Neodan
Na as dar visiskai tikslei nesugalvojau kas bus, bet bus tikrai is fantasy zanro 🙂 . Seip jau darau viena ojekta is scenos 🙂 taciau darau ji is "lempos" 🙂 manau pirmi pvz pasirodis tik po kokiu 2-3 dienu.
P.S. tas ojektas pats sudetingiausias 🙂 "Tamsos karys" 🙂
P.S. tas ojektas pats sudetingiausias 🙂 "Tamsos karys" 🙂
--
Jei rankos kreivos, tai nieko ir nebepadarysi 🙂
0 Taškai
Na cia pirmoji mano darbo dalis - "Tamsoso karys" 🙂 , fonas cia dar ne pagal projekta 🙂 .
[img]evilcode.gamedev.lt [/img]
Projekto mintis yra: Tamsos karys per pilnati is kapu prikelia piktasias dvases.
Ant kiek paviks viska padaryt taip kaip noriu nezinau, bet stengsiuos 🙂
[img]evilcode.gamedev.lt [/img]
Projekto mintis yra: Tamsos karys per pilnati is kapu prikelia piktasias dvases.
Ant kiek paviks viska padaryt taip kaip noriu nezinau, bet stengsiuos 🙂
--
Jei rankos kreivos, tai nieko ir nebepadarysi 🙂
0 Taškai
Geras paveiksliukas, kaip tau ant tiek zoles kompas nenumire 🙂
0 Taškai
Na seip nieko, traukia mano tas 2500+ Barton su 512 DDR 🙂
o kaip pats azmogus, gal ka reiktu pataisyti ar daeti?
o kaip pats azmogus, gal ka reiktu pataisyti ar daeti?
--
Jei rankos kreivos, tai nieko ir nebepadarysi 🙂
0 Taškai
Vienoje vietoje yar bugas, tavo kario ranka dviejuose vietose islenda kiaurai pirstine, seip karys gal ir nieko tik jis toks labjau apkunus, raumenuku mazoka, na bet cia neesme.
Stai dar kas visi darot standartinia zole atrodo kad hair and fur nieko daugiau nesugeba, pamegink pakeisti spalva siek tiek zalesne nes nesiderina su medziais, medziai zali o zole ruda kaip nudziuvusi, da galima deti hair and fur du tris ar net keturis kartus aisku tai pailges renderinimo laikas, pamegink viena sluoksni uzdeti tanku ir zema , o kita sluoksni auksta ir reta, taip susidarys ispudis naturalesnes zoles,
pvz. atkreip demesi kaip lauke auga zole, yra du ar net trys sluoksniai pats apatinis samanos, antras vesli zole ir trecias visokios viksvos ir stagarai
Stai dar kas visi darot standartinia zole atrodo kad hair and fur nieko daugiau nesugeba, pamegink pakeisti spalva siek tiek zalesne nes nesiderina su medziais, medziai zali o zole ruda kaip nudziuvusi, da galima deti hair and fur du tris ar net keturis kartus aisku tai pailges renderinimo laikas, pamegink viena sluoksni uzdeti tanku ir zema , o kita sluoksni auksta ir reta, taip susidarys ispudis naturalesnes zoles,
pvz. atkreip demesi kaip lauke auga zole, yra du ar net trys sluoksniai pats apatinis samanos, antras vesli zole ir trecias visokios viksvos ir stagarai
--
Dazau dangu
0 Taškai
A, tiesa, shag hair yra tokiems dalykams naudojamas... 🙂 As kazkaip apie scater pagalvojau...
