Low Poly Modelinimas
Pasidare idomu ar cia be manes ka nors domina dar low poly modelinimas.
Butu smagu jeigu kas noretu pasidalinti patirtimi.
Jeigu bus poreikis parashysiu tutoriala kaip naudotis
projection (kaip padaryti textura ish high polio modelio,
ant to pacio low poly)
Butu smagu jeigu kas noretu pasidalinti patirtimi.
Jeigu bus poreikis parashysiu tutoriala kaip naudotis
projection (kaip padaryti textura ish high polio modelio,
ant to pacio low poly)
--
Just®
0 Taškai
tai asq idomu, o tutorialas tikrai butu gerai 🙂
Apskritai, apieviska tutorialai yra gerai 🙂
turialai yra geris 🙂
Apskritai, apieviska tutorialai yra gerai 🙂
turialai yra geris 🙂
--
Jei rankos kreivos, tai nieko ir nebepadarysi 🙂
0 Taškai
as esu modelineas low poly modeliu tia yra kazkiek skirtumas tarp paprasto modelininmo bet nedidelis as tai mazdaug modelinu paprastia o paskiau pradedu mazint polius
o tas dalykas vadinamas "normal mapais "
bet as kiek bandziau per maxa sugeneruot normal mapus tia nusvilau ten tiesiog sudinai as geriau patarciau naudot "melody "
ja galima parsisiust is nvidia saito
ten paprasciausiai uzsiloadini modelius ir spaudi the big red
button normal mapai buna nekaip paprasta bumpas bet is triju spalvu kuriu kiek viena reiskia atitinkama asi x y arba z aisku kad veiktu normal mapai tai turi but ir zaidimo varikliuskas pritaikytas kad juo palaikytu
o tas dalykas vadinamas "normal mapais "
bet as kiek bandziau per maxa sugeneruot normal mapus tia nusvilau ten tiesiog sudinai as geriau patarciau naudot "melody "
ja galima parsisiust is nvidia saito
ten paprasciausiai uzsiloadini modelius ir spaudi the big red
button normal mapai buna nekaip paprasta bumpas bet is triju spalvu kuriu kiek viena reiskia atitinkama asi x y arba z aisku kad veiktu normal mapai tai turi but ir zaidimo varikliuskas pritaikytas kad juo palaikytu
0 Taškai
seip butu visai nieko suzinoti daugiau apie lp. gal zinot nors kokiu tutorialu? nes as isvis ne vieno nemates... tinka benkas 🙂
--
Laxis
0 Taškai
ka zinau man tai jokiu tutorialu nereikejo tik susiduriau su tokia problema kad kazkaip low poly modeliai nesiziuredavo tai tryniau ir tryniau as juos bet paskiau kazkaip suparatau
0 Taškai
Tutorialas (jeigu taip galima pavadinti) bus be screen'u.
Parashysiu kiek moku aishkiau. Tai wa.
Paprashchiausias wariantas tai patikrinti butu pasiimti du boxus (lygiai tokius pat) po to wienam padauginti poligonu (man labiausiai patiko wariantas su modifier'iu tesselate) ir padaryt
nelygu (wienas greiciausiai mano atrastu budu noise modifier'is 🙂
tai wat turim dabar du boxus wisishkai skirtingus)
tada sustatom juos ant 0 0 0.
uzhdedam low poly boxui modifieri projection (ant 7 maxo tikrai yra o del kitu nesu garantuotas). Tarp parametru surandam geometry selection o ten "pick" tada paimam musu boxa ish daug poliu.
Dabar labiausiai uzhknisanti dalis --> tarp parametru (truputi zhemiau) surasit cage skilti ten pasizhymim cage ir shaded. tada atsiras narvelis kuriame reikia sutalpinti high poly box'a kad nebutu ishlindes nei wienas polis (kitu atveju ant musu taip trokshtamos texturos atsiras raudonos demes). Kai narvas sutwarkytas galiam daryti render to texture (RTT shortcut'as - 0).
