Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Polygons To subdiv

Forumai3DMayaPolygons To subdiv

Žinutės: 5
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2009-02-07
Vas 10, 2009
Eitvydas sako:
Padariau garo varikli, ir iskilo problema. Darant polygons to subdiv nieks nevyksta, tai iskart sove i galva, kad gal viso tokio objekto nedaro tik simetriskus is pradziu. Tai is to pacio issirutuliavo klausimas kaip uzapfalint(smothint) visa objekta graizia kad butu, na kad atrodytu taip renderinant kaip atrodo paspaudus 3`tuka ?
0 Taškai

Žinutės: 29
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-05-05
Vas 10, 2009
m-e-k-a-s sako:
cia kaip suprantu su maya darai, tai jei nori is polygonu smooth'a padaryt, gali pabandyt "Proxy->Subdiv proxy"

--

keine menge...
0 Taškai

Žinutės: 5
Miestas: Kaunas
Prisijungė: 2009-02-07
Vas 10, 2009
Eitvydas sako:
Kad tada kampai kur dejau edgu, kad smothinant nepasidarytu kamuoliukas issidarko. Na nemoku paaiskint 😀 blem, nesuprantu kodel neina i subdiv paverst.

EDIT: gerai, kad buvau uzsisavines kai dar prie pacios backos neprijungiau vambzdiu. Pameginau vien tik visa backa truputi pakoreguota padaryt polygon to subdiv ir viskas kuo graziausiai pasidare.

Kaip jus modeliuodami darot, padarot kazkoki dalykiuka ir verciat i subdiv ? ir paskuj combine darot prie ko turetu buti ?
0 Taškai

Žinutės: 508
Prisijungė: 2008-01-05
Vas 11, 2009
Outsider sako:
Nuaik i polygon to subdiv setingsus ir paziurek (paekspermintuok ) ten
0 Taškai

Žinutės: 159
Prisijungė: 2008-09-08
Vas 13, 2009
dalenas sako:
paziurek ka script editor sako, nes gali but kad turi kurnors bloga geometrija (gali buti kad kazkur yra dviguba edge arba nesumerginti vertices, ar dar kazkokie netikslumai), zinau kad verciant polygona i subdiv geometrija turi buti kaip cia sakant - perfect 🙂 , vienu zodziu paziurek i script editor. dekui
0 Taškai

Žinutės: 159
Prisijungė: 2008-09-08
Vas 13, 2009
dalenas sako:
jeigu tau kampai issidarko, gali but kad vertices nesumerginti, arba tau reikia padaryti "normals reverse"
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.