Visishkai nemoku su MAYA! nuo ko pradeti?
Susiinstaliavau, tachiau net kameros pavartyti nesugebejau 🤔
0 Taškai
Tikrai nerekomenduociau toliau gilintis i Maya, 3d maxas bet kokiu atveju geriau, ir dauguma pluginu kuriami butent max'ui... Nors moketi niekada nera blogai...
0 Taškai
Kiekvienas paketas turi savu pranasumu... Bet Maya tikrai pakasti nereiketu, tai kas, kad maxui prileista be proto pluginu, ne tai svarbiausia (daugelis ju ssss verti), juk tokie filmai kaip shrek buvo kurtas butent su maya, todel sis paketas tikrai turi kiausinius, ypac charakteriu kuryboj bei animacijoj juolab kad dabar i Maya integruotas motionbuilderis...
0 Taškai
Del Shreko tai nezinau, cia ka as radau:
" Which should I learn 3ds Max 6 or Maya 5. Maya and 3D Max are both very powerful peices of software. for being used it the creation of Shrek and Toy...."
" Which should I learn 3ds Max 6 or Maya 5. Maya and 3D Max are both very powerful peices of software. for being used it the creation of Shrek and Toy...."
0 Taškai
Po paskutines informacijos tikrai pasikeite mano poziuris i Maya. Didzioji dauguma profesionaliu DIDELIU firmu naudoja Maya, o max'u naudojasi daugiau smulkesnes firmos. Del to ir yra nusistaciusi tokia nuomone, kad maxas visur...
Tiesa, daug kas naudoja abi programas, su viena kuria, po to eksportina, su kita animuoja ir t.t.
Tiesa, daug kas naudoja abi programas, su viena kuria, po to eksportina, su kita animuoja ir t.t.
0 Taškai
Max yra lengviau perprantamas priesingai negu MAYA, beto maxsui galima rasti daugiau info (dazniausiai neprofesonalios), todel daugelis pradedanciuju ir pasrenka maxa... kalbant apie maya tai is ties ispudingas paketas, vien paziurejus koki produktai yra su juo padaryti, galima suprast jos galimybes... Be to yra prileista pilna profesonaliu menininku DVD medziagos (pamoku) kad galima nieko neveikt tik juos ziuret... 🙂
0 Taškai
Be profisionalios pagalbos ar pamoku nemanau kad ykandama ta MAYA :unsure:
0 Taškai
Vakar ishmokau kaip kamera sukioti, dabar mokinuosi kaip zoominti 🤔
0 Taškai
su maya as irgi paziurejimui turejau progos pasicackint, bet jau jos nelogiskumas nustebino oi oj kaip. Maxa pirma kart pasileidus neprireike daug laiko kol priartinau vaizda, o maya maigiau visus mygtukus, nes tos ikonos neitin logiskai ir aiskiai vaidzuoja savo funkcija. Bet faktas lieka vienas. su maya patogiau kurti personazus ir ju judejima.
--
6 metai ant 3d studio max. siuo metu naudoju 6 versija.
0 Taškai
Patuogiau su tuom su kuo moki... IMHO maya patogiau, jums kitaip. Max'as turi daug pluginu ... Maya viska turi iskart, by default... Abi programos daug sugeba ir daznai naudojamos vienu metu, exportinant obj. is vienos i kita. Maya turi kitoki (velgi IMHO patogesni) interface'a nes atejo jinai nis IRIX sistemu, o maxas berods, tikiuosi neleisit sumeluot, tik su windowsais dirba ... Programa reikia rinktis ne pagal tai ant kiek ji yra populiari o pagal tai kuri yra patogesne... nes modeliavimas ant visu programu (zvelgiant is pagrindu) yra identiskas ir jeigu nesiseka modeliuoti tai dazniausiai kalta ne programa, kas turit klausimu - atsakysiu bet ne cia 😋 :roll:
0 Taškai
Gerai cia snekat apie maya.. man patiko.. nors pati pirma isbandyta programa man buvo maxas.. siek tiek pripratau prie jo ir negalvoju keisti.. bet reix atisiusti bent paziureti kas ir kaip 🙂 patiko Fdisk komentaras su kamera ir zoomu 🙂 pralinxmino 🙂
--
Tobulu darbu nebuna...... ir nebus......
0 Taškai
nieko ten sudetingo ner:rolleyes:
tik reik ismokt visais trim peles mygtukais naudotis
tik reik ismokt visais trim peles mygtukais naudotis
0 Taškai
Na neroreciau sutikti, su kai kuriais, kad Maya yra prasta programa, kad nepatogi, tai cia tiesa, bent jau man, bet, kad bloga, tai tikrai ne.Maya suligint su Maxu tas pats kas Photoshop'a su paint'u, nors pats dirbu su Max'u.
--
Wiskas bus gerai 🙂
0 Taškai
Jei norit su Maya ishmokt, tai mano patarimas butu pradet nuo Maya. 🙂 O siaip max'as dar niekada nebuvo pralenkes Maya.Aisku jei nesupranti Maya tai sedek su Max, nes ten viskas paprasciau.O jei yra noras, tai kibk prie Maya.
--
Wiskas bus gerai 🙂
0 Taškai
jei nekursi Shrek'u ir matrix'u, o tik savo malonumui, jau geresnis pasirinkimas-maxas. Kaip bebutu, maxas - imlesne paprastam vartotojui programa. Taigi daug daugiau ismoksi bei sukursi per ta pati laika negu su Maya. O paprastus bei vidutinio sudetingumo darbus neprarandant atlikimo kokybes galima vienodai sukurti tiek su Max, tiek su Maya.
Tuo labiau, kad praejo tie laikai kai maxas buvo pyplys pagal Maya.
Pats kazkada norejau pareiti nuo Max prie Mayos, bet man interfeisas toks nelogiskas pasirode(buvau priprates prie max), kad tuo tik apsiribojau. Ka buvau ismokes padaryti ir kas labiausiai patiko - augmenyjos kurimas. Buvau sukures visa miska 🙂 Galetu maxe buti toks tools'as...
Tuo labiau, kad praejo tie laikai kai maxas buvo pyplys pagal Maya.
Pats kazkada norejau pareiti nuo Max prie Mayos, bet man interfeisas toks nelogiskas pasirode(buvau priprates prie max), kad tuo tik apsiribojau. Ka buvau ismokes padaryti ir kas labiausiai patiko - augmenyjos kurimas. Buvau sukures visa miska 🙂 Galetu maxe buti toks tools'as...
0 Taškai
ir Max'as ir MaYa ir XSI ir LW yra high-end'ines programos tad cia jau pagal skoni ir poreikius
0 Taškai
Manyciau su maya deretu pradeti nuo modelevimo paprasciausiuju pagrindu kurie yra tokie pat kaip ir maxo lygiai tie pat toolai tik kad kitose vietosia ir siek tiek kitaip atrodo Kai zinosite kur yra toolai ir kaip jie veikia jau galite pradziai bandyti pagaminti Kokia vaza Arba vaisius nes tai tikrai nera sunku
--
0 Taškai
hey FDisk.. ti po russki ponimaesh? ja mogu tebe s MAYA pomoch esli hochesh. ja ejo horosho znaju. otlichhnaja programma. labey gera proga 🙂
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.