Kaip naudotis Deep paint maxe
Gal kam teko naudotis Deep paint? Maciau jo video tutoriala, bet jis buvo skirtas Maya, o ne maxui. Zinau, kad Deep paintas tinka ir maxui, nes yra visas manualas jam parasytas. Cia aisku sakysit, kad skaityk ir viskas bus aisku, bet skaiciau ir dariau kaip parasyta ir nieks nesigavo. Gal as per sena versija naudojau ar koks galas, nors buvau atsisiuntes update.
Eksportuodavau objeta 3ds formatu, o paskui ji keldavau i Deep painta. Ji ikeldavo, bet nieko neleido ant jo piesti, nors pagal tutoriala viskas turetu eikti. Tai va, gal kas su tuo susiduret ir kazkaip isprendet?
Eksportuodavau objeta 3ds formatu, o paskui ji keldavau i Deep painta. Ji ikeldavo, bet nieko neleido ant jo piesti, nors pagal tutoriala viskas turetu eikti. Tai va, gal kas su tuo susiduret ir kazkaip isprendet?
0 Taškai
o gal pvz tau leidzia piest bet ant modelio susikruso uv ir kai papiesi nieko nesimato
ir isvis nenaudok 3ds formato nes is to nieko gero nebus
obj naudok
ir isvis nenaudok 3ds formato nes is to nieko gero nebus
obj naudok
0 Taškai
O gal yra kas nors geresnio arba panasiai veikiancio kaip Deep paint 3D? Nelabai zinau daugiau pluginu maxui, kurie padetu teksturuoti.
0 Taškai
stand-alone programos ir jas galima naudot su betkuo kas palaiko .obj
0 Taškai
zbrushas daro viska iskyrus animavima
o bodypaintas skirtas specialiai 3d paisymui ant modeliu ir yra panasesnis i photoshopa
o bodypaintas skirtas specialiai 3d paisymui ant modeliu ir yra panasesnis i photoshopa
0 Taškai
dekui dabar aisku.gal zinai kur ta bodypainta galeciau gauti?
0 Taškai
Tas zbrush truputi nelengvas. Ta prasme toks nestandartinis - nelengva gaudytis. Gal kartais zinai kokiu fainu pamoku nuo kuriu butu galima pradet?
0 Taškai
zbrushcentral.com
jo zbrusho interfeisas biski lievas bet zbrushas tikrai galingas dalykas labai galingas
o seip jei ne texturinimui o tik detailinimui tai siulau mudboxa interfeisas ir workflow zymiai paprastesni ir lengviau dirbt
jo zbrusho interfeisas biski lievas bet zbrushas tikrai galingas dalykas labai galingas
o seip jei ne texturinimui o tik detailinimui tai siulau mudboxa interfeisas ir workflow zymiai paprastesni ir lengviau dirbt
0 Taškai
Sutinku su tavim del to zbrush interfeiso. Keista, kad net iskyla tokios problemos kaip objektu zymejimas. Sita broblema kaip supratau geriausia spresti skirtingus objektus talpinant i skirtingus layerius. Maciau, ka galima padaryt su zbrush tai tikrai ispudingi dalykai 🙂 Beje ziurejau tavo tutoriala, tik gaila, gal kai kurie mygtukai sunkiai matosi 🙂 Ir jo lygis tai tikrai ne pradedanciajam...
0 Taškai
nu va tas ir durnumas kad ant zbrusho negalima selectint objektu
zbrushas yra hibridas kazkoks tarp 2d 2.5d ir 3d gali visu dimensiju toolsus naudot kartu tiek texturinime tiek modelinime
zbrushas yra hibridas kazkoks tarp 2d 2.5d ir 3d gali visu dimensiju toolsus naudot kartu tiek texturinime tiek modelinime
0 Taškai
Isbandziau ta mudbox, tai visai patiko, nors tik beta versija. Labai paprastas, bet vistiek labai daug galima padaryt. Su zbrushu nepalyginsi, nes mudboxe nera teksturavimo. Valdymas uztat labai geras ir paprastas. Man jis daug labiau patiko uz zbrush. Tikriausiai mudbox + bodypaint gautusi beveik tas pats kas zbrush, ar ne?
0 Taškai
ja as irgi naudoju mudboxa ai va dar vienas panasus i mudboxa yra Silo 2 ten irgi labai gerai sculptinasi ir prie sculptinimo dar gali paprastai polymodelint
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.