Per mazai mtl
Ka daryt jei pritruko materialu visos vietos uzimtos o reik dar?
0 Taškai
Gali visus savo scenos objektus nuteksturuoti panaudojes tik viena material slot'a 🙂 naudodamas Multi/Sub-object materiala. Tik tada abjektui tenka det material modifikatoriu ir nurodyt jo id,
0 Taškai
is kur ju gaut tuuu materialu? man irgi reik.... cia tipo tie rutuliukai?
0 Taškai
0 Taškai
"Ka daryt jei pritruko materialu visos vietos uzimtos o reik dar?"
Kiek galima to pačio klausinėt? Jau į šitą klausimą yra atsakymas, netingėk ir susirask.
Kiek galima to pačio klausinėt? Jau į šitą klausimą yra atsakymas, netingėk ir susirask.
0 Taškai
Spausk F11, paskiau pakopink is cia skripta:
for m = 1 to 24 do meditmaterials[m] = standart diffuse: (#(red,blue,white,yellow)[m]) name: ("3dbug_"+m as string)
Po to spaudi "Enter" prie NumPad skaiciu.
Ir tuomet visi materialai meterial editoriuje dings, tuo tarpu scenoje jie dar liks. Jeigu vel noresi pasiimti buvusiji materiala, paimk "pipete" iranki ir uzvesk ant objekto...
for m = 1 to 24 do meditmaterials[m] = standart diffuse: (#(red,blue,white,yellow)[m]) name: ("3dbug_"+m as string)
Po to spaudi "Enter" prie NumPad skaiciu.
Ir tuomet visi materialai meterial editoriuje dings, tuo tarpu scenoje jie dar liks. Jeigu vel noresi pasiimti buvusiji materiala, paimk "pipete" iranki ir uzvesk ant objekto...
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.