Baznycios lubu modeliavimas
Sveiki,
noriu sumodeliuoti tokias lubas:
Lauzau galva kaip tai padaryti, gal pasiulysit ka nors? Kaip greiciau ir patogiau tai padaryti. Kaip jus darytumet.
Dekui.
noriu sumodeliuoti tokias lubas:
Lauzau galva kaip tai padaryti, gal pasiulysit ka nors? Kaip greiciau ir patogiau tai padaryti. Kaip jus darytumet.
Dekui.
0 Taškai
lb paprastai. splainais virsu padaryciau ir i editible poly paversciau o kolonas i cilindru jei apvaliu reik o jei kampuotu tai is boxu.
pasidaryk lubu segmento ketvirti is 3 spline. dvi kampai ir 1 i viduri ir tada sujunk. o sukonvertavus i editible poly uzdek turbo smooth ir turesi. 5 min darbo.
pasidaryk lubu segmento ketvirti is 3 spline. dvi kampai ir 1 i viduri ir tada sujunk. o sukonvertavus i editible poly uzdek turbo smooth ir turesi. 5 min darbo.
0 Taškai
O aš daryčiau iš hemisferos, su slice nukirpčiau lygiai šonus, extrude'nčiau kraštus, array, weld vertices. 1 min darbo maždaug 🙂
0 Taškai
Spline>arc, po to extrude modifikatoriu naudoji, convert to poly, clone. Kopija pasuki 90 laispsniu kampu, jei sukimosi asis ne centre objekto, tada hierarchy>pivot>center to object. jungi boolean ir darai intersection
0 Taškai
Dariau ketvirti lubu.
Iskilo beda su spline, jau ne pirma karta taip 🙁
3 spline sujungti i 1
Po to covert i editpoly, tik viena puse pasidaro poligonas kita lieka tik vertexai erdvej..
Cia dar bandziau padaryti ne 1, o 2 spline (vidurinis dubliuojasi). Vistiek vienas pavirsta i poly, kitas lieka tik vertex
Su "weld" praejau visus taskus, kad butu uzdaras spline, bet nesidaro normalus Poly.
Iskilo beda su spline, jau ne pirma karta taip 🙁
3 spline sujungti i 1
Po to covert i editpoly, tik viena puse pasidaro poligonas kita lieka tik vertexai erdvej..
Cia dar bandziau padaryti ne 1, o 2 spline (vidurinis dubliuojasi). Vistiek vienas pavirsta i poly, kitas lieka tik vertex
Su "weld" praejau visus taskus, kad butu uzdaras spline, bet nesidaro normalus Poly.
0 Taškai
Siūlyčiau nevargti taip baisiai. Tokioms luboms gaminti labai tinka daugelio nepelnytai pamirštas quad patch.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Chugworth, gera buda pasake - gaunasi tos lubos pazaidus 😉
Bet dabar "sportinis interesas", nes prireikia gan daznai tu spline idomu, todel kur problema.
Bet dabar "sportinis interesas", nes prireikia gan daznai tu spline idomu, todel kur problema.
0 Taškai
Na jei dėl sportinio... visų pirma versti iš splain cage'o į editable poly neišmintinga, nes vistiek negausi rezultato, kurio nori. Tam yra surface modifikatorius. Bet... čia slypi kita povandeninė kliūtis - kiekvienas splaine cage'o formuojamas poligonas turi būti sudarytas iš 3-4 verteksų, ką užtikrinti, kartais gali būti nemažas galvos skausmas. Todėl ir siūlau išbandyti patchus, nes grubiai imant tai tas pats spline->surface->editable poly procesas, tik labiau automatizuotas ir lengviau kontroliuojamas.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
0 Taškai
Na dar galejai vertex'us arkose "sulituoti", dabar ne visai apvalios 🙂
0 Taškai
Cia per kelias minutes tik uzmeciau, paziureti ar gaunasi? Ka turi omeny "sulituoti" ?
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.