Turiu tokią sceną:
turbūt problemą iš karto matot. Man reikia, kad ta patranka būtų pritvirtinta prie lėkštės, bet galėtų sukinėtis nepriklausomai apie z ašį. Ji yra "linkinta" prie lėkštės, o lėkštė prie žalio dummy, su kuriuo valdau erdvėlaivio vietą. Geltonas point helperis yra pantrankos korpuso kryptis (LookAt Constraint) o raudonas point helper yra raudonos patrankos taikinys, abu point helperiai juda kartu x ir y ašyse, sujungti per wire parameters, taip pat abu yra "linkinti" prie žalio dummy. Na viskas veikia gražiai, kol nepasuku erdvėlaivio x arba y ašimis. Gal kas turi minčių, kaip sutvarkyti? 🙂
reikia pagalbos su LookAt Constraint
0 Taškai
Patrankos vamzdžio look at upnode iš world pakeisk į patrankos korpuso.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.