Final Render vs Vray
Ar yra kas nors jau pilnai isbandes abu siuos renderius? Kokie vieno ir kito pliusai ir minusai?
Pats asmeniskai gerai susipazines su Final renderiu na ir jis man tikrai neblogas atrodo. Tik ziuriu, kad daugelis profu renkasi Vray. Ar tikrai jis geresnis ir tada kuo?
Pats asmeniskai gerai susipazines su Final renderiu na ir jis man tikrai neblogas atrodo. Tik ziuriu, kad daugelis profu renkasi Vray. Ar tikrai jis geresnis ir tada kuo?
0 Taškai
kvaila tema kuri baigsis fleimu
geresnis yra tas kuris tau labiau patinka
geresnis yra tas kuris tau labiau patinka
0 Taškai
Kvaila? 🙂 Ir is kur zinai, kaip ji baigsis? Klausiu del to, kad Vray nebandziau ir kadangi gerai susipazines su Final renderiu, nezinau ar apsimoka pradet gilintis i dar viena ir gal but gaist laika. Pabandytum geriau pagelbet 🙂
0 Taškai
>>>zzzz: Man regis, renderi butent tu turi issirink, nes nera blogo renderio, yra tik nevykes vartotojas (cia as ne apie tave 🙂 ). Jei atradai save finalRender'yje, tai tobulink zinias ir ispausk viska, ka is to renderio gali. O del flame'u: cg nesutare del renderiu ir nesutars kaip ir del programu. Tad kiekvienas ar siame, ar kitame forume gins savo nuomone. Jei nori, paziurek gamintoju svetaines, gal kazkas patiks, bet nepersimetinek tai ant vieno, tai ant kito, o gerai nors ismok nors viena (perziurek ivairiu renderiu galerijas ir suprasi, ka as cia prirasiau 🙂 ).
0 Taškai
to Zx5: kaip gerai tu sisipazines su FR?
Mano nuomone geriau prman arba mray na bet ne apie tai kalba.
Man asmeniskai cebas politika nepatinka.
Mano nuomone geriau prman arba mray na bet ne apie tai kalba.
Man asmeniskai cebas politika nepatinka.
0 Taškai
zzzzz nu visuose forumuose yra vs threadu ir jie visi baigiasi fleimais priraso visi bilenkiek lapu o naudingos informacijos nulis
0 Taškai
krz o kartais (bet gaila kad tik kartais) tokie threadai tampa labai informatyvia diskusija ;]
0 Taškai
nu cia jau priklauso ar ant labai piktu fanboju uztaikai x] net neverta klaust tokiu dalyku nes atsakymo nera
0 Taškai
Ok. Pasakysiu, kuo man patinka Final render. Pirmiausia tai jie sukure naujas teksturas, shaderius, kuriu galimybes ziauriai placios. Antra, nors fr lempu nera daug, tik 4, bet jos visos idomios ir naudingos. Kieciausia tai fr particle light, su kuria galima daleles naudoti kaip sviesos saltini. Pats renderis kaip supratau nedaug kuo skiriasi nuo Vray. Geras dalykas Global iliumination su fr image varikliuku ir siaip visokie coustics, micro triangle, kameros ir t.t.
Tai va, o kuo krutas Vray?
Tai va, o kuo krutas Vray?
0 Taškai
krz, na man atrodo cia priklauso ant kiek subrende yra zmones, ir jeigu snekasi tikrai ne fanboy o zmones dirbantys ir racionaliai svarstantys pliusus ir minusus tuomet is to kyla diskusija o jeigu kasnors sako kazka panasaus i:
"Tai va, o kuo krutas Vray?"
tuomet gali gautis (bet tik gali...) fleimas 😉
emm naujos texturos tia cia kaip? rastrines? ar procedurines?
o tai atseit kitu budu prie partiklu sviesos saltiniu prikabinti neimanoma?
kas yra "fr image" variklis? koks jo viekimo principas? kokie pliusai, o kas svarbiausia - kokie minusai?
caustics tai (bent ja umano kukliose suvokimo ribose) yra tas pats gi principas tas kad sviesos photon'ai atsimusa nuo pavirsiu.
micro triangle - man regis cia nenaujiena jeigu teisinga isupratau
"Tai va, o kuo krutas Vray?"
tuomet gali gautis (bet tik gali...) fleimas 😉
emm naujos texturos tia cia kaip? rastrines? ar procedurines?
