Žinutės: 90
Prisijungė: 2011-01-23
Alias modelį įsikėlus į Maya su V-ray renderina negražiai ir kampuotai. Any ideas?
Įmečiau renderį. Į kamštuką pažiūrėjus ir iškilusius tuos 3 brūkšnius matos negražumai labiausiai. Geometrija NURBS surfaces.
Paskutinis redagavo: Tauttvisz 2014-06-02, 15:29
0 Taškai
Master
Žinutės: 2599
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Kad vray galėtų renderinti, tavo objektą maya turi iš nurbsų paversti į trikampius ir sušerti rendereriui. Kaip tiksliai tai bus daroma, priklauso nuo teseliacijos nustatymų. Susirask juos ir nustatyk, kad teseliacija būtų vykdoma į daugiau trikampių.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Žinutės: 443
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2007-08-06
--
fighting the good fight
0 Taškai
Žinutės: 90
Prisijungė: 2011-01-23
Pasirodo Maya, o tiksliau turbūt V-ray ir Mental ray, nelabai pritaikyta NURBSams renderint, reiks bandyt kokį Keyshot ko gero. O su Tesselation bandžiau ten pasiknist tai gaunas tik išvis kažką suvelt kad ištisi paviršiai dingtų, o pagerint niekaip, skaičiau lyg kad gali būt kad čia ir dėl to kad ne Mayoj kuri NURBSai.
0 Taškai