0 Taškai
Kaip matau medzius lb tingejai daryti, tai pasiskolinai standartinius discreet ? 🙂 O siaip gal viskas ir saunu, tik dar pilnaties ir tu dvasiu nesimato, laukiu ju 😉 🙂
0 Taškai
Brokenbone, juk sakiau kad cia fonas dar negalutinis 🙂
O seip noreciau ,kad labiau komentuotumet pati zmogu nei aplinka 🙂
O seip noreciau ,kad labiau komentuotumet pati zmogu nei aplinka 🙂
--
Jei rankos kreivos, tai nieko ir nebepadarysi 🙂
0 Taškai
Na jai taip nori galima pakomentuoti, tavo personazui truksta gresmingumo, jai ne iltys tai butu malonus seniokas, jai turi laiko pamegink sumodelinti jam koki salma su ragais ar dar koki kitoki svarbu kad gresmingai atrodytu, toliau krutine kaip lenta, reiktu padaryti iskilumus, juk karys jam reikia karda kilnoti, ustektu sarvus pataisyti pacio personazo galima ir neliesti. Antpeciai visiskai nesiderina su kitomis sarvu dalimis, antpeciai tokie gresmingi zvilgantys o patys sarvai tamsus ir aptempti, toks ispudis kad jis vos i juos ilindo, paskui prijuoste ryskiaki melina, siaip jai sarvai tamsus tai ir ta prijuoste turetu buti kaskokios ben pereinamos spalvoskad nerestutaip akies, dar galetum sumodeliuoti jam dirza koki gresmingesni su didele saktim priekije, dabar kaskokia pilka juosta, nei sis nei tas, kad ranka kiaurai pirstine islenda jau sakiau, tai pat ir su batais ir su pirstinem, labai jau aptempti sakyciau reiktu siektiek pastorinti.
cia gali pasiziureti kaip galima sumodelinti sarvus
67.15.36.49
67.15.36.49
67.15.36.49
O cia zombio pvz
67.15.36.49
Jai dar rasiu koki gera linka imesiu
cia gali pasiziureti kaip galima sumodelinti sarvus
67.15.36.49
67.15.36.49
67.15.36.49
O cia zombio pvz
67.15.36.49
Jai dar rasiu koki gera linka imesiu
--
Dazau dangu
0 Taškai
Na va pataisiau "zmogeli" 🙂 , seip jis yra toks kokio as ir norejau,
sarvai yra lengvi uztat ir nemasybus. Shine tikiuos dabar jis tau nebepasirodys kaip mielas seniukas 🙂
P.S. butu gerai jei adminai pratestu konkurso laika bent po dienu, nes tikriausei nespesiu, o jei ir spesiu tai ti palievines darba 🙁 . Laukiu komentaru 🙂
sarvai yra lengvi uztat ir nemasybus. Shine tikiuos dabar jis tau nebepasirodys kaip mielas seniukas 🙂
P.S. butu gerai jei adminai pratestu konkurso laika bent po dienu, nes tikriausei nespesiu, o jei ir spesiu tai ti palievines darba 🙁 . Laukiu komentaru 🙂
--
Jei rankos kreivos, tai nieko ir nebepadarysi 🙂
0 Taškai
Nu va visai kitas reikalas, gal tik tu ragu is barzdos nereikejo, na bet cia jau tau spresti
O tie ragai ant kaktos tai gera mintis
O tie ragai ant kaktos tai gera mintis
--
Dazau dangu
0 Taškai
Kaires rankos pirstus reiktu visus skirtingai sulenkt.
Ir dar man tie balti antakiai kazkaip rodo kad jis senas, bet kad visai rauksliu ner tada!
na tokie pastebejimai..
Ir dar man tie balti antakiai kazkaip rodo kad jis senas, bet kad visai rauksliu ner tada!
na tokie pastebejimai..