o tai atseit kitu budu prie partiklu sviesos saltiniu prikabinti neimanoma?
kas yra "fr image" variklis? koks jo viekimo principas? kokie pliusai, o kas svarbiausia - kokie minusai?
caustics tai (bent ja umano kukliose suvokimo ribose) yra tas pats gi principas tas kad sviesos photon'ai atsimusa nuo pavirsiu.
micro triangle - man regis cia nenaujiena jeigu teisinga isupratau
0 Taškai
Gerai, ta da rasom viska formaliau 🙂
Teksturos tai procedurines (jei gerai suprantu si lietuviska termina). Yra viena tokia frAdvanced, kurioje galima bet kokio sudetingumo tekstura sukurt, pvz: 1. Nustatyti teksturai blur efekta, 2. 4 sluoksniu shadinga (galima naudoti Zauner shaderi, kuris labai galingas), 3. Nustatyti visokius coustic parametrus, 4. Nustatyti surface scattering (kai i objekta ieina dalis sviesos, pvz zvake), 5. ir visa kita.
Del particlu, tai nezinau, kaip tu ten prie kiekvienos daleles kabintum to sviesos saltini. Sunku butu.
Final renderis turi berods penkis varikliukus , kuriuos galima keisti. Pvz renderinant Global illiumination rezimu galima rinktis tarp fr image, HiperGI ir Quoisi Monte-Carlo. Fr image variklis isgauna labai gera kokybe ir leidzia kontroliuoti daugeli parametru, kad sureguliuot spinduliu kieki, atsimusimus ir pasiskirstyma, bet nera laba igreitas. HyperGI tinka animacijoms, nes issaugo sviesos parametrus nejudantiems objektam + yra greitas. Quoisi Monte-Carlo kokybiskiausias, bet pats leciausias varikliukas.
Yra dar du varikliukai skirti apskritai visam renderinimui: SceneMSP ir DynamicMSP. Na, pavadinimai viska pasako.
Teksturos tai procedurines (jei gerai suprantu si lietuviska termina). Yra viena tokia frAdvanced, kurioje galima bet kokio sudetingumo tekstura sukurt, pvz: 1. Nustatyti teksturai blur efekta, 2. 4 sluoksniu shadinga (galima naudoti Zauner shaderi, kuris labai galingas), 3. Nustatyti visokius coustic parametrus, 4. Nustatyti surface scattering (kai i objekta ieina dalis sviesos, pvz zvake), 5. ir visa kita.
Del particlu, tai nezinau, kaip tu ten prie kiekvienos daleles kabintum to sviesos saltini. Sunku butu.
Final renderis turi berods penkis varikliukus , kuriuos galima keisti. Pvz renderinant Global illiumination rezimu galima rinktis tarp fr image, HiperGI ir Quoisi Monte-Carlo. Fr image variklis isgauna labai gera kokybe ir leidzia kontroliuoti daugeli parametru, kad sureguliuot spinduliu kieki, atsimusimus ir pasiskirstyma, bet nera laba igreitas. HyperGI tinka animacijoms, nes issaugo sviesos parametrus nejudantiems objektam + yra greitas. Quoisi Monte-Carlo kokybiskiausias, bet pats leciausias varikliukas.
Yra dar du varikliukai skirti apskritai visam renderinimui: SceneMSP ir DynamicMSP. Na, pavadinimai viska pasako.
0 Taškai
Siaip VRay turi visas sitas funkcijas, kurias dabar cia isvardinai, isskyrus sss skin'a, bet jis jau bus 1.5 versijoj. Vray turi keturis engine'us, is kuriu yra tas pats Quoisi Monte-Carlo.
0 Taškai
tu ten jau netiek apie texturas kalbi o apie shaderius 😉
kas del "blur" jeigu teisingai supratau cia yra filteringas ir jis yra by default bent jau maya'oj 😉
ka reiskia "labai galingas"?
kas yra SSS as zinau ;]
photon'u cache'inimas - nieko naujo
kas liecia paskutiniuosius du "variklius" tai cia yra berods scenos apdorojimo algoritmai - pataisykit mane jeigu as klystu.
ir apskritai tai skaiciavimo algoritmai o ne varikliai
P.S. "procedural texture" - tai tekstura kuri generuojama tam tikro algoritmo pvz perlin noise, bilow, fractal, etc.
P.P.S. na is esmes pamaciau tia ko ir tikejausi - tu truputi apsipratai su FR bet is esmes jo neismanai + propogandiska cebas politika daro savo.
