Reactor: Bounding - bug
Turiu toki klausimeli...
Sakykim sukuriu boxa kuris yra mano zeme, tada sukuriu dar viena boxa kuris yra tarkim plyta, ta plyta yra virsh zemes.
Tada tada abu objectus idedu i Rigid Body Collection. Taigi plytos svori nustatau tarkim 20 o zemes nenustatineju nieko Cia viskas per Property Editor. Taigi paleidziu reactor vieweri... Plyta nukrenta viskas lyg ir ok tik ->(84.32.45.71)
Kodel objectas (plyta) neprisiliecia prie zemes, o kybo mazdaug 3-4 pixeliais ausciau zemes(tai priklauso no zoom 3-4 px 🙂 ). Gal kaszinot kodel taip yra ir kaip tai ishtaisyti.
Ar imanoma kaip nors objecto zemes bounding box'a paciam nustatyti taprasme bishki nuleisti zemiau.
Sakykim sukuriu boxa kuris yra mano zeme, tada sukuriu dar viena boxa kuris yra tarkim plyta, ta plyta yra virsh zemes.
Tada tada abu objectus idedu i Rigid Body Collection. Taigi plytos svori nustatau tarkim 20 o zemes nenustatineju nieko Cia viskas per Property Editor. Taigi paleidziu reactor vieweri... Plyta nukrenta viskas lyg ir ok tik ->(84.32.45.71)
Kodel objectas (plyta) neprisiliecia prie zemes, o kybo mazdaug 3-4 pixeliais ausciau zemes(tai priklauso no zoom 3-4 px 🙂 ). Gal kaszinot kodel taip yra ir kaip tai ishtaisyti.
Ar imanoma kaip nors objecto zemes bounding box'a paciam nustatyti taprasme bishki nuleisti zemiau.
0 Taškai
man atrodo reik eit i utilities>reactor>world ir ten Col. tolerance parodo koks tarpas bus tarp kunu
0 Taškai
aha tikrai veikia db 🙂
ash shita seniau naudodavau bet nelabai supratau to nustatymo prasmes
ash shita seniau naudodavau bet nelabai supratau to nustatymo prasmes
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.