0 Taškai
Na cia priespaskurinis renderis 🙂 . Seip siame darbe as ir nebandziau isgaut realistiskumo, cia ira fantasy stiliaus. teksturos taip pat nera bandomos daryt realistisko, nes as ir norejau kad darbas atrodytu kaip is animacinio filmuko 🙂
na cia dar aplinka nebaigta, bet zmogrliukas +- galutinej versijoj. Seip nepatingekit ir dar sendien pakomentuokit, pasiulikit ka rektu pataisyt. Juk as ir labai noriu tu kojniu 🙂
na cia dar aplinka nebaigta, bet zmogrliukas +- galutinej versijoj. Seip nepatingekit ir dar sendien pakomentuokit, pasiulikit ka rektu pataisyt. Juk as ir labai noriu tu kojniu 🙂
--
Jei rankos kreivos, tai nieko ir nebepadarysi 🙂
0 Taškai
Gana neblogai, na o taip tai tavo objektas rankoje aplink skleidzia sviesa o pats tai kaskaip nesviecia, ar tu ten saltini koki sviesos dejai ar meginai padaryti kad pats objektas kaip sviesos saltinis butu, jai taip tai kaskas nelabai gavosi
Siaip keletas pasiulymu, dangus pas tave pernelyg tuscias, jai nori mistiskumo tai pamegink ikisti koki menuli ar planeta ar dar ka nors kad uzpildyti ta tustuma, paskui zeme kaip aeorodromas juk ner taip sunku ja siektiek pakraipyti, sakyciau tai galima per kokia minute padaryti
A dar galima padaryti akis svieciancias, turetu gerai atrodyti
Pokolkas tiek, daugiau neradau prie ko prisikabinti 😀
Siaip keletas pasiulymu, dangus pas tave pernelyg tuscias, jai nori mistiskumo tai pamegink ikisti koki menuli ar planeta ar dar ka nors kad uzpildyti ta tustuma, paskui zeme kaip aeorodromas juk ner taip sunku ja siektiek pakraipyti, sakyciau tai galima per kokia minute padaryti
A dar galima padaryti akis svieciancias, turetu gerai atrodyti
Pokolkas tiek, daugiau neradau prie ko prisikabinti 😀
--
Dazau dangu
0 Taškai
Shine, aciu uz komentarus bei pasiulymus, butinai i juos atsizvelgsiu 🙂
--
Jei rankos kreivos, tai nieko ir nebepadarysi 🙂
0 Taškai
padaryk dar kokius debesis 😉
--
Every expert was once a beginner...© Kaksht#cg -computer graphics
0 Taškai
Na stai ir mano final renderis, jis jau yra koks yra 🙂 . Seip del laiko stokos, o tiksliau del susiosciusiu nepalankiu salygu teko pakeists darbo scena 🙂 . Bet manau ir neblogas gavos. Seip darbas yra animacinio fabtasy styliaus. "Zmogus" (kovinis burtininkas) yra aprengtas lengvaiseis sarvais, todel jie nera masyvus. Na ka daugiau galiu pridurt 🙂 , labai noriu kojniu 🙂 .
P.S. final renderi idedu sendien nes veliau nebegalesiu ide, pasirodisiu mazdau uz savaites.
P.S. final renderi idedu sendien nes veliau nebegalesiu ide, pasirodisiu mazdau uz savaites.
--
Jei rankos kreivos, tai nieko ir nebepadarysi 🙂
0 Taškai
nagi nagi kojnem reikejo stipriau padirbet
paziurekim zmogus kazkoks plastelininis vienos spalvos sarvai irgi netexturuoti medziai standartiniai taipogi
a va dar apsvietimas neatitinka debesu ir zole man dar nepatiko yra perdaug specularity
paziurekim zmogus kazkoks plastelininis vienos spalvos sarvai irgi netexturuoti medziai standartiniai taipogi
a va dar apsvietimas neatitinka debesu ir zole man dar nepatiko yra perdaug specularity
0 Taškai
krz3d na del zoles sutinku, gal ir perdaug specularity, bet del apsvietimo taine, nes soniau gi gali but ir netaip stipsei debesuota,arba net lpisys tarp debesu, taigi del apsvietimu su tavim nesutinku, taip pat kaip ir del teksturos, turbut neskaitei ka rasiau virs paveiksliuko, as ir nenorejau isgaaut realistiskumo. O kupm tau medziai nepatinka? Juk visumoj tai grazei ziurisi, bent jauman 🙂 . Seip jau yra kaip yra, nes pataisyt siop darbo as jau nebeturiu galimybiu 🙁 . Gausiu kojnes, tai dziaugsiusi, negausiu tai dziaugsios kad bentj jau sudalyvavau 🙂 , ir igavau nauju ziniu apie modelinima 🙂
--
Jei rankos kreivos, tai nieko ir nebepadarysi 🙂
0 Taškai