Polygons To subdiv
Padariau garo varikli, ir iskilo problema. Darant polygons to subdiv nieks nevyksta, tai iskart sove i galva, kad gal viso tokio objekto nedaro tik simetriskus is pradziu. Tai is to pacio issirutuliavo klausimas kaip uzapfalint(smothint) visa objekta graizia kad butu, na kad atrodytu taip renderinant kaip atrodo paspaudus 3`tuka ?
0 Taškai
cia kaip suprantu su maya darai, tai jei nori is polygonu smooth'a padaryt, gali pabandyt "Proxy->Subdiv proxy"
--
keine menge...
0 Taškai
Kad tada kampai kur dejau edgu, kad smothinant nepasidarytu kamuoliukas issidarko. Na nemoku paaiskint 😀 blem, nesuprantu kodel neina i subdiv paverst.
EDIT: gerai, kad buvau uzsisavines kai dar prie pacios backos neprijungiau vambzdiu. Pameginau vien tik visa backa truputi pakoreguota padaryt polygon to subdiv ir viskas kuo graziausiai pasidare.
Kaip jus modeliuodami darot, padarot kazkoki dalykiuka ir verciat i subdiv ? ir paskuj combine darot prie ko turetu buti ?
EDIT: gerai, kad buvau uzsisavines kai dar prie pacios backos neprijungiau vambzdiu. Pameginau vien tik visa backa truputi pakoreguota padaryt polygon to subdiv ir viskas kuo graziausiai pasidare.
Kaip jus modeliuodami darot, padarot kazkoki dalykiuka ir verciat i subdiv ? ir paskuj combine darot prie ko turetu buti ?
0 Taškai
Nuaik i polygon to subdiv setingsus ir paziurek (paekspermintuok ) ten
0 Taškai
paziurek ka script editor sako, nes gali but kad turi kurnors bloga geometrija (gali buti kad kazkur yra dviguba edge arba nesumerginti vertices, ar dar kazkokie netikslumai), zinau kad verciant polygona i subdiv geometrija turi buti kaip cia sakant - perfect 🙂 , vienu zodziu paziurek i script editor. dekui
0 Taškai
jeigu tau kampai issidarko, gali but kad vertices nesumerginti, arba tau reikia padaryti "normals reverse"
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.