Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

problemos su reactorium

Forumai3D3ds maxproblemos su reactorium

Žinutės: 99
Prisijungė: 2004-11-30
Rugp 22, 2007
blah sako:
Yra padarytas kalniukas ir nuo jo rieda kamuoliukas, taciau jei tik i scena idedu rope kamuoliukas pradeda riedeti labai letai. Disablinus rope collection kamuoliukas vel rieda normaliai. Cia gal nustatyti reikia ka nors kad taip neatsitiktu ?
aciu
0 Taškai

Žinutės: 201
Miestas: Alytus
Prisijungė: 2006-07-11
Rugp 22, 2007
JagrO sako:
Na sunkoka suprast kaip ten pas tave yra, kamuoliukas saveikauja su virve? Koki nors paveiksliuka galetum imest. As pabandziau padaryt taip, kaip nupasakojai, bet niekas ten nesuletejo. Speju pas tave yra sudetingesne scena padaryta 🙂

--

<< cgart.lt >>
0 Taškai

Žinutės: 99
Prisijungė: 2004-11-30
Rugp 22, 2007
blah sako:
Na taip, scena sudetingesne, bet kad net tokioje

jau pasireiskia sitas negerumas.
30 kadras atrodo taip:

0 Taškai

Žinutės: 91
Miestas: Vilnius-Panevezys
Prisijungė: 2007-07-10
Rugp 23, 2007
grakas sako:
o kokia role atlieka virve sitoje scenoje ?Ji saveikauja tiesiogiai su rutuliu ?Kazkaip nedasunta :blink:

--

bla bla bla
0 Taškai

Žinutės: 99
Prisijungė: 2004-11-30
Rugp 23, 2007
blah sako:
nieko neatlieka, su niekuo nesaveikauja, tiesiog kaba 🙂
0 Taškai

Master
Žinutės: 2599
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Rugp 23, 2007
romullus sako:
Sunku ką nors konkrečiau patarti kai neturi scenos rankose. Bet galima pabandyti keletą dalykų. Visų pirma turėtum padidint substep skaičių, pagal nutylėjimą jis tikrai per mažas, norint pasiekti bent kiek geresnių rezultatų. Toliau, jei sakai, kad sfera nesąveikauja su virve, tai visai logiška gali pasirodyti mintis nustatyti šitų dviejų objektų collisions pairs ir disable'inti sąveikas.

--

Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.