Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Reactor: Bounding - bug

Forumai3D3ds maxReactor: Bounding - bug

Žinutės: 13
Prisijungė: 2006-04-12
Spa 28, 2006
lp sako:
Turiu toki klausimeli...
Sakykim sukuriu boxa kuris yra mano zeme, tada sukuriu dar viena boxa kuris yra tarkim plyta, ta plyta yra virsh zemes.
Tada tada abu objectus idedu i Rigid Body Collection. Taigi plytos svori nustatau tarkim 20 o zemes nenustatineju nieko Cia viskas per Property Editor. Taigi paleidziu reactor vieweri... Plyta nukrenta viskas lyg ir ok tik ->(84.32.45.71)
Kodel objectas (plyta) neprisiliecia prie zemes, o kybo mazdaug 3-4 pixeliais ausciau zemes(tai priklauso no zoom 3-4 px 🙂 ). Gal kaszinot kodel taip yra ir kaip tai ishtaisyti.
Ar imanoma kaip nors objecto zemes bounding box'a paciam nustatyti taprasme bishki nuleisti zemiau.
0 Taškai

Žinutės: 76
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-02-26
Spa 28, 2006
Jeebs sako:
man atrodo reik eit i utilities>reactor>world ir ten Col. tolerance parodo koks tarpas bus tarp kunu
0 Taškai

Žinutės: 13
Prisijungė: 2006-04-12
Spa 28, 2006
lp sako:
aha tikrai veikia db 🙂
ash shita seniau naudodavau bet nelabai supratau to nustatymo prasmes
0 Taškai

Žinutės: 13
Prisijungė: 2006-04-12
Spa 28, 2006
lp sako:
paziurekit ka sukuriau 🙂 84.32.45.71
0 Taškai

Žinutės: 76
Miestas: Klaipėda
Prisijungė: 2005-02-26
Spa 28, 2006
Jeebs sako:
atsimenu kaip pats kazkada tokius darydavau 🙂
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.