weld'inimas
Sveki gyvi kas gali padet. Man daznai taskai nenori weld'intis - nors abu ir tam paciam obj. priklauso. Ka darau ne tep?:huh:
0 Taškai
nu man irgi tokia problema budavo..ash ja ispresdavau paprastai-tas vietas perdarydamas..kajp kitajp nzn...dar gali bandyt suconnectint tuos tashuk po todar paveldint ir zhiuret ar gaunas kasnors
--
Every expert was once a beginner...© Kaksht#cg -computer graphics
0 Taškai
taskams weldint geras dalykas yra "make planar" ten bus x, y, z pazymi taskus kuriuos reikia weld.. tada spaudi make planar asis kurias reikia x arba y arba abi kad suvestu i viena taska.. o tada weld.. bet buwo kazkada kad nesijungia ir nors tu ka, gaila nepamenu kaip tokia problema spresti.. jei dabar reiktu vel kukuociau :unsure:
--
Tobulu darbu nebuna...... ir nebus......
0 Taškai
visu pirma jei pat pradzioj padarei savo objekta editable mesh tau ten sunku bus, nes man paciam nedasunta kaip ta make planar naudoti nes ten nemokiu asiu pasirinkti.. as visada darau editable poly, ir desnej edit geometry > prie msmooth, tesselate, make planar rasi 🙂 ir dar bus X Y Z salia.. pazymek vertexus kuriuos reikia weldint ir pries tai paspausk ant pvz: X, taskai sueis i viena vieta X asies atzvilgiu poto spausk ant Y ir taskai bus visiskai vienam vietoj.. o jei reikia ir Z paspausk... tada weld.. ir is dvieju tasku pasidarys vienas 🙂 sia labai sudetingai taip paaiskinau bet kitaip neisgalejau 🙂 kai pats pamaigysi suprasi kad tai labai paprasta 🙂 gal yra ir lengvesiu budu, bet sis man yra pakankamai paprastas ir nesudetingas..
--
Tobulu darbu nebuna...... ir nebus......
0 Taškai
As irgi editable poly naudoju 🙂 . Aciu uz issamu paaiskinima , tik kad make planar tasku nesu'weld'ina [i viena taska] , o tik i viena kruva sutraukia 🙂 , bet ir tai gerai. Man patiko tas x, y, z , patogu plokstuma padaryt. 🙂
0 Taškai
Nu nebutina gi viską daryti per antrą galą. tam dalykui skirta komanda collapse. O neweldinti gali dėl kelių priežasčių, iš kurių dažniausia, kad weld treshold per mažas. O mistikos 3ds max'e nebūna (na, beveik nebūna), dažniausiai, jei kas nors vyksta ne taip kaip tikiesi, vadinasi kažką ne taip darai.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
ne tame weld treshold problema yra , padarau ir 10000 , vistiek naina weld'int :huh:
0 Taškai
Tai va - pavyka man ta weld'inima problema issprest 😎 [manau tai pagrindine klaida kuria darom kad weld'int neiseina]. Ziurekit screenshotus eiles tvarka:
img.photobucket.com
img.photobucket.com
img.photobucket.com
Tikiuosi padejau kam nors daugiau kas yra susidure su sia problemele. 😎
img.photobucket.com
img.photobucket.com
img.photobucket.com
Tikiuosi padejau kam nors daugiau kas yra susidure su sia problemele. 😎
0 Taškai
dzekui kad parasei 🙂 man buwo su weld problema.. dabar zinosiu kame kampas 🙂
--
Tobulu darbu nebuna...... ir nebus......
0 Taškai
Matau viska issiaiskinote, per velai paskaiciau jusu problema, o weldinimo problema dazniausiai buna tame, kad norima suveldinti verteksus, kurie nera galinia verteksai, jie yra kokiam tai kampe ar kur, bet jie nera galutiniai plokstuumos taskai - tokiu atveju suweldinti neimanoma. Reikia pratrinti keleta poliu ir padaryti verteksus plokstumu galais...
Good luck 🙂
Good luck 🙂
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.