Pivot Points
Sveiki,
susidūriau su problema - įdomu ar galimas toks dalykas kaip "Multiple Pivot Points"? (Manau turėtų būti galimas, tik niekaip nerandu). Praverčiau keletą tutorialų, tačiau radau tik tai - kaip nusistatyti PivotPoint'ą į kurią nori vietą.
Kolkas su animacija esu susijęs tik trys valandos, tai ir sukuos iš padėties kaip išmanau, gal vėliau kai turėsiu laiko išsiaiškinsiu kaip ištikro yra tai daroma. Man reikia padaryt, kad minimaliai kubas ridentusi ir galvoju priridinesniu jį su tais pivot points ir autokey įjungęs, bet vat būt gerai, kad keturi sukimui jautrūs taškai būtų - gal kas galėtų papasakot kaip čia reiktų padaryt?
susidūriau su problema - įdomu ar galimas toks dalykas kaip "Multiple Pivot Points"? (Manau turėtų būti galimas, tik niekaip nerandu). Praverčiau keletą tutorialų, tačiau radau tik tai - kaip nusistatyti PivotPoint'ą į kurią nori vietą.
Kolkas su animacija esu susijęs tik trys valandos, tai ir sukuos iš padėties kaip išmanau, gal vėliau kai turėsiu laiko išsiaiškinsiu kaip ištikro yra tai daroma. Man reikia padaryt, kad minimaliai kubas ridentusi ir galvoju priridinesniu jį su tais pivot points ir autokey įjungęs, bet vat būt gerai, kad keturi sukimui jautrūs taškai būtų - gal kas galėtų papasakot kaip čia reiktų padaryt?
--
Rašymas - tai geriausias būdas pasisakyti: kalbi ir niekas tavęs nepertraukia.
0 Taškai
Nea, žiūriu su Pivot'ais nieko nesigaus... 🙂 Reikia ieškot scripto kokio tai
--
Rašymas - tai geriausias būdas pasisakyti: kalbi ir niekas tavęs nepertraukia.
0 Taškai
nu bet jau taip parašei, kad su savo kvaila galva niekaip negaliu suprasti... O ypač: "minimaliai kūbas ridentųsi" ar "keturi sukimui jautrūs taškai" 😀
O šiaip: 1 objektas - 1 pivot pointas, ir kitaip nebus. Priedo gali naudoti 'working pivot'ą'. Arba bandyti tą kūbą susieti su kitais objektais ir jų pivotus naudoti. Tačiau kaip tai padaryti tavo konkrečiu atveju, tai jau teks pačiam sumįslyti..
O šiaip: 1 objektas - 1 pivot pointas, ir kitaip nebus. Priedo gali naudoti 'working pivot'ą'. Arba bandyti tą kūbą susieti su kitais objektais ir jų pivotus naudoti. Tačiau kaip tai padaryti tavo konkrečiu atveju, tai jau teks pačiam sumįslyti..
--
media
0 Taškai
tai gal kaip nors ieskok kad eitu padaryt kad pivot point, nesvarbu kas ivyktu, kad liktu zemiausiam objekto taske, tada nereikes tau 4 vietoj vieno. nezinau, gal taip ir neimanoma kaip cia parasiau
--
I Like Dirt
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.