Žinutės: 986
Miestas: London
Prisijungė: 2006-06-25
Turiu nesuprantama beda su maya ir vray. Noriu nurenderinti wireframe naudodamas vray edgetex, bet kazkodel renderis pilnas artifaktu (kai kur matosi edge kurie nera matomi kamerai,o kaikur tiesiog juodi blokai gaunasi tarsi butu begale edge'u). Edgetex nustatymuose tikrai isjunkta reder unvisible edges. Su 3ds max'u tokiu bedu niekad nebuvo
Kas nors apsvieskit mane, nes sprendimo google nerandau.
Paskutinis redagavo: phonex 2014-01-14, 01:29
0 Taškai
Žinutės: 800
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-01-21
elementarus ir greiciausiai jau issprestas klausimas bet uzklausiu vistiek: - o modelis ar tvarkingas???
0 Taškai
Žinutės: 986
Miestas: London
Prisijungė: 2006-06-25
jo viskas su modeliu gerai. Jokiu inverted ar overlaping poligonu ir t.t.
0 Taškai
Žinutės: 986
Miestas: London
Prisijungė: 2006-06-25
tas pats vyskta su visais modeliais. Default'iniai (box, sphere ir t.t. ) nusirenderina gerai, taciau tik ka kanors padarius (bevel,extrude, instert edge loop etc.) prasideda tokios nesamones. Jau galva baigia susprogti.....
p.s. tai puikus pavyzdys kodel nekenciu mayos, o tokiu visokiu nesamoniu su maya yra begale. (niekad nesuprasiu kodel tai yra NO.1 softas cgi industrijoje...)
Paskutinis redagavo: phonex 2014-01-14, 02:00
0 Taškai
Žinutės: 800
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-01-21
o tai jau niekaip kitaip neiseina sufeikint to materialo? pvz jei uvekai tvarkingi tai issirenderini uvw mapsa ir dedi kaip textura 🙂 . o siaip tai jauciu galkokia istorija ten istrint reiktu ar resetint xformas pries dedant materiala. nelab su maya draugauju tai cia tokie baziniai patarimai kurie karts nuo karto padeda gyvenime 🙂 .
0 Taškai
Žinutės: 986
Miestas: London
Prisijungė: 2006-06-25
history istrinta o kaip sufeikint materiala nzn. Man reikia ta motocikla nurenderinti univerui ir nebera laiko kazka daugiau daryt, beto tavo pasiulimas su uv tai nelabai tinka nes tada tureciau sedet prie kiekvienos susiktos detales ir bandyt padaryt idealius uv mapsus.
0 Taškai
Master
Žinutės: 2599
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Būtų max'as, ne maya, galėčiau pasiūlyti n+1 sprendimo būdų. Jei nori pasinaudoti iriso pasiūlymu, tikrai nereikia unwrapinti rankiniu būdu, pakanka paprasčiausio automatinio unfold'o. Tik kad kūrviškai didelės rezoliucijos tekstūrą gautum renderint, jei norėtum bent kiek priimtino rezultato.
Šiaip gali pabandyti susirasti majai kažko panašaus į tai:
itoosoft.com Tik vargiai ar rasi greitai ir dar nemokamą. Arba gali pats labai lengvai taip pasidaryti, jei sugebėsi surasti majoj atitinkamus įrankius:
--
Viską žinau - nieko nemoku.
+1 Taškai