Master
Žinutės: 2599
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Gal dar ne visi žino, kad mūsų gerbiamas siger laisvalaikiu patyliukais kuria nuostabius pluginus maxui ir dalina juos už dyką. Tik kažkodėl nesireklamuoja, o be reikalo, nes jo įrankiai tikrai to verti. Nueikit, parsisiųskit ir įsidiekit.
ComplexFresnel
ThinFilm
SigerNoise ir
SigerScratches
sigerstudio.eu
Paskutinis redagavo: romullus 2015-11-04, 20:09
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Žinutės: 138
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2012-02-20
Oh cool, ComplexFresnel'į jau senokai naudojau o apie Scratchų map'ą ir noise'ą katik sužinojau. Labai pravers.
0 Taškai
Žinutės: 366
Prisijungė: 2005-12-04
Aciu, Romullus, uz reklamele 😉
Kolkas su Scratches texmap'u atsargiai - nenaudokite for production. Issamesni bandymai isryskino dag ivairiu kliurku, kurias dabar remontuoju + bus sokiu tokiu naujesniu galimybiu. Nauja versija bus nesuderinama su 1.0.0. Niekaip man vis nepavyksta pakeitus ParamBlock'a ipirdolinti suderinamumo... kelias dienas meginau 🙁 Bet tai smulkmena ir negaliu gaisti laiko daugiau tam. Geriau laisvalaiki, kurio tikrai nedaug, skirti tobulinimui.
Nauja Scratches versija bus labai greit, galbut pavyks padaryti ir vidine konvertacija i Normal map (tuomet bump funkcija (EvalNormalPerturb) bus neaktyvi - aktyvuosis tik iprastame rezime). Taip pat zaidziu su ivairiais interpoliacijos metodais (siuo metu bump kiek per astrus ir "kampuotas"), output normalize ir pan. dalykeliais..
+1 Taškai
Žinutės: 366
Prisijungė: 2005-12-04
Aha, dar. Noise texmapas is esmes kiek pakoreguotas BerconNoise (su autoriaus leidimu). Visi zinote, kad Jerry daugiau nepalaiko sio plagino (labai gaila), tad nutariau, kad nedingtu jis ateityje, perimti i savo "prieziura". Beje, maniskiame pilnai perrasytas Simplex algoritmas, isteises nemazai kliurku (kaip zinia Simplex tas pats Perlin, tik patobulintas ir zymiai greiciau skaiciuojamas, todel daugeliu atveju geriau naudoti ji). taip pat kiek koreguotas ir Perlin (dar reikes prie jo padirbeti), Worley (Voronoi)... Pagrindine, kolkas, beda yra su noise filtracija (kazkokios bedos su derivacija), bet is esmes, plaginas veikia gerai ir galima drasiai naudoti.
Numatyta uzsiimti ir Wood, Tiles plaginais. Paruosti projektai ir kitiems texmap: Cement/Concrete/Terrazzo, Stone/Marble/Granite/Travertine, Rust, etc.. 😀
Paskutinis redagavo: Siger 2015-11-05, 16:50
+1 Taškai
Master
Žinutės: 2599
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Vau, skaitau ir spirgu iš džiaugsmo, super naujienų čia pažėrėt! Aš tamstos texmapus nuolat naudoju - visi labai šaunūs. Tiesa scratch dar sunkiai sekasi sukontroliuoti, ypač bump slote, todėl su nekantrumu lauksiu žadėto atnaujinimo.
Beje, nežinau ar čia man vienam taip, bet prosimplex ir provoronoi kiek išdarko slate editoriaus UI. Bet šiaip tai čia tik smulkmena.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Žinutės: 366
Prisijungė: 2005-12-04
Jo, su UI buvo beda paciame pirmame relyze 🙂 Pamegink atsisiusti naujai - istaisyta. Cia buvo problema su srifto skeilu - pridedant nauja panele (cia, jei ka, ne apie damas), rollout, VStudio kazkodel ipirdolina srifto svori 400 🙂 tenka redaguoti resursu faila rankomis. Zodziu, pamegink naujai, turetu buti viskas gerai.
+1 Taškai
Master
Žinutės: 2599
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Super, dabar jau viskas tvarkingai. Labai dėkingas!
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Žinutės: 366
Prisijungė: 2005-12-04
Na va.. Kelios bemieges naktys ir nauja braizalo versija:
sigerstudio.eu
Ne viska pavyko padaryti, bet vidiniai pasikeitimai (kode) gan rimti. Tiesa, konvertacijos i Normal map'a paciame plagine atsisakiau - baisiai leta procedura (tikrai labai leta) + reikia ir labai rimtos filtracijos, kas dar labiau apsunkina skaiciavimus. Svarbu, pameginau 😀
Beje, kaip, berods, minejau, si versija nesuderinama su pirmaja. Taciau, tikiuosi, nuo sios versijos suderinamumas bus palaikomas, mat jau ir pats rosiuosi naudoti materialams.
+1 Taškai
Žinutės: 447
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2009-09-07
Siger, tu nerealus! 🙂
0 Taškai
Master
Žinutės: 2599
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Cool.
Beje, jei kas buvot įsidiegę ankstesnę SigerScratch veriją ir max'as atidarinėjant material editorių spjaudosi pranešimais apie klaidas, tiesiog pravalykite mateditoriaus thumbnail'us - man padėjo.
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Friend
Žinutės: 933
Miestas: Vilnius
Prisijungė: 2003-11-25
Prisidedu prie kitu - WOW!!! Pats pasirasau siokiu tokiu skriptu, bet cia tikrai idomiai.
0 Taškai
Žinutės: 366
Prisijungė: 2005-12-04
Atnaujintas SigerNoise. Istaisyta labai rimta kliurka su bump EvalNormalPertub funkcija ProSimplex texmape.
* Both maps bug fixes.
* ProSimplex - fixed bump function.
* ProSimplex - fixed Simplex 3D function scale of return values in the interval [-1,1].
sigerstudio.eu
Siaip dar ateity reikes rimtai prie ju prisesti. ToDo: filtering, analythical derivatives implementation...
Pamastau ir apie Gabor noise ipaisyma, taciau tai ateiciai. Tai gan naujas noise algoritmas (anisotropic noise).
Paskutinis redagavo: Siger 2015-11-16, 00:31
0 Taškai
Master
Žinutės: 2599
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Jau siunčiuos :]
Pasigūglinau kas tas gabor noise ir jis paliko labai neblogą įspūdį. Būtų visai šaunu turėti tokį daiktą makse!
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Master
Žinutės: 2599
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
ProSimplex ir ProVoronoi mapuose labai smarkiai užkelta bump output amount - lyginant su maxo noizu, pastaruosius reikia mažinti iki 0,003 kad gauti kažkiek panašų rezultatą. Be to bumpas kažkaip nelabai gražiai dirba, gerokai prasčiau nei maxo noise ar Bercon noise generuojamas rezultatas. Kaži, galima tikėtis, kad autorius dar pakrapštys šituos nuostabius pluginus? ;]
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Žinutės: 366
Prisijungė: 2005-12-04
romullus sako:
ProSimplex ir ProVoronoi mapuose labai smarkiai užkelta bump output amount - lyginant su maxo noizu, pastaruosius reikia mažinti iki 0,003 kad gauti kažkiek panašų rezultatą. Be to bumpas kažkaip nelabai gražiai dirba, gerokai prasčiau nei maxo noise ar Bercon noise generuojamas rezultatas. Kaži, galima tikėtis, kad autorius dar pakrapštys šituos nuostabius pluginus? ;]
Butinai ieskosiu kame saknys. Visumoje EvalNormalPertub funkcija ir yra pati kaprizingiausia... Rodos ir tvarkingai apribotos reiksmes, noise gradientai lyg ir tvarkoj. Cia ir yra didziausias galvos skausmas. Ir kol tvarkingai reikalo neispresiu, jokiu rimtesniu patobulinimu ar papildymu nediegsiu. Tiesiog reikia sutvarkyti tai, kas jau yra 🙂
Yra siokiu tokiu minciu: imesti papildoma interpoliacijos algoritma vien tik bump funkcijai, taciau tai jau ir papildomas skaiciavomo laikas.
0 Taškai
Master
Žinutės: 2599
Miestas: KLP
Prisijungė: 2004-09-16
Dėkui už tai kad neapleidžiat šitų pluginų. Bercon mapai deja, labai nestabilūs, tai ProSimplex ir ProVoronoi tikra atgaiva širdžiai. Ypač kai visi smulkūs trūkumėliai bus ištaisyti :]
--
Viską žinau - nieko nemoku.
0 Taškai
Žinutės: 366
Prisijungė: 2005-12-04
Na, kliurku bus visuomet (ko gero) 🙂 Ir darbo kodo/algoritmu optimizavimui, tobulinimui visuomet bus. Nesu dar gerai pasikaustes C++, taciau jau kazka imu suprasti.
Plaginu tikrai neapleisiu, mat ir pats nuolat naudoju + naudojami mano komerciniuose projektuose. Gaila tik, kad to laiko maza (trumpos tos paros...). O ir dirbti vienu metu prie keliu projektu sudetinga - visgi programavimas reikalauja itin rimtos koncentracijos.
0 Taškai