Ishokus RTT langui pazhymim enabled prie projection mapping tada wazhiuojam zhemyn kol randam pirma mygtuka add ir ish atsiradusio lango pasiimam complete map.
Toliau kur bus "..." ten save'inimo kelias. shalia bus ir texturos dydzhio pasirinkimas.
Nu ka paspaudzhiam render, o po to uzhdedam gauta textura.
ir psio.
Jeigu wis del to ant texturos yra raudonu demiu tex arba cage'a taisyti arba trumpam isijungti photoshopa, pastaraji warianta ash megstu labiau 😉 🙂
Parashysiu kiek moku aishkiau. Tai wa.
Paprashchiausias wariantas tai patikrinti butu pasiimti du boxus (lygiai tokius pat) po to wienam padauginti poligonu (man labiausiai patiko wariantas su modifier'iu tesselate) ir padaryt
nelygu (wienas greiciausiai mano atrastu budu noise modifier'is 🙂
tai wat turim dabar du boxus wisishkai skirtingus)
tada sustatom juos ant 0 0 0.
uzhdedam low poly boxui modifieri projection (ant 7 maxo tikrai yra o del kitu nesu garantuotas). Tarp parametru surandam geometry selection o ten "pick" tada paimam musu boxa ish daug poliu.
Dabar labiausiai uzhknisanti dalis --> tarp parametru (truputi zhemiau) surasit cage skilti ten pasizhymim cage ir shaded. tada atsiras narvelis kuriame reikia sutalpinti high poly box'a kad nebutu ishlindes nei wienas polis (kitu atveju ant musu taip trokshtamos texturos atsiras raudonos demes). Kai narvas sutwarkytas galiam daryti render to texture (RTT shortcut'as - 0).
Ishokus RTT langui pazhymim enabled prie projection mapping tada wazhiuojam zhemyn kol randam pirma mygtuka add ir ish atsiradusio lango pasiimam complete map.
Toliau kur bus "..." ten save'inimo kelias. shalia bus ir texturos dydzhio pasirinkimas.
Nu ka paspaudzhiam render, o po to uzhdedam gauta textura.
ir psio.
Jeigu wis del to ant texturos yra raudonu demiu tex arba cage'a taisyti arba trumpam isijungti photoshopa, pastaraji warianta ash megstu labiau 😉 🙂
--
Just®
0 Taškai
Tarp kitko shituo principu pasiremta ir kazhkuriame ish zhaidimu (doom3 ar unreal nepamenu)
Ten labai grazhiai atrodo kaip ant 5000poliu uzhmauna 2000000poliu modelio kostiuma 🙂 ir skirtumo ish toliau neizhwelgsi 🙂 wat kaip.
Chia geriausias wariantas tiem kas moka modelint bet nemoka texturinti (ta prasme smulkiu detaliu apshwietimo ir pan.)
Ten labai grazhiai atrodo kaip ant 5000poliu uzhmauna 2000000poliu modelio kostiuma 🙂 ir skirtumo ish toliau neizhwelgsi 🙂 wat kaip.
Chia geriausias wariantas tiem kas moka modelint bet nemoka texturinti (ta prasme smulkiu detaliu apshwietimo ir pan.)
--
Just®
0 Taškai
as siulau naudot melody ir nereiks su maxu vargt tikrai daug greicau lengviau ir patogiau
0 Taškai
Krz3d, ash parashiau kaip su maxu. O su kitom programom dirbt nelabai galiu (nebent namie). Labai daug subtilybiu su tais gamedev'ais 🙂
--
Just®
0 Taškai
Netycia uzskaiciau ka cia snekat,gamintoju adresu usa.autodesk.com
filmukas antras nuo virsaus Normals vadinasi.
filmukas antras nuo virsaus Normals vadinasi.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.