Klausimas Del Tutorialu
Sveiki as naujas siame forume.Bet noredamas padeti naujokams
imokti 3D modeliavima Naudojantis Maya programa noriu Sukurti Kelis tutorialus.As nesu labai jau didelis profas bet kiek zinau tiek zinau.Taigi noriu paklausti:
1.Kokia kalba geriau daryti Video tutorialus Anglu ar Lietuviu?(anglu nelabai moku bet manau istengciau pakalbet 🙂 ,nes as noriu padaryti tutorialus prieinamus ir uzsienio zmonems)
2.Kokiu tutorialu labiau noretumete?(ka sugebeciau ta padaryciau,
tik Po mano "Kaip Naudotis HDRI Su Maya Mental Ray" tutorialo)
3.Ka manote apie tai?
Aciu uz demesi!
imokti 3D modeliavima Naudojantis Maya programa noriu Sukurti Kelis tutorialus.As nesu labai jau didelis profas bet kiek zinau tiek zinau.Taigi noriu paklausti:
1.Kokia kalba geriau daryti Video tutorialus Anglu ar Lietuviu?(anglu nelabai moku bet manau istengciau pakalbet 🙂 ,nes as noriu padaryti tutorialus prieinamus ir uzsienio zmonems)
2.Kokiu tutorialu labiau noretumete?(ka sugebeciau ta padaryciau,
tik Po mano "Kaip Naudotis HDRI Su Maya Mental Ray" tutorialo)
3.Ka manote apie tai?
Aciu uz demesi!
0 Taškai
Lietuviu kalba tai aisku kad butu geriausia... (Anglu kalba, patikek, tikrai labai daug prikurta pamoku)
Tutorialai gali buti apie bet ka. Butu be galo gerai kokie tai pradziamoksliai.
Manau kad tai gera ideja 🙂
Tutorialai gali buti apie bet ka. Butu be galo gerai kokie tai pradziamoksliai.
Manau kad tai gera ideja 🙂
0 Taškai
na tiesa pasakius hdri tai tik formatas 🙂 o naudotis juo galima ivairiai taip kad jeigu kursi tokia pamoka - paminek kad tai tik vienas is galimu budu o ne dogma 🙂
0 Taškai
Lwo as dar nelabai nusimanau apie tuos visus budus.Bet as noriu parodyt kaip padaryt kad gautus toks rezultatas tokia scena.
Tiesiog zmonems noriu parodyt, manau vis geriau nei nieka.
O jie pagal si tutoriala gales pritaikyt savo darbams.
Shiaip esu sukures Clay renderinimo tutoriala Anglu ir lietuviu kalba ji galit rast mana puslapyje priimocg.co.nr
Ir jai galite ir nesunku paspauskite ant google nuorodu taip paremdami mane.
Aciu ir sekmes jusu projektuose.
Tiesiog zmonems noriu parodyt, manau vis geriau nei nieka.
O jie pagal si tutoriala gales pritaikyt savo darbams.
Shiaip esu sukures Clay renderinimo tutoriala Anglu ir lietuviu kalba ji galit rast mana puslapyje priimocg.co.nr
Ir jai galite ir nesunku paspauskite ant google nuorodu taip paremdami mane.
Aciu ir sekmes jusu projektuose.
0 Taškai
To PRIIMO> as tau uzdejau permisiona deti naujienas, taigi kai tik busi ka nors sukures tai ir dek nesivarzydamas...
0 Taškai
jep rodei tu man sia pamoka kazkada 🙂 nepyk bet mano nuomone sprendimas tikrai klaidingas.
1. Toks rezultatas isgaunamas paprasciausiai pakeiciant envoirimento spalva kameroje ir ijungiant FG. (aisq tu praktiskai ta pati ir padarei tik per IBL node'a bet manau jam cia nera ka veikti 🙂 )
2. Galetum paaiskinti parametru reiksmes pvz pamineti kad min / max radius FG nustatymuose kinta priklausomai nuo tavo scenos dydzio (jeigu nepazymeta "Radii in pixel size") ir Filter cia nelabai ka duoda, ir jau nekalbant apie reflection bounces kurie esant tokiems shaderiams apskritai procese nedalyvauja (nors kita vertus naudoji DGS...) t.t.
3. Sukures Difuse Glosy Specular shaderi stengiesi paverst ji lambertu.
4. Shadow maps kiek man zinoma cia nedalyvauja isvis (pasidomek final gather principu, o sviesu cia tu lyg ir neturi)
5. Sfera atsirandanti mistiskai ir automatiskai yra IBL sfera ta pati rezultata gautum pats sukures sfera ir jei priskures balta spalva 🙂
1. Toks rezultatas isgaunamas paprasciausiai pakeiciant envoirimento spalva kameroje ir ijungiant FG. (aisq tu praktiskai ta pati ir padarei tik per IBL node'a bet manau jam cia nera ka veikti 🙂 )
2. Galetum paaiskinti parametru reiksmes pvz pamineti kad min / max radius FG nustatymuose kinta priklausomai nuo tavo scenos dydzio (jeigu nepazymeta "Radii in pixel size") ir Filter cia nelabai ka duoda, ir jau nekalbant apie reflection bounces kurie esant tokiems shaderiams apskritai procese nedalyvauja (nors kita vertus naudoji DGS...) t.t.
3. Sukures Difuse Glosy Specular shaderi stengiesi paverst ji lambertu.
4. Shadow maps kiek man zinoma cia nedalyvauja isvis (pasidomek final gather principu, o sviesu cia tu lyg ir neturi)
5. Sfera atsirandanti mistiskai ir automatiskai yra IBL sfera ta pati rezultata gautum pats sukures sfera ir jei priskures balta spalva 🙂
0 Taškai
ATA labai aciu uz galimybe deti naujienas kai tik padarysiu tutoriala tuojpat pranesiu.
Lwo kaip as ir sakiau as dar nesu labai didelis profas tiesiog ka ismokstu ir matau yra naudinga tai ir padariau tutoriala nes clay renderinimo tutorialo tai pilnas internetas prasymu buv del to tai as nepykstu man kaip tik patinka kai yra labai patyres zmogus kuris paaiskina ir padeda tuo paciu man daugiau suprasti apie maya.
Tik turiu klausimu tau: kur tu ismokai maya?Pats ar kur nors?
Ir ko pogalais nepadarai kokiu tutorialu? 🙂
nes matau tu labai daug apie Maya ismanai ir gali daug ka paaiskinti mums.
PRIIMO
Lwo kaip as ir sakiau as dar nesu labai didelis profas tiesiog ka ismokstu ir matau yra naudinga tai ir padariau tutoriala nes clay renderinimo tutorialo tai pilnas internetas prasymu buv del to tai as nepykstu man kaip tik patinka kai yra labai patyres zmogus kuris paaiskina ir padeda tuo paciu man daugiau suprasti apie maya.
Tik turiu klausimu tau: kur tu ismokai maya?Pats ar kur nors?
Ir ko pogalais nepadarai kokiu tutorialu? 🙂
nes matau tu labai daug apie Maya ismanai ir gali daug ka paaiskinti mums.
PRIIMO
0 Taškai
>> kur tu ismokai maya?Pats ar kur nors?
na tai ka siuo metu moku ismokau pats, kazka kazkur perskaitai, konors paklausi ir t.t. (internetas platus)
>>Ir ko pogalais nepadarai kokiu tutorialu?
Na cia kogero poziure reikalas 😉 - vesti zmoniu klaidingu keliu nesinori kaip ir isradineti dviracio, o beto ir paciam dar norisi nemazai ismokti 🙂
jeigu buna klausimas - stengiuosi i ji atsakyti.
P.S. beja pamoka esu viena parases, apie dalelytes (particles) ir instance'us (guli cgtalk.lt tik siuometu ten techniniai nesklandumai)
na tai ka siuo metu moku ismokau pats, kazka kazkur perskaitai, konors paklausi ir t.t. (internetas platus)
>>Ir ko pogalais nepadarai kokiu tutorialu?
Na cia kogero poziure reikalas 😉 - vesti zmoniu klaidingu keliu nesinori kaip ir isradineti dviracio, o beto ir paciam dar norisi nemazai ismokti 🙂
jeigu buna klausimas - stengiuosi i ji atsakyti.
P.S. beja pamoka esu viena parases, apie dalelytes (particles) ir instance'us (guli cgtalk.lt tik siuometu ten techniniai nesklandumai)
0 Taškai
Lwo tu nenuvertink saves.
Mano nuomone tu visai nemazai ismanai.Nes apie tuos visus dalykus sugebi paaiskint patart o as tik modeliuot moku ir technikas kitas mokaus modeliavimo o man tokie dalykai kas susija su rendering Animaiting ir ten tie particles as tai ju nemoku tik reder mygtuka moku paspaust 🙂
As is vis su 3d grafika tik pusantru metu tesimokau.Taigi nieko daug nemoku.Tiesa pasakant man labai patinka masinos tai as tik jas ir tesimokau modeliuot.
PRIIMO
Mano nuomone tu visai nemazai ismanai.Nes apie tuos visus dalykus sugebi paaiskint patart o as tik modeliuot moku ir technikas kitas mokaus modeliavimo o man tokie dalykai kas susija su rendering Animaiting ir ten tie particles as tai ju nemoku tik reder mygtuka moku paspaust 🙂
As is vis su 3d grafika tik pusantru metu tesimokau.Taigi nieko daug nemoku.Tiesa pasakant man labai patinka masinos tai as tik jas ir tesimokau modeliuot.
PRIIMO
0 Taškai
🙂 na pusantru metu tai jau nemazai 🙂 o dar jeigu intensyviai dometis... 😉
0 Taškai
Lwo tu esi sukures particles tutoriala kaip sakei.
tai matyt ismanai gerai apie tai.
Gal galetum biski paaiskint kaip ugnini obijekta padaryt deganti ar kaip cia pasakius.
rezultats kad butu panasus mazdaug i ta zmogu is fantastic4?
PRIIMO
tai matyt ismanai gerai apie tai.
Gal galetum biski paaiskint kaip ugnini obijekta padaryt deganti ar kaip cia pasakius.
rezultats kad butu panasus mazdaug i ta zmogu is fantastic4?
PRIIMO
0 Taškai
oi reiktu dar karta ta filma paziuret 🙂 seip cia nemazai duoda post produkcija. Velgi ir su viena particlu sistema cia neissisuksi bet pradeti galima nuo:
emit from surface(texture ratio)>blobby/cloud surfaces(sizePP+life ramp)>facing ratio + ramp
dar yra toks dalykas kaip fluidai 🙂 (paziurek examples)
emit from surface(texture ratio)>blobby/cloud surfaces(sizePP+life ramp)>facing ratio + ramp
dar yra toks dalykas kaip fluidai 🙂 (paziurek examples)
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.