Kaip emitinti sviesa is geometrijos?
Sveiki, gal kas zino, kaip emitinti sviesa is geometrijos su FG. ? Arba gal kas zino kur gauti ctrl object light shader? Bandziau naudoti visokius light shaderius mental ray geometrijoje nieko nepadeda. Jei kas zino parasykit.
Aciu.
Aciu.
0 Taškai
Nežinau kaip yra Maya'oje, bet Max'e tai yra integruota į default'inį materialą po pavadinimu "Self Illumination". Bet manau ir Maya'oje turėtų būti kažkas panašaus. Žinoma toks materialas skleidžia indirect light'ą, taigi reikia kad FG ar GI būti įjungtas. Tarkim Vray'aus atveju reikia pritaikyti atskirą matrialą, kuris vadinas "Lihgt Material".
--
media
0 Taškai
Yra mental ray "arch & design" materiale self illumination (glow). Tai jį pažymi ir pažymi "Illuminates the scene (when using FG)" - tada pats šviečia ir apšviečia aplinkinius objektus, bet tik kokį 0,5m atstumą, nes tolimesnių objektų visai neįtakoja kad ir kokio stiprumo šviesą nustatai. Nebent labai didelis pats emiteris.
Kad pvz. lemputės dydžio objektas su glow materialu apšviestų visą kambarį yra neįmanoma (dar dėl to, kad tų materialų GI neskaičiuoja), todėl niekaip neišsisuksi be phonometric lights.
Kad pvz. lemputės dydžio objektas su glow materialu apšviestų visą kambarį yra neįmanoma (dar dėl to, kad tų materialų GI neskaičiuoja), todėl niekaip neišsisuksi be phonometric lights.
0 Taškai
Truputi patikslinsiu ponų teiginius, jei leisit:
molinis> GI čia ne prie ko - geometrija fotonų negeneruoja. Turi būti įjungtas FG.
Pumper> arch&design self illumination skleidžia šviesą tvarkingai, tiesiog reikia noise filtering nustatyti į "none" FG nustatymuose. Tiesa džiaugsmo iš to nedaug - norint gaut priimtiną rezultatą, FG parametrus reiks užkelt nežmoniškai aukštai.
molinis> GI čia ne prie ko - geometrija fotonų negeneruoja. Turi būti įjungtas FG.
Pumper> arch&design self illumination skleidžia šviesą tvarkingai, tiesiog reikia noise filtering nustatyti į "none" FG nustatymuose. Tiesa džiaugsmo iš to nedaug - norint gaut priimtiną rezultatą, FG parametrus reiks užkelt nežmoniškai aukštai.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.