Dėl stiklo objektų modeliavimo tvarkos (pvz langas su stiklu)
Iškilo toks klausimas, kuris turbūt jau nekyla profesionalams.
Kaip modeliuoti langą?
Sumodeliuoji rėmą ir stiklą kartu, ar daryti skirtingus elementus ir stiklą modeliuoti atskirai? Ar yra skirtumas?
Stiklas gali būti tik plokštuma ar turi būti tūrinis?
Koks skirtumas kaip daryt?
Aš suprantu, kad materialą pasirenki nurodęs polygonus, bet gal svarbiau yra rinktis visą atskirą objektą kaip stiklą?
Kaip modeliuoti langą?
Sumodeliuoji rėmą ir stiklą kartu, ar daryti skirtingus elementus ir stiklą modeliuoti atskirai? Ar yra skirtumas?
Stiklas gali būti tik plokštuma ar turi būti tūrinis?
Koks skirtumas kaip daryt?
Aš suprantu, kad materialą pasirenki nurodęs polygonus, bet gal svarbiau yra rinktis visą atskirą objektą kaip stiklą?
0 Taškai
cia jau priklausomai nuo tavo poreikio.
siaip as asmeniskai visada stikla darau atskira ir ji pacalinu i sonus kad nebutu idealiai tokio dydzio kaip skyle lenginese nes paskum atsiranda sviesos artifaktu ir tt.
del storio - cia jau kaip noresi - bus sotrio bus realizmas ir ten reflection refraction teorija prasides. padarysi kaip viena pleina - real time'e veiks gerai bet vizulkese bbz kaip ten tai atspindziai suzais. aisku gali daryt dvipusi materiala, kas is esmes renderins ilgiau.
issamiau vizualizatoriai tau papasakos nes jie kasdien su tuo susiduria, bet patarimas - jei objektas turi kazkoki sotri tai ji jam ir duok.
siaip as asmeniskai visada stikla darau atskira ir ji pacalinu i sonus kad nebutu idealiai tokio dydzio kaip skyle lenginese nes paskum atsiranda sviesos artifaktu ir tt.
del storio - cia jau kaip noresi - bus sotrio bus realizmas ir ten reflection refraction teorija prasides. padarysi kaip viena pleina - real time'e veiks gerai bet vizulkese bbz kaip ten tai atspindziai suzais. aisku gali daryt dvipusi materiala, kas is esmes renderins ilgiau.
issamiau vizualizatoriai tau papasakos nes jie kasdien su tuo susiduria, bet patarimas - jei objektas turi kazkoki sotri tai ji jam ir duok.
+1 Taškai
Modeliuok taip, koks langas yra realybėje. Stiklas su storiu, įtrauktas į rėmo vidų ir stiklas dvigubas arba trigubas. Prisegiau random pjūvį kurį turėjau po ranka, aišku remo vidinių elementų tikrai nereikia.
+1 Taškai
Nuotraukoje stiklo kraštai žali, bet per stiklą žiūrint, tai to nesimato, o iškart matosi paviršiaus spalva. Čia relaybėje taip. Tai Freakaz pavyzdyje pagal tokį principą turėtų matytis tai kas yra rėmo viduje, bet ten šviesa nepatenka, tai tiesiog krašte bus tik tamsa?
0 Taškai
risk_ sako:
Nuotraukoje stiklo kraštai žali, bet per stiklą žiūrint, tai to nesimato, o iškart matosi paviršiaus spalva. Čia relaybėje taip. Tai Freakaz pavyzdyje pagal tokį principą turėtų matytis tai kas yra rėmo viduje, bet ten šviesa nepatenka, tai tiesiog krašte bus tik tamsa?
Ne, jei renderis teisingas, tai rėmo vidaus nematysi per stiklo kraštą dėl TIR - total internal reflection. O jei renderis kreivas, tai jokio skirtumo ką ten matysi, vis tiek bus fiziškai neteisinga :]
Kas link originalaus klausimo, tai daryti tūrinio stiklo nėra būtina, nes paprastai langų stiklo plokštumos būna visiškai lygiagrečios ir pačio stiklo storis pernelyg menkas, kad apsimokėtų kvaršinti galvą dėl refrakcijos. Nebent ruošiesi renderinti naktinį interjerą ir nori dvigubų atspindžių ant stiklų. Bet kokiu atveju, jei naudosi tūrinius stiklus su refrakcija, tai būtų pageidautina juos išimti iš GI skaičiavimų - renderis, o ir tu pats sau paskui padėkosi ;]
Paskutinis redagavo: romullus 2017-05-08, 20:39
--
Viską žinau - nieko nemoku.
+1 Taškai
romullus o tu tokiu atveju darai tik visible to GI off? in vray properties ir viskas?
0 Taškai
In Vray aš nedarau nieko, nes nenaudoju jo, bet in Corona tam reikalui yra ray switcher materialas.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.