Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

footsteps

Forumai3DAnimacijosfootsteps

Žinutės: 757
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-11-17
Bal 25, 2007
toto777 sako:
nu moku kurt as tuos foot stepus bet niekp nerandu kaip padaryt kad tarkim zmogus eina eina ir sustoja ir po keliu sekundziu vel pradeda eit. krc kaip pristabdyt tuos ciuvus?
0 Taškai

Žinutės: 757
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-11-17
Bal 25, 2007
toto777 sako:
nu px kazka panashasu radau(su jusu pagalba 😉 ) geriau jei kas zinot tai pasakykit kaip atkabint po tam tikro footstepo bipa ir kad tolaiu butu galima animuot(nes man kaip prilipa taip prilimpa bipas prie pedu), arba jei taip neimanoma tai ar ymanoma animuot pachius footstepus?
0 Taškai

Žinutės: 201
Miestas: Alytus
Prisijungė: 2006-07-11
Bal 25, 2007
JagrO sako:
Panasi tema jau buvo nagrineta cia:
3dbug.com

--

<< cgart.lt >>
0 Taškai

Žinutės: 757
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-11-17
Bal 26, 2007
toto777 sako:
aciu 😉
0 Taškai

Žinutės: 757
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-11-17
Geg 6, 2007
toto777 sako:
tai gal sy kart aciras kas zino kaip septintam 3d maxe padaryt kad zmogwus sustotu, nes db tai tikrai neishsiverisu 🙁
0 Taškai

Žinutės: 271
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-12-20
Geg 6, 2007
kYskiz sako:
O kodel neisirasai bent 8, ten ir as zinau ka daryt, kad eitu.

--

SĖKMĖS DARBE !!! 😀
Jei dingo X,Y,Z ašių rodyklės paspauskit X 😉
ITMC Mokinys 🙂
0 Taškai

Žinutės: 757
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-11-17
Geg 6, 2007
toto777 sako:
paskaityk ka as pirmam poste parashiau - as zinau kad daryt kad eitu, man reik kad sustotu 😀 ir vel pradetu ait. reikkad vietoj pastovet, kad padaryt kad aitu net tutorialo nereik,
0 Taškai

Žinutės: 201
Miestas: Alytus
Prisijungė: 2006-07-11
Geg 6, 2007
JagrO sako:
Nu kiek as bandziau tai neradau, kaip ta padaryt, kad butu footstep, po to savo paanimuota ir vel footstep. Kazkodel antra karta ju neleidzia idet. Bet cia to reikia, kai renderini tuos judesius vienu kartu ir viena kamera, o galetum ir pagudraut, pvz.: gali ta klipuka padalint i dvi dalis ir nurenderint i du atskirus klipus, nu arba gali pats ejima suanimuot 😀

--

<< cgart.lt >>
0 Taškai

Žinutės: 757
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-11-17
Geg 6, 2007
toto777 sako:
jo ash irgi taip galvojau daryt bet yra kelio scenos kur reik kad sustotu ir vel begt pradetu, bet abra reik keist "scenariju" arba kazkaip gudrai gudraut 🙂
nu jei ymanoma ta padaryt tai gal kas zinos kaip padaryt ir pasakys :rolleyes:
0 Taškai

Žinutės: 99
Prisijungė: 2004-11-30
Geg 6, 2007
blah sako:
kazko tokio reikia ?
blah.files-upload.com
0 Taškai

Žinutės: 354
Prisijungė: 2005-10-29
Geg 6, 2007
3Devil sako:
O idomu as irgi noreciau suzinot kaip tas vaiksciojimas visas vyksta gal kasnors apsviestu mane truputy 🙂

--

0 Taškai

Žinutės: 757
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-11-17
Geg 7, 2007
toto777 sako:
to 3Devil:
1.sukuri "biped"
a.create>system>biped0
2.eini i "motion"
3.biped rollout
4.ijungi "footstep mode"
5.pasirenki kokiu footstepu nori(eina bega soka)
6.spaudi "create multiple footsetps"
7.number of footsteps{ivedi kiek footstepu nori}(gali dar ten footstepu laika nusistatyt ir t.t.) ir spaudi ok
8. pazymi tuos footstepus kurie tau reikalingi ir "footstep operation: rollout spaudi "create keys for inactive footsteps" ir viskas sukurei einanti bipa, tik dar tikroviskiau paanimuoji (nes pvz kai padarai beganti tai belekaip durnai atrodo) ir viskas 9.renderini 🙂


to blah - taip man kazko tokio reiktu bet ciuju cia su "time to next footstep" pazaidei ane?
0 Taškai

Žinutės: 354
Prisijungė: 2005-10-29
Geg 7, 2007
3Devil sako:
Mmm sounds intresting 🙂 isbandysiu nes paciam animuot ejima bandziau del paprasciausio pazajdimo tj nesamone gavosi tiesiog idomu man visa tai , dekui 🙂
Ir dar klausimas vienas kaip bipedui priskirti geometrija mano sukurta modeli ? 🙂

--

0 Taškai

Žinutės: 201
Miestas: Alytus
Prisijungė: 2006-07-11
Geg 7, 2007
JagrO sako:
Bipeda priderink prie savo modelio, kad modelio ir bipedo butu vienodas ugis, ranku ilgis... , tada pazymek modeli, issiskleisk modifier list ir pasirink skin (arba gali physique, bet as visalaik imu skin, paprasciau ten su juo), tada bus toks mygtukas add, ji paspausk ir ikelk visus bipedo kaulus, paskui spaudi Edit Envelopes ir zymi objekto sritis, kurios judes kai judinsi kaulus.

--

<< cgart.lt >>
0 Taškai

Žinutės: 757
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-11-17
Geg 7, 2007
toto777 sako:
va tutorialas

cia mokina viena ish budu kaip idet kaulus i modeli. ciuju uzknis deliut envelopus aplink vertxus bet kai priprasi tai tai jau nebus problemu
0 Taškai

Žinutės: 1424
Miestas: Royal Leamington Spa
Prisijungė: 2005-01-04
Geg 7, 2007
krz3d sako:
seip dar yra toks dalykas kaip paint weights ir mirrorinimas zymiai palengvina visa sita reikala
0 Taškai

Žinutės: 354
Prisijungė: 2005-10-29
Geg 7, 2007
3Devil sako:
Na kolkas visa tai isbandziau va katik ir gaunasi saunu labai 🙂 ..hmm kiekviena diena vis kasnors naujo :rolleyes:

--

0 Taškai

Žinutės: 99
Prisijungė: 2004-11-30
Geg 7, 2007
blah sako:
toto777 -> nea, dope sheet'e su scale time pratempiau 🙂
0 Taškai

Žinutės: 757
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2006-11-17
Geg 7, 2007
toto777 sako:
to 3Devil - saunuolis 🙂

to blah - kazko man ten nelabai gaunas su tuom dope sheet, pratempiu bet kazkokia keistenybe gaunas 🙁
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.