Siųsti atsiliepimą
El. paštas
Slaptažodis
Pamiršote slaptažodį?
Registruotis

Prisijungę vartotojai

Offline

Problema

Forumai3DNaujokų klausimaiProblema

Žinutės: 7
Prisijungė: 2010-06-13
Bir 15, 2010
nevo sako:
Sveiki, iš cinema 4d pereidinėju prie 3ds max, ir nesu pratęs prie interfaco, bet pastebėjau tokį dalyka kuris mano mae kotoks negu kitų maxuose:
ipix.lt kitų maxuose
ipix.lt mano maxe

kaip pakeisti tas juosteles? Nes užknisa dabar su F6, F7, F8 perjunginėt viską...
0 Taškai

Žinutės: 1424
Miestas: Royal Leamington Spa
Prisijungė: 2005-01-04
Bir 15, 2010
krz3d sako:
Spausk X
0 Taškai

Žinutės: 7
Prisijungė: 2010-06-13
Bir 15, 2010
nevo sako:
Dėkui labai 🙂

Prie to paties paklausiu/paprasysiu radau Nissan 350z tutorialą 3dtotal.com , bet nelabai žinau, kaip naudoti tą Spline/surfacing metodą, kuris naudojamas šiame tutoriale, gal galėtumėt kas nors greitutį mini paaiškinimą parašyti?
0 Taškai

Žinutės: 174
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2008-11-28
Bir 15, 2010
EmbeR sako:
Ne nuo to pradedi.. 🙂
Puodukai, pieštukai, šiek tiek texturinimo, renderinimo ir tik galiausiai prieik prie ko nors sunkesnio - mašinų.
O jei taip jau nori, siųskis tutorialus vaizdo medžiaga, nes tau dar ne vienas klausimas iškils taip bemodeliuojant.
Good luck. 🙂
0 Taškai

Žinutės: 1015
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-12-16
Bir 15, 2010
gestis sako:
na, tai apie spline'us reikia mokintis. Gali pažiūrėti Lyda.com tutorialų Max'ui 6 (tinka jie ir naujesnėm maxo versijom): "Introduction to Max" - vienas set'as bei "3ds Max Modeling" - kitas set'as.

O greitutis tai būtų mžd:

Tikiuosi splane'us moki kurti? Jei ne, tai toliau ir neskaityk, o griebk minėtus tutorialus. Ždž, tie splainai ten nėra su-weld'inti, bet tų vertex'ų vieta erdvėje sutampa (naudok arba snap komandą, kuri yra yrankių juostoje, arba "fuse" (nepamenu ar taip vadinasi) funkciją, kuri yra splane'ų modeliavimo panelėje. Ir kai sukursi tą cage'ą (tokį kaip anam tutoriale), pritaikysi "surface" modifikatorių. Beje kai kursi splane'us, jie turi būti susijungę į keturkampius ar trikampius, nes kitu atveju "surface" modifikatorius paviršiaus nesukurs. Taip pat tie visi spline'ai turi būti kaip vienas objektas, t.y. attached (nors gal ir nebūtinai? Bet kai taikysi surface modifikatorių, tai pirmiausia pažymėsi juos visus, o tada "ant viršaus" modifikatorius...)
0 Taškai

Žinutės: 1015
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-12-16
Bir 15, 2010
gestis sako:
Dabar prisiminiau, jog yra ir naujesni Lyndos tutorialai Max'o modeliavimui, kuriuose apie spline'us berods plačiau išdėstoma..
0 Taškai

Žinutės: 7
Prisijungė: 2010-06-13
Bir 16, 2010
nevo sako:
Na dėkui, aš kadangi tiką perėjau ant maxo, tai sėdžiu tiek ant basicų, tiek ant rimtesnių tutorialų, tikiuosi kažkas gausis, dėkui už atsakymus.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.