view pjuvis?
Kaip padaryti kad vienam is view darbalaukiu rodytu pjuvi per vertikalia plokstuma, nes man reik fasadu render ir vidaus pastato pjuvio render'iu. Pastatas yra tarp kitu pastatu, kurie super butu jei atsispindetu. Dabar ka moku tai pries reikiama isklotine viska isjungt, o pjuviui ant atskiros scenos istrint puse pastato. Gal koki linka zinot kur galetau pasiskaityt.
0 Taškai
"Kaip padaryti kad vienam is view darbalaukiu rodytu pjuvi per vertikalia plokstuma"
nukirsti puse pastato, galima panaudoti boolean, tik atsargiai
nukirsti puse pastato, galima panaudoti boolean, tik atsargiai
0 Taškai
Taigis kad nukirst, istrint, isjungt ir visaip kaip kitaip kruva darbo, o apie boollean tai isvis paskutiniu metu privengiu naudoti, kazkaip jis man kerpa gaidiskai, visos teksturos issikraipo ties kampais ir reik tvarkyt su editable. Ar ner daug paprastesnio sprendimo kaip pvz archikade pazymi plokstuma ir i kuria puse pjuvis ir vsio, nieko negadinant. Ir dar kaip sudaromasias (F4) kartu su smooth+hightlight (F3) nurendint?
0 Taškai
Radau. View Layaut (tarkim front), viewport cliping. Bet kaip nurendint su sudaromosiomis ir teksturomis kartu tebereikia.
0 Taškai
"Ir dar kaip sudaromasias (F4) kartu su smooth+hightlight (F3) nurendint?"
zmoniu kalba: kaip issaugot viewporto vaizda (su smooth+hightlight (F3) ir wire (F4))
atsakymas: edit>grab viewport
renderinimas: render>render>render (kas yra kas kita)
o siaip viewport cliping veiks tik viewporte, ir tai nera pjuvis(velgi kas kita , bet jei tinka tai tinka). 3ds max tokio featuro kaip archikadas ar kitos ARCHITEKTURAI ar breziniams skirtos programos neturi.
paprasciausias variantas butu su boolean, aisku po to reiktu vienaip ar kitaip UV pataisyt.
tai tiek;]
zmoniu kalba: kaip issaugot viewporto vaizda (su smooth+hightlight (F3) ir wire (F4))
atsakymas: edit>grab viewport
renderinimas: render>render>render (kas yra kas kita)
o siaip viewport cliping veiks tik viewporte, ir tai nera pjuvis(velgi kas kita , bet jei tinka tai tinka). 3ds max tokio featuro kaip archikadas ar kitos ARCHITEKTURAI ar breziniams skirtos programos neturi.
paprasciausias variantas butu su boolean, aisku po to reiktu vienaip ar kitaip UV pataisyt.
tai tiek;]
0 Taškai
Tai va kad nieko gero man nedave tas viewport cliping, galejau tik beviltiskai ziuret kaip lenda viskas ko nematau ir ko nereik. Teks boolean naudot.
Dekui Wxing.
Dekui Wxing.
0 Taškai
O kuo netenkina Camera clipping? Ramiai sau gali renderinti. Tiesa, tikrai žinau, kad egzistuoja ir pluginas tam, tik dabar nepamenu. O ieškoti neturiu sveikatos - gan rimtai apsirgau.
0 Taškai
Siger, tai sakai imanoma su viewport clipping, ieskosim. Sveik, max-reikli zmona. 🙂
0 Taškai
Ne viewport, o Camera clipping (Plane).
Kas nukerpama (ar arčiau, ar toliau), kamera "nemato". Jei toks variantas netiks (o daugumoje atveju gelbsti), kaip jau ir minėjau, yra kažkoks plaginas. Tiesiog nebepamenu pavadinimo, kad jį kur... Senokai pjūvių bereikėjo. Šiuo principu tik viena bėda: ertmių vidus bus tik juodas (matomos poligonų atvirkštinės pusės, t. y., ne normalių kryptimi), tačiau kas už sienų - matysis viskas, kas nenupjauta.
P.S. O kuo čia dėta žmona?
Kas nukerpama (ar arčiau, ar toliau), kamera "nemato". Jei toks variantas netiks (o daugumoje atveju gelbsti), kaip jau ir minėjau, yra kažkoks plaginas. Tiesiog nebepamenu pavadinimo, kad jį kur... Senokai pjūvių bereikėjo. Šiuo principu tik viena bėda: ertmių vidus bus tik juodas (matomos poligonų atvirkštinės pusės, t. y., ne normalių kryptimi), tačiau kas už sienų - matysis viskas, kas nenupjauta.
P.S. O kuo čia dėta žmona?
0 Taškai
0 Taškai
manau be plugino galima viska padaryti 🙂 sugroupini viska ka reikia ir darai cut, tada edit poly ir cap cap cap cap 😀 ir viskas gerai tik uv i virsu perkelsi ir viskas 😀 sekmes, o tas scalpel max geras veshcius 😀
--
Da best whishez...
0 Taškai
O kuom jums makso slice modifikatorius netinka? Dargi ir animuoti jį galima kuo puikiausiai.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Taip taip slice puikiai cia tiktu bet animuoti...kaip ji galima animuoti?
0 Taškai
Kodėlgi? Darai multiple select ir dedi ant viršaus slice. Tokiu būdu modifikatorius instance'inasi visiems pažymėtiems objektams.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.