animuota meskere
Sveki,
Ieskau kokio geresnio budo, kaip suanimuoti meskere. Tiksliau - vala. Pvz vienas objektas meskeres galas, kitas plude, ir pvz animuoju plude, kad valas graziai sektu is paskos pludes (prisikabines prie meskeres galo). Gal zinot kokia technika racionaliausia ar geriausia butu naudoti? Ir nuorodu i pvz (kas gaunasi) ar tutoriala, kaip padaryt?
Ieskau kokio geresnio budo, kaip suanimuoti meskere. Tiksliau - vala. Pvz vienas objektas meskeres galas, kitas plude, ir pvz animuoju plude, kad valas graziai sektu is paskos pludes (prisikabines prie meskeres galo). Gal zinot kokia technika racionaliausia ar geriausia butu naudoti? Ir nuorodu i pvz (kas gaunasi) ar tutoriala, kaip padaryt?
0 Taškai
O softas koks? Ms paint'as ar notepad'as?
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Aš tai daryčiau iš bones... kontroles daugiau... pagoglinus va kazkoks totorial: turbut su colizion gali vandens pavirsiu simuliuoti... bet as rinkciausi key frame jei scena paprasta..
0 Taškai
Siulyciau daryt kazka panasaus:
failai.lt
Kad greiciau susigaudyt:
* Layeryje "meskere_CTRLS_customize" yra kontrolsai meskeres scalinimui (rozinis kontrolsas) ir pivoto pakeitimui (raudonas)
* Layeryje "meskere_CTRLS" yra meskeres kontrolsai animavimui.
* Su "CTRL_valas_xxx" kontrolsais valdomas valas. Atribute holderyje yra papildomi nustatymai: [Smooth ends] ijungus patogiau animuot kai meskere vandenyje, o nustatymas [Uzmetimui] padaro kad vienas valo galas nereguotu i kitu kontroleriu pakeitimus.
* Valo kontrolerius galima ne tik rotatint bet ir scalint, tada pasikeis kreives tangentu scale, cia jei reik imantriau israityt ta vala.
* Su "CTRL_Pliumpt" valdai valo galo pozicija vandenyje ir visi kontroleriai automatiskai prisitaiko kad valas butu tiesus. Su "CTRL_valas_002" galima padaryt atpalaiduota.
* Visos kontroleriu transformacijos uzfreezintos, tai su "transform to zero" ar "rotation to zero" galima kiekviena ju padet i pradine pozicija.
* Bugu gali ir buti 🙂 Bet daugiau laiko negaliu skirt.
* Galima pridaryt tonas primbumbasu, prisigalvot visokiu "auto make animation" nustatymu, bet ir su tokiu rigu galima puikiai animuot.
failai.lt
Kad greiciau susigaudyt:
* Layeryje "meskere_CTRLS_customize" yra kontrolsai meskeres scalinimui (rozinis kontrolsas) ir pivoto pakeitimui (raudonas)
* Layeryje "meskere_CTRLS" yra meskeres kontrolsai animavimui.
* Su "CTRL_valas_xxx" kontrolsais valdomas valas. Atribute holderyje yra papildomi nustatymai: [Smooth ends] ijungus patogiau animuot kai meskere vandenyje, o nustatymas [Uzmetimui] padaro kad vienas valo galas nereguotu i kitu kontroleriu pakeitimus.
* Valo kontrolerius galima ne tik rotatint bet ir scalint, tada pasikeis kreives tangentu scale, cia jei reik imantriau israityt ta vala.
* Su "CTRL_Pliumpt" valdai valo galo pozicija vandenyje ir visi kontroleriai automatiskai prisitaiko kad valas butu tiesus. Su "CTRL_valas_002" galima padaryt atpalaiduota.
* Visos kontroleriu transformacijos uzfreezintos, tai su "transform to zero" ar "rotation to zero" galima kiekviena ju padet i pradine pozicija.
* Bugu gali ir buti 🙂 Bet daugiau laiko negaliu skirt.
* Galima pridaryt tonas primbumbasu, prisigalvot visokiu "auto make animation" nustatymu, bet ir su tokiu rigu galima puikiai animuot.
0 Taškai
kilogramas> paziujau meskeres riga. Tikrai smagus. Kiek laiko uztrukai? 🙂
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.