai po tam tikra kvadrateli.
0 Taškai
Nu nzn kaip del 9 bet 8max'o backburner'i zinau tikrai gerai. Ant savo darbo pasileisk darba maxe ir manedzeri, nu jei nori dar gali monitoriu. o kitam serveri ir jei nori monitoriu. tada ma'e pasirenki tokia saugojimo kuri prieinama abiem pc gali but tiesiog c diskas arba per lana pva home// tada net renderi ir tada pasirink arba vina serva arba use all servers ir animacija jei darysi ir noresi ant 2 pc tai daryk kad saugotu ne avi bet kokiu bmp ar jpg
--
SĖKMĖS DARBE !!! 😀Jei dingo X,Y,Z ašių rodyklės paspauskit X 😉
ITMC Mokinys 🙂
0 Taškai
Kažkada apie tai rašiau CGTALK.LT
Dabar tik nukopinsiu, nes tingiu kartotis. Tiesą sakant, apie tai ir taip info susirasti inete nesunku.
Visuose tinklo kompiuteriuose turi būti instaliuotos tos pačios VRay ir 3ds max versijos. Išrenki galingiausią tinklo kompą, kuris bus serveris. Jame užkrauni sceną ir VRay renderyje grupėje Systems uždedi varną Distributed Rendering. Žinoma, VRay jau turi būtas paruoštas norimam skaičiavimui (sutvarkyti (jei reikia) GI, Caustics, AA, Color Mapping ir t. t., parametrai).
Satelitiniuose kompuose max'o užkrauti nereikia. Jį aktyvuos VRspauner60, kurį sužadiname satelituose, o serveryje spaudžiame Render
Voila!
Keletas patarimų.
Reikia padalinti (užšarinti ) satelitams darbinį projektą ir suteikti jam tinklo vardą (tarkim Tirlipirli). Visas tekstūras nurodome per šį katalogą (<serverio vardas>\Tirlipirli\<Projekto katalogo pavadinimas>\<Katalogas su tekstūromis>\<tekstūros_failas.jpg). Galima rašyti atskirai kiekvienai tekstūrai arba pasinaudoti funkcija File>Archive>Resource collector. Deja, VRay HDRI kortoms teks visvien nurodyti atskirai.
Aišku, galima visas tekstūras kelti į satelitinius kompus ir kelius nurodyti lokaliai
Beje. Distributed Rendering tinka tik statikai. Animacijai - Backburner. Kai renderingas per backburner'į - distributed rendering parametras VRay turi būti išjungtas.
Dabar tik nukopinsiu, nes tingiu kartotis. Tiesą sakant, apie tai ir taip info susirasti inete nesunku.
Visuose tinklo kompiuteriuose turi būti instaliuotos tos pačios VRay ir 3ds max versijos. Išrenki galingiausią tinklo kompą, kuris bus serveris. Jame užkrauni sceną ir VRay renderyje grupėje Systems uždedi varną Distributed Rendering. Žinoma, VRay jau turi būtas paruoštas norimam skaičiavimui (sutvarkyti (jei reikia) GI, Caustics, AA, Color Mapping ir t. t., parametrai).
Satelitiniuose kompuose max'o užkrauti nereikia. Jį aktyvuos VRspauner60, kurį sužadiname satelituose, o serveryje spaudžiame Render
Voila!
Keletas patarimų.
Reikia padalinti (užšarinti ) satelitams darbinį projektą ir suteikti jam tinklo vardą (tarkim Tirlipirli). Visas tekstūras nurodome per šį katalogą (<serverio vardas>\Tirlipirli\<Projekto katalogo pavadinimas>\<Katalogas su tekstūromis>\<tekstūros_failas.jpg). Galima rašyti atskirai kiekvienai tekstūrai arba pasinaudoti funkcija File>Archive>Resource collector. Deja, VRay HDRI kortoms teks visvien nurodyti atskirai.
Aišku, galima visas tekstūras kelti į satelitinius kompus ir kelius nurodyti lokaliai
Beje. Distributed Rendering tinka tik statikai. Animacijai - Backburner. Kai renderingas per backburner'į - distributed rendering parametras VRay turi būti išjungtas.
0 Taškai
as čia tik maža pastabą Kyskiz animacijas visalaik reikia renderinti, ne į video failus, o į bmp ar kitą formatą, nes po to yra žymiai lengviau pakoreguoti galutinį rezultatą, be to jei renderinant kompas nulužtų vidurį, blogiausiu atveju pabaigoje animacijos tau niekad nereiks pradėt renderinimo iš naujo
0 Taškai
toks klausimas
Reikia padalinti (užšarinti ) satelitams darbinį projektą ir suteikti jam tinklo vardą (tarkim Tirlipirli). Visas tekstūras nurodome per šį katalogą (<serverio vardas>\Tirlipirli\<Projekto katalogo pavadinimas>\<Katalogas su tekstūromis>\<tekstūros_failas.jpg). Galima rašyti atskirai kiekvienai tekstūrai arba pasinaudoti funkcija File>Archive>Resource collector. Deja, VRay HDRI kortoms teks visvien nurodyti atskirai.
Aišku, galima visas tekstūras kelti į satelitinius kompus ir kelius nurodyti lokaliai
nelabai supratau kaip reikia viska ten pasarinti, kur ir ka parasyti????????
Reikia padalinti (užšarinti ) satelitams darbinį projektą ir suteikti jam tinklo vardą (tarkim Tirlipirli). Visas tekstūras nurodome per šį katalogą (<serverio vardas>\Tirlipirli\<Projekto katalogo pavadinimas>\<Katalogas su tekstūromis>\<tekstūros_failas.jpg). Galima rašyti atskirai kiekvienai tekstūrai arba pasinaudoti funkcija File>Archive>Resource collector. Deja, VRay HDRI kortoms teks visvien nurodyti atskirai.
Aišku, galima visas tekstūras kelti į satelitinius kompus ir kelius nurodyti lokaliai
nelabai supratau kaip reikia viska ten pasarinti, kur ir ka parasyti????????
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.