Subdivision Mode - kas ir kaip?
Susiduriau su problemele. Po truputeli meginu apsimokyti 3D, pradejau zaist su Modo 102. modeliuojant galimi du variantai - normalus ir Subdivision mode (tai ne ats pac kas subdivide, kas padvigubina poligonu skaiciu. Bent jau tiek isisaikinau 😉 ). Normaliame rezime kubas ir yra kubas, o Subdivision - panasu i rutuli, tik gerokai netaisyklinga (sujungti 4 isgaubti keturkampiai pavirsiai). Eksportojant objekta (i .obj) ir ji renderinant matosi objektas toks, koks jis normaliame rezime, nors modeliuotas subdivision rezime. Taigi klausimas toks: kam naudojamas subdivision rezimas? ir kaip renderinti objekta somodeliuota subdivision rezime? Gal reikia ekssporuoti kitu formatu, o gal renderinimo softas turi palaikyti subdivision mode?
Tnx
Tnx
--
some day...
0 Taškai
gal tu varyk tik su normal mode , nes as net nezinau , kam tas subdivision mode reiklaingas ...
Nu as ant tokiu dalyku tikrai ne specas
Nu as ant tokiu dalyku tikrai ne specas
--
Who's this ??? Yes , its AL !
0 Taškai
Tai, kad normal mode dirbti nelabai iseina. Jei gerai atsimenu meginimus dirbt su max'u, tai ten yra tokia fukcija "smooth", kuri sulygina astrius kampus. Modo, kiek spejau issiaiskint, procesas atvirkscias. Sukuri astriu kampu poligonus ir persijungi i subdivision mode ir kampai sulyginami. Jei reikia astriu kampu, naudojiesi edge weight. t.y. ten kampus ne lygini, o astrini. Cia gal i LightWave ar i Maya panasu...
--
some day...
0 Taškai
Dirbti su modo ir nenaudoti sub-div'u butu pasityciojimas 🙂
seip sub-division surfaces tai tarsi poliu ir nurbsu misinys, pradine geometrija sumodelijuojama normal mode o tuomet pereinama i sub-divus. Del ko jie tokie geri? ogi jie leidzia detalizuoti tik tas vietas kuriu tau reikia ir taip sutaupo resursus. Taip pat juos puikiai ir greitai renderina PRman'as 😉
kubas tau atrodo kaip rutulys nes nustatytas minksciausias kampo lygis kitaip tariant ant subdivu jis reguliuojamas tiesa nezinau iki kiek modo, bet kiek teko akies krasteliu matyti tai daug geriau negu maya tai daro.
Jeigu poliu kampu kietuma galima reguliuoti normaliu kampais(kuria kartais sulygina pavirsiu jeigu kampas tarp face'u nera per didelis), tai subdivuose reguliuodamas kampo kietuma tu gali is kubo padaryti rutuli 😉 velgi tauopomi resursai nekuriant nauju poliu. Kiek suprantu (bet galiu ir klysti) tai tarsi poli modelingas bet kiekvienas atstumas nuo vienos aukstines iki kitos yra aprasytas matematine funkcija - kreive, del to sis modeliavimo budas yra toks lankstus ir panasus i nurbs'us (maxe kogero spline'us) taciau jeigu norint nurbsiniam modeliai prideti detaliu tam tikroje vietoje turi kurti nauja briauna per visa modeli - subdivuose detalizuojamas tik tas regionas.
seip sub-division surfaces tai tarsi poliu ir nurbsu misinys, pradine geometrija sumodelijuojama normal mode o tuomet pereinama i sub-divus. Del ko jie tokie geri? ogi jie leidzia detalizuoti tik tas vietas kuriu tau reikia ir taip sutaupo resursus. Taip pat juos puikiai ir greitai renderina PRman'as 😉
kubas tau atrodo kaip rutulys nes nustatytas minksciausias kampo lygis kitaip tariant ant subdivu jis reguliuojamas tiesa nezinau iki kiek modo, bet kiek teko akies krasteliu matyti tai daug geriau negu maya tai daro.
Jeigu poliu kampu kietuma galima reguliuoti normaliu kampais(kuria kartais sulygina pavirsiu jeigu kampas tarp face'u nera per didelis), tai subdivuose reguliuodamas kampo kietuma tu gali is kubo padaryti rutuli 😉 velgi tauopomi resursai nekuriant nauju poliu. Kiek suprantu (bet galiu ir klysti) tai tarsi poli modelingas bet kiekvienas atstumas nuo vienos aukstines iki kitos yra aprasytas matematine funkcija - kreive, del to sis modeliavimo budas yra toks lankstus ir panasus i nurbs'us (maxe kogero spline'us) taciau jeigu norint nurbsiniam modeliai prideti detaliu tam tikroje vietoje turi kurti nauja briauna per visa modeli - subdivuose detalizuojamas tik tas regionas.
0 Taškai
dabar kas del exportavimo - na jep kogero reiktu kad tas softas palaikytu subdivus, met kitaip (netgi jeigu viska sukonvertintum i polius) subdivision modelingas praktiskai netektu prasmes. subdivus palaiko maya, bijau sumeluot bet regis ir XSI juos supranta, seip iki siol maniau kad ir maxas juos palaiko...
0 Taškai
tesiam toliau diskusija 😉 O dalis modelio gali buti subdiv mode, o dalis ne? Tarkim sundive mode skritulys sujungtas su astriablriausniu kubu ne subdive mode?
--
some day...
0 Taškai
abejoju - visdelto skirtingo tipo pavirsiai ... ir nemanau kad kada taip bus, o jeigu nepaslaptis kam tau tai? (tiesiog manau gal geresne iseiti pasiulysiu)
0 Taškai
Kadangi as dar zalias 3D modeliavime, tai zaidimas su edge weight atrodo kiek komplikuotas. Jei reikia astraus kampo - parasciausiai nepersijungi i subdiv'us ir viskas. O jei toje pacioje figuroje dar reikia ir lygiu, svelniu liniju, tai ta dali perjungi i subdiv'us. Aisku, mano fantafijos gali but is nerealybes zonos, bet tai tik reiskia, kad teks giliau pastudijuot subdiv'us ir visa modeliavima 😉 O tai irgi gerai.
Beje, iskart kitas klausimas. Gal gali mestelt greita ir primityvu paaiskinima kas yra nurbs. Maya'os demo versijoje maciau yra atskiras meniu punktus "nurbs", bet modo tokiu neturi (ar bent jau dar neradau 😀 ). Cia siaip, smalsu.
Beje, iskart kitas klausimas. Gal gali mestelt greita ir primityvu paaiskinima kas yra nurbs. Maya'os demo versijoje maciau yra atskiras meniu punktus "nurbs", bet modo tokiu neturi (ar bent jau dar neradau 😀 ). Cia siaip, smalsu.
--
some day...
0 Taškai
rhino3d.com
cs.wpi.edu
o jeigu trumpai tai pavirsiai apibreziami - suprantami - kuriami is kreiviu o ne is tiesiu.
cs.wpi.edu
o jeigu trumpai tai pavirsiai apibreziami - suprantami - kuriami is kreiviu o ne is tiesiu.
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.