P.P.P.S. pradziai manau nepakenktu paskaityti tokias temas o poto galima bus pradeti normalia diskusija zaon.com
kas del "blur" jeigu teisingai supratau cia yra filteringas ir jis yra by default bent jau maya'oj 😉
ka reiskia "labai galingas"?
kas yra SSS as zinau ;]
photon'u cache'inimas - nieko naujo
kas liecia paskutiniuosius du "variklius" tai cia yra berods scenos apdorojimo algoritmai - pataisykit mane jeigu as klystu.
ir apskritai tai skaiciavimo algoritmai o ne varikliai
P.S. "procedural texture" - tai tekstura kuri generuojama tam tikro algoritmo pvz perlin noise, bilow, fractal, etc.
P.P.S. na is esmes pamaciau tia ko ir tikejausi - tu truputi apsipratai su FR bet is esmes jo neismanai + propogandiska cebas politika daro savo.
P.P.P.S. pradziai manau nepakenktu paskaityti tokias temas o poto galima bus pradeti normalia diskusija zaon.com
0 Taškai
🙂 Nu as ir nenoriu teigti, kad Final Render yra geresnis ar kazkuo naujesnis uz kitus ir turi tai, ko kiti neturi. Idomi kritika, kad neismanau, o tik apsipratau 🙂 Perskaiciau 300 psl manuala ir tiek... O kaip atrodo visokie algoritmai ir kaip jie parasysti, tai nera laiko gilintis. Beto to ir nesuzinosi.
+ Na o del tu Scene ir Dynamic MSP, tai tiesiog pacituosiu is manualo:
"Choose this accelerator engine whenever you have scenes with millions of polygons and thousands of objects. This engine works best with individual objects, the more the better!"
+ Na o del tu Scene ir Dynamic MSP, tai tiesiog pacituosiu is manualo:
"Choose this accelerator engine whenever you have scenes with millions of polygons and thousands of objects. This engine works best with individual objects, the more the better!"
0 Taškai
ka galeciau apie ji papasakot? hmm
na is principo esant komandai labai lankstus ir patogus dalykas, visi shaderiai texturos ir t.t. (t.t. yra del to kad mentale shaderiai yra ir kamerom ir sviesom) gali buti parasyti bet ko (cia jau programint reikia) o ne vien paciu mental images. Todel esant "comunity" yra daug custom shaderiu 😉 pvz kad ir tokie kaip shaderiai leidziantys vienu praskaiciavimu gauti atskirus pasus (dif., color, spec., relf., refr., ao)
Seip tame straipsnyje man regis apie ji nemazai buvo parasyta.
turi zinoma savu problemu 😉
pvz motion blur+dof
dar viena jo problema yra ta (nors kartais tai privalumas) kad jis kaip ir fiziskai taisiklingas o tai kainuoja laika (aisq ne kaip maxwelas 🙂 )
mokant su juo elgtis pakankamai greitas ir galingas, nemokant letas kaip vezlys ir pretenzingas 😉
P.S. ir as visdar nemanau kad as ji ismanau nors paemus sumoj kiek teko perskaityt tikrai manau kad daugiau nei 300 psl manualo ;]
na is principo esant komandai labai lankstus ir patogus dalykas, visi shaderiai texturos ir t.t. (t.t. yra del to kad mentale shaderiai yra ir kamerom ir sviesom) gali buti parasyti bet ko (cia jau programint reikia) o ne vien paciu mental images. Todel esant "comunity" yra daug custom shaderiu 😉 pvz kad ir tokie kaip shaderiai leidziantys vienu praskaiciavimu gauti atskirus pasus (dif., color, spec., relf., refr., ao)
Seip tame straipsnyje man regis apie ji nemazai buvo parasyta.
turi zinoma savu problemu 😉
pvz motion blur+dof
dar viena jo problema yra ta (nors kartais tai privalumas) kad jis kaip ir fiziskai taisiklingas o tai kainuoja laika (aisq ne kaip maxwelas 🙂 )
mokant su juo elgtis pakankamai greitas ir galingas, nemokant letas kaip vezlys ir pretenzingas 😉
P.S. ir as visdar nemanau kad as ji ismanau nors paemus sumoj kiek teko perskaityt tikrai manau kad daugiau nei 300 psl manualo ;]
0 Taškai
Jums reikės prisijungti, jei norite rašyti atsakymą.