Saligatviu Materialai
Sveiki,
cia taip greitai savo klausima uzmeciau su "paintu" 🙂 🙂
kazda zinojau kaip tai padaroma, bet dabar niekaip neprisimenu:
dekui
cia taip greitai savo klausima uzmeciau su "paintu" 🙂 🙂
kazda zinojau kaip tai padaroma, bet dabar niekaip neprisimenu:
dekui
0 Taškai
siulyciau pasidaryt viena ilga saligatvio juosta, sudet uv gad gerai tile'intusi, tada ta juosta sulenkt i tokai forma naudojant spline ir koki pathFollow modifikatoriu
0 Taškai
Turetu buti paprastesnis budas, dabar turiu susikures "POLY" ar ant jo noriu uznesti materiala.
0 Taškai
1. kaip padaryti pusiau procedūrišką objektą, kurį pavaizdavai pirmam poste: Susikuri reikiamo dydžio shapes/rectangle, su corners suapvalini kraštus. Objects properties pažymi vertex ticks. Dedi ant viršaus normalize spline modifikatorių, segments length pagalba nusistatai norimo dydžio plyteles. Edit spline modifikatorius ant viršaus, jei reikia suweldini ar ištrini nereikalingus vertex'us. Spline sub-object selection mode pažymi visą splainą, outline pagalba nustatai norimą "šaligatvio" plotį. Dedi cross section ir surface modifikatorius ant viršaus. Sumažini steps skaičių, jei yra poreikis. "Šaligatvis" gatavas. Teoriškai, jei sukūrus rectangle, buvo pažymėta generate mapping coordinates, mapping informacija turėtų persikelti steku aukštyn iki pat mešo sukūrimo, deja praktiškai taip kažkodėl neįvyksta, tad einam prie antro punkto.
2. Kaip numapinti tą daiGtą: čia nedaugiažodžiausiu - autodeskas nepalyginamai geresnis mokytojas nei aš: cg.zazzletube.com
2. Kaip numapinti tą daiGtą: čia nedaugiažodžiausiu - autodeskas nepalyginamai geresnis mokytojas nei aš: cg.zazzletube.